Hoofdstuk 8
‘Psst!’
‘Lora! Wake up!’
Langzaam wordt ik uit mijn fantasiewereldje gehaald door iemand van de gewone wereld. Wie durft me nu wakker te maken op dit uur! Wacht… Hoe laat is het eigenlijk?
‘Lora!’
‘Grmph!’
‘Wake up!’
‘Ga weg!’ mompel ik – of iets dat er toch op moet lijken – wat luider. Ik draai me nog eens goed om val dan op de grond. Weeral. Meteen gaan mijn ogen open en kijk ik rond me. In plaats van mijn eigen kamer met groen behang zie ik een beige muur met donkerbruine, horizontale strepen.
Waar ben ik?
Ik draai me om en zie dan de bron van het lawaai dat me wakker maakte; Louis Tomlinson. Hij staat op nog geen meter van mij kuchen, maar aan zijn gezichtsuitdrukking te zien heeft hij het hard om zijn lach in te houden. Waarom staat dé Louis Tomlinson in mijn kamer?! Weer kijk ik eens rond en zie dan dat ik in een andere kamer ben.
En dan komt het allemaal terug; de meeting met de jongens van One Direction, de hang-outs met de jongens, ... En vooral: het slapen in Harry Styles’ bed. Ik draai mijn hoofd met een ruk om en zie Harry liggen in zijn bed op zijn buik met krullen over het hele kussenoppervlak en zijn rechterhand op de plek waar ik net zou moeten gelegen hebben. Het randje van zijn boxer komt net nog boven het deken uit.
Wat er vreselijk sexy uitziet.
Wat? Ik ben een tiener.
En dan bedenk ik me iets. ‘Louis, what’s the problem?’ vraag ik wanneer ik me naar hem richt.
‘It’s a quarter past nine.’
‘So?’ vraag ik, nog altijd niet-wetend waar hij naartoe wil. Trouwens, kwart na négen?! Het is vakantie!
‘Wanna wake Niall, Zayn and Liam up…?’ vraagt hij met een speelse knipoog. Meteen ben ik wakker.
‘Hold on for two seconds,’ beveel ik hem. Ik ga naar de badkamer en zonder in de spiegel te kijken ga ik even naar het toilet. Even later sta ik weer naast Louis.
‘So, what’s the plan?’ vraagt hij aan mij, fluisterend terwijl we de slaapkamer uitgaan.
Ik frons. ‘The plan? Don’t you have a plan?’
‘No, I hoped that you’d be creative.’
‘Hey, why are you standing with me here instead of sleeping with Eleanor? Your girlfriend is here!’
‘She had to go; photo shoot…’ zegt hij triestig.
‘I see.’
‘But do you have a plan?’ vraagt hij ongeduldig.
‘Is anyone awake apart from us?’
Hij schudt zijn hoofd. ‘No. You’re a fan, you should know we’re heavy sleepers.’ Ik knik begrijpend.
‘Hm…’ Terwijl ik nadenk hoor ik Louis grinniken. Ik kijk op en vraag: ‘What?’
‘Nothing, really,’ zegt hij terwijl hij nog eens kucht om een lach te onderdrukken. Ik frons nog eens maar laat het onderwerp gaan.
‘We can hammer on pots? And sing while doing it? Or something like that? Oh, and painting on their faces before the hammering!’ zeg ik enthousiast.
‘We can do it on Twitcam! Or make a video of it!’
‘With your iPhone? Or do you have a camera?’
JE LEEST
Lora&One Direction - Dutch Harry Styles FanFic [[ON HOLD]]
Fiksi PenggemarMeet Lora Debuck. Ze is een zestienjarig meisje en speelt piano. Samen met haar ouders en broer gaat ze voor het eerst drie weken naar Londen. Per toeval botst ze op een van haar idolen. Ze groeien dichter en dichter naar elkaar toe, maar wat gebeur...