Capitolul 14

156 10 2
                                    


Autoarea *P.O.V*

În aer se simțea mirosul de fursecuri calde și cozonaci remarcându-se însă cel de scorțișoară. Căldură din casă era prielnică într-o astfel de zi rece: ziua de Crăciun. Toată lumea s-a strâns acasă la Jimin și la Jungkook pentru a petrece împreună această sărbătoare. În timp ce Jin pregătea fursecurile împreună cu Jimin, Taehyung și Jungkook împodobeau casa, Yoongi făcea curățenie și Namjoon monta bradul.

Colindele răsunau împreună cu vocile celor șase, creînd astfel o armonie menită să stimuleze cât mai mult spiritul Crăciunului.

Fiecare dintre cei șase erau entuziasmați și așteptau cu nerăbdare noaptea de Crăciun. În această noapte aveau să deschidă cadourile, să petreacă timpul împreună și să se distreze în timp ce înfăptuiau numeroasele tradiții de Crăciun pe care le aveau.

Poate că cel mai entuziasmat dintre toți era Jungkook. Mama sa, doamna Hoki urmă să vină acasă de Crăciun. Un an întreg a așteptat Jungkook asta.

Namjoon terminase de montat bradul când Taehyung și Jungkook terminaseră de împodobit casa, pe dinăuntru și pe dinafară. Urma bradul. Cel mai simbolic moment al Crăciunului.

Glob cu glob, ghirlandă de beteală cu ghirlandă de beteală, totul prindea contur. În sfârșit urma rândul stelei din vârful bradului. Taehyung întinse mâna pentru a pune steaua în vârful bradului. Jungkook l-a prins pe Taehyung de mijloc timp în care acesta așezase steaua -bradul era împodobit.

Fiecare își terminase treaba, iar acum stăteau așezați pe canapeaua din fața bradului în timp ce cântau “O holy night”.

Miezul nopții sosi grăbit și, spre fericirea tuturor, cadourile trebuiau însfârșit deschise.

Jungkook și Taehyung și-au promis că nu-și vor cumpăra nimic, și, mai mult sau mai puțin, s-au ținut de promisiune. Ceea ce nu știa Tae însă, era că Jungkook avea o surpriză pentru el.

Soneria ușii îi întrerupe pe cei șase prieteni din deschis cadourile. Jungkook știa exact cine era: mama lui. Cea pe care nu a văzut-o de atâta amar de timp, iar acum urmă să o vadă. Fără să se mai gândească, a sărit în picioare alergând spre ușă și deschizând cu cel mai larg zâmbet pe care îl putea avea pe față: acum lângă el era mama sa, Neymin Hoki.

Jungkook și-a îmbrățișat strâns mama și a poftit-o în casă. În spatele său se afla domnul Hoki. Hoki Seok-ae. Jungkook a dat mâna cu acesta, după care l-a luat în brațe. Chiar i-a lipsit, atât mama cât și tatăl vitreg. Parcă nici măcar nu îi era tată vitreg deoarece se înțelegeau de parcă domnul Hoki a fost lângă el de când s-a născut. O relație tată-fiu pe care Jungkook și-a dorit-o încă de când tatăl său natural l-a abandonat la vârsta de 4 anișori.

Toți restul băieților i-au întâmpinat pe domnul și pe doamna Hoki. Însă, doamna Hoki rămăsese blocată la vederea lui Taehyung.

-Jungkook, dragule. Ți-ai făcut un nou prieten? Nu țin minte să-mi fi spus.

-Nu, mama. Nu ți-am spus. Dar Tae nu e prietenul meu.

Jungkook se apropie de cei doi și o luă de mână pe mama sa.

-Mama, am deosebita plăcere de a-ți face cunoștință cu Kim Taehyung, iubitul meu.

Doamna Hoki rămăsese blocată vreme de câteva secunde bune. Nu știa cum ar trebui să reacționeze. Nu știa ce ar trebui să-i spună fiului său. Ea îl iubea pe Jungkook, tocmai de aceea îi dorea tot binele din lume. Și toată fericirea. Tocmai de aceea, mama lui Jungkook nu era acea fire de “babă comunistă” care să uite că suntem în secolul 21, secol în care relațiile între persoanele de același sex, erau destul de agreeate de către societate.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 01, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

For You || Vkook || ÎN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum