Mini Mini Bir Kesit

887 59 147
                                    

Doyoung kendini biraz daha Jaehyun'un kucağına yerleştirirken, Jaehyun inlememek için kendiyle savaş halindeydi. Uzun zamandır kendini dizginleyebiliyorken şimdi nasıl kaptırmıştı anlamakta güçlük çekiyordu. Belki de şu an yaptığı şeyi algılayamadığı için anlayamıyordu.

Bir daha algılayabilmek için kendine sordu.

Ben şu an ne yapıyorum?

Tam olarak Doyoung ile sevişiyorum.

Pekala, belki de algılayabilmişti.

Doyoung Jaehyun'un alt dudağını ısırdığında tuttuğu inlemeyi serbest bıraktı Jaehyun. Kabul etmeliydi ki Doyoung onun sınırlarını fazlasıyla zorluyordu.

Eh..

Sınırlarını zorladığı için bu halde değiller miydi zaten?

Jaehyun elini Doyoung'un bel kıvrımına yerleştirdiğinde, Doyoung biraz ne yaptığını bilmeyerek ve biraz da cesaret alarak kendini biraz daha Jaehyun'un şişliğine bastırdı. Bu Jaehyun'u biraz daha çıldırttı.

Doyoung'un belinden tutan Jaehyun onu biraz daha hissedebilmek için eliyle bastırırken bir yandan da kalçasını kaldırarak Doyoung'a baskı uygulamaya çalıştı. Kocaman odada gürültülü bir inilti yankılanırken derin nefes sesleri inlemeleri aratmayacak kadar güçlüydü.

Doyoung, Jaehyun'un dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldi. Jaehyun boynunda hissetiği dil ile kafasını biraz daha geriye yatırdı ve zevkin tüm hücrelerine ulaştığını hayal etti.

Normalde asla sevişirken birinin kendisini bastırmasına izin vermezdi ama Doyoung bunu kendine has bir şekilde beceriyordu.

Doyoung çirkef olduğu kadar da baş edilemezdi.

Doyoung Jaehyun'un boynunda seçtiği bir yere diliyle daireler çizerken aynı yeri tekrar takrar öptü önce, sonrasında sert bir şekilde ısırdığında; Jaehyun bütün şehvet Doyoung ısırdığı yerden çıkıyormuşcasına inledi. Boynu Jaehyun için gerçekten zayıf noktasıydı.

Doyoung Jaehyun'un boynunun diğer tarafına yönelirken bir elini omzundan çekip yavaşça aşağı doğru indirdi. Elini hafifçe Jaehyun'un şişliğine koyduğunda, Jaehyun titrek bir nefes aldı.

Şu an altındakileri çıkarmak için her şeyini verirdi.

Eşofmanının üstünden şişliğini okşarken Doyoung bir yandan da boynuyla ilgileniyordu. Jaehyun daha fazlasına dayanamadığını fark ettiğinde çenesinden tutup onu öpmeye başladı. İkisinin de bir şekilde bu şehveti azaltmaları gerekiyordu yoksa içindeki bulundukları durum içinden çıkamayacakları bir duruma dönüşecekti.

Biraz o şekilde öpüştü Jaehyun ve Doyoung. Jaehyun tam ikisinin biraz sakinleştiklerini düşündüğünde Doyoung'un dudaklarından ayrıldı. Tam ona artık durmaları gerektiğini söyleceği anda Jaehyun, şişliğinde hissettiği parmaklarla esaslı bir küfür savurdu.

Hayır, bunlar eşofmanlı parmaklar değillerdi.

Gerçek parmaklardı.

Çıplak olandan.

Doyoung onu dinlemeden aşağı doğru yöneldiğinde, Jaehyun artık onu durduramayacağını anlamıştı.

Doyoung Jaehyun'un karın kaslarına doğru indiğinde kafasını ona yaslayıp birkaç saniye soluklanma ihtiyacı hissetti. Jaehyun Doyoung'un terli saçlarını hissettiğinde huylanarak gülümsedi ve nefes nefese bir sonraki hamle için beklemeye başladı.

Jaehyun biraz fazla beklediğini fark etti, Doyoung'un soluklanması uzun sürmüştü. Çok geçmeden üstünde bir hareketlilik hissettiğinde kafasını kaldırıp Doyoung'a baktı Jaehyun.

Doyoung'un vücudu titriyordu.

Boşta olan elini kaldırıp güçsüzce Jaehyun'un göğsüne vurdu Doyoung ve titreyen sesiyle "Senin yüzünden." dedi, ağlıyordu. Jaehyun, Doyoung'un bu yaptığına anlam veremezken şaşkınca Doyoung'a baktı. Birkaç dakika o şekilde ağlamaya devam etti Doyoung.

Jaehyun en sonunda aklına getirebilmiş gibi "İyi misin Doyoung?" dedi.

"Öğk."

"Ne?"

Jaehyun karnında hissettiği sıcak bir ıslaklıkla gözlerini irice açtı.

Doyoung onun üstüne kusmuştu.

Kocaman ve sessiz odada Jaehyun'un sesi yankılandı.

"SİKEYİM!"

AY VALLA ZEVKTEN DÖRT KÖŞEYİM HİÇ SMUT YAZARKEN BU KADAR EĞLENMEMİŞTİM. GERÇİ BU DA PEK SMUT SAYILMAZ AMA OLSUN İNŞ roluka YELLOZUNUN GÖNLÜ OLMUŞTUR KAÇ GÜNDÜR BEYNİM FOLOFOLLOŞ OLDU.

BU ARADA MİNNOŞ ÇİM MELEKLERİMİ ÇOK ÇOK ÖPEREM GUMMY BABANIZ İNZİVAYA KAÇAR 💕💕💕💕

Massage//LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin