11

8 0 0
                                    

"DITA KORIS" i Sittie Samarah

Sii ko kambilang akn sa taman sa lima na o kaparo na mamanti na dako mailay o mbala a mata nga.
Sii ko kambilang akn sa taman sa lima na o kaparo na diyakongka dn talowan ko kiyatalikod akn rka,
Sii ko kambilang akn sa taman sa lima na o kaparo na arnangka so mga lo ka ka siiko ko kambilang akn sa taman sa lima na miyapniat akn na ditadn makapagilaya.

Isa!  Sii ko mga gawii a klasmeta ta,  ska na moontod a miilay sa liyo a psinga sa datar oba da a pakailay ron.

Isa!  Ko mga gawii a ska na diyakongka di samokn sa daa taman iyan.

Isa ko mga gawii a miyakapagilaya ta a dowa.

Ika dowa! Sii ko mga gawii a so tig iran kapraga-raga ago kapmamangoda na miyatangkd sa ginawa akn a misalin so babaya akn rka.

Ika dowa!  Datar o miyakapikir ka sa mapiya na ipagpoon dn ko gawii a datar o misalin taa dowa na datar o ba ka badn miyakapiya.

Ika-dowa!  Na lagid o ba nga rakn pakigdam a pkabayaan ako nga nago nayno ka PKABABAYAAN AKN mambo ska.

Ika-tlo na so tig iran a kapangabaya, pitaro uka rakn a sakn bo i pkababayaan ka.

Ikatlo na datar oba misobra dn so babaya uka ka taman sa mga malong ago mga inantik na pkibagay nga.

Ikatlo!  Na datar o ba ka misalin sa olawla ka taman sa dinga di kapaganad sa ilmo na dingadn pangalibotn.

Ika pat!  Miyatangkd sa puso akn a diini mapiya.

Ika pat!  Miyatangkd sa ginawa akn a o titho akongka a pkababayaan na pnayaw ka.

Ika pat!  Miyatangkd ko pamikiran ago puso akn a katawan akn i sowaan a mapiya.

Ika lima! Na sii ko gawii a sapto na pitaro akn rka a dii ni mapiya,  pitaro uka rakn a skta dn i korisa,
Ogaid na so kadnan i matao rkta.

Siiko ikalima na pitaro akn rka a sii dn miyapasad so piyagpoonan ta,  sii dn miyatimo so langowan o mga miyangolawla,  sii dn kasasa so mga gawii a piromasayan ka.

Siiko ika lima na pitaro akn rka a o skta a dowa i titho a korisa na bapiya ta inalangan a sangibo a palaw na skta dn i korisa,
Na ogaid na o di skta i korisa na pangnin ko rka a piyapiyaingka so bae a mini korisa uka.

Siiko kambilang akn sa lima na oba ka goraok ka o kakarata a ginawangka na mas kakarata a ginawa akn para rkta a dowa.

Siiko kiyabilang akn sa lima na oba ako nga talowi ko kiyatalikodi ko rka ka so rata a ginawa na datar o pali a marangka.

Siiko kiyabilang akn sa taman sa lima na obangka rakn pikiilay so mga lo ka pangaroro a poon ko mga matangka ka ati andamanaya na dita koris oba skta i makaptarosa.  Sabar ta dowa ka giya i mapiya.

HaluuuHeto po ay isang meranao poetry.  Skl lang po skl mwehehehe :)

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Dec 18, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

100 spoken words poetry Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon