Capitolul 8

178 12 3
                                    

~Între timp la Yoongi~

Jimin *P.O.V*

Nu stiu ce s-a intamplat cu Taehyung. De ce a reactionat asa? Ce i-a facut chelnerul ala? In fine.. e ciudat.

Imediat ce a intrat inapoi in restaurant si-a luat haina si a iesit pe usa din spate. Cred ca nu se simte bine.

Nu dupa mult timp au intrat si Jin si Jungkook. Mi s-a parut ca Jin se comporta ciudat. Adica, sa-l vezi pe Jin flirtand cu cineva e ciudat, nu? Oricum, el si chelnerul ala s-ar potrivi.

Trecand peste.. Jungkook se tot uita la noi. La Jin flirtand, si la mine. Eu? Vorbind prin mesaje cu Yoongi. Desi stiu ca el, adica Yoongi, inca are sentimente pentru Jungkook, eu tot vreau sa il cuceresc. Vreau ca Yoongi sa fie doar al meu. Si voi reusi. Oarecum.

Yoongi imi povestea despre cum si-a cumparat un catel, pe care l-a numit Min Holly. Ciudat, stiu. Spunea ca e un scump dar tot se plictiseste uneori. M-a chemat la el in seara asta. Stiu ca el intentioneaza doar sa se apropie mai mult de Jungkook, sau poate chiar sa nu se plictiseasca, si sa discutam, sa ne jucam, ceva de genul. Dar eu aveam alte planuri.

Cand mi-am ridicat ochii, Jungkook nu mai era, iar Jin statea de vorba cu.. uh.. Namjoon? Cred ca asa il cheama.

-Uh, Jin?

-Da?

-Unde a plecat Jungkook?

-A plecat dupa Taehyung. Te-a si salutat. Si i-ai raspuns.

-Ah, da. Ai dreptate. Cred ca voi pleca si eu, daca nu te superi.

-Sigur. Poti pleca.

M-am ridicat de la masa, l-am salutat pe Jin si pe baiatul acela..care... avea par purpuriu? Ok... Ceva imi spunea ca am il mai vad.
Si am plecat. In fata restaurantului ma astepta Yoongi, in Porche-ul lui negru. Mda... dragut.

Am urcat si am dat de un Yoongi cu parul verde? Uau... nu ma asteptam la asta.

-Uau...

Pot sa  pun pariu ca ma uitam la el ca la felul 50.. In capul meu se derulau acum scene deloc ortodoxe. Dar hei! Un Yoongi cu parul verde, sau cu orice alta culoare in par, poate starni oricui astfel de scene, fara prea mult efort. Defapt, Yoongi nu se straduia absolut deloc.

-Ce s-a intamplat?

-Î-îți sta b-bin-ne. Dar vreau sa te intreb ceva.. de ce? Adica.. iti statea bine si blond.

-Simteam nevoia unei schimbari. Dar mersi. Si nu te mira. Si tu ai parul roz..

Nu am spus nimic, doar incuviintam din cap si zambeam pentru ca avea dreptate. Yoongi a pornit. Am fost destul de tacuti pe parcursul drumului. Stateam si ma gandeam la ce voi face ca sa il cuceresc pe Yoongi. Si aish.. ii statea atat de bine.. argh... Dar nu stiu... nu stiu ce voi face.

Totul a fost atat de spontan.. Nu stiu ce voi face ca sa il fac pe Yoongi sa se indragosteasca de mine. Nimeni nu m-a mai facut sa simt asta. Nu atat de puternic... Si da, e ciudat ca eu sa simt asta pentru Yoongi avand in vedere faptul ca eu am fost impreuna numai cu fete. Asta pana acum. Nu am de gand sa accept un refuz din partea lui Yoongi. Dar nu aveam de gand sa ii spun acum tot ceea ce simt.

Acum, voi fi spontan. Voi improviza. Voi creea conversatie, si atractie intre noi. Nu stiu cum, la naiba daca stiu, dar o voi face. Si asta doar pentru ca simt ca Yoongi nu ma va face sa sufar. Si sper ca nici eu la  randul meu sa nu il fac sa sufere. Dar asta depinde de cum vor decurge lucrurile intre noi. Depinde in mare parte de mine.

Fara sa imi dau seama, Yoongi deja oprise in fata casei lui. Am mai fost de doua ori, dar parca era mai mare.

Yoongi a coborat din masina facandu-mi semn sa fac si eu la fel. L-am urmat pana in fata casei, unde s-a oprit sa isi scoata cheile din buzunar. Aish.. mana lui. Venele acelea proeminente.. Pielea aia alba.. Nici nu mi-am dat seama ca ma holbam la mâna lui in timp ce intorcea cheia in broasca.

For You || Vkook || ÎN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum