Sura ya Tisa

185 16 30
                                    

fici unutanlar varsa baştan ilk bölüme alayım yoksa zamanları karıştırırsınız ballarım. Bölüm sonunda bekliyorum sizi bolca hasret giderelim :'))

keyifli okumalar<3

Gözlerine hafif hafif dokunan güneş ışıklarıyla yavaşça açtı Doyoung. Jaehyun'un kendisini nazik olmayan bir şekilde uyandırmasını beklemişti.

Aslında onu evden kovmasını da beklemişti ama en azından uyandığında başında Jaehyun'u görseydi bile onun için idare ederdi.

Gerçi neden görmeyi beklediğini bile bilmiyordu.

Üzerinde hafif bir ağırlıkla yattığı yataktan kalkıp odanın içindeki ebeveyn banyosuna doğru adımladı. Sabahları kalktığında yüzünün ne kadar kötü şiştiğini bildiği için soluğu hep banyoda alırdı.

Banyoya girip aynanın karşısına dikildiğinde, şişmiş yüzü için neler yapabileceğine baktı. Öncelikli olarak elini yüzünü yıkadı Doyoung. Karışmış saçlarını hafifçe düzeltti ve şişmiş gözlerini yavaşça ovuşturdu. Gözleri gereğinden fazla şişmişti.

Gözlerine hafif bir makyaj yapmayı düşündüyse de anında bu fikirden vazgeçti. Jaehyun'un imalı bakışları ve ''Benim için mi süslendin?'' laflarına maruz kalmayı asla istemezdi. Çok fazla beklemeden banyodan çıkmak için yanına dönüp bir adım attığında, gözüne çarpan ayrıntıyla eski yerinde tekrar durup dikkatlice aynaya baktı.

Kıyafetleri farklıydı!

Sinirli bir nefes alıp banyodan çıkmak için adımlarken ikinci bir şok dalgasıyla olduğu yere mıhlandı. İrice açılmış gözleriyle kirli sepetine baktı.

Oradakilerin yatak örtüsü olduğuna kesinlikle emindi.

Koşar adımlarla banyodan çıkıp evin alt bölümüne doğru yöneldi Doyoung. Oturma odasına doğru ilerlerken Jaehyun'un koltukta oturmasını bekledi ancak o anda burnuna gelen yumurta kokusuyla yönünü anında mutfağa doğru çevirdi. Mutfağın kapısında durup elini beline koydu ve ocak başında bir şeylerle uğraşan Jaehyun'a baktı.

''JUNG JAEHYUN!''

Doyoung büyük bir sinirle çemkirdiğinde, Jaehyun sıçrayarak kaçamak bakışlarla arkasına doğru baktı. Evet, Doyoung her şeyin farkında olan bir sinirle ona bakıyordu.

''En azından suç aletlerini ortalıkta bırakmamalıydın!''

Jaehyun çekinerek ''Neden bahsediyorsun?'' diye sordu.

''Banyodaki kirli çarşaflar ve kıyafetlerden bahsediyorum geri zekalı! Hem ben nasıl oldu da senin odanda uyandım?! AYRICA BANA NASIL DOKUNABİLDİN SENİ PİS SAPIK?!''

Jaehyun durumu kurtarabilme umuduyla ''Dün olanları hatırlamıyor musun?'' diye bir soru yöneltti Doyoung'a. Doyoung kaşlarını kaldırırken ''Hatırlıyor olsam sana sorar mıydım sence?'' dedi. ''Aptallık sınırlarını zorluyorsun Jung Jaehyun.''

Jaehyun ocaktaki omlete geri dönüp omletin altını kapatırken söyleyeceği yalanın Doyoung'a inandırıcı gelmesini umdu. ''Önce örümcekten korkup yanıma geldin, sonrasında da üstüme kustun. Dün yediğin bir şeylerden mi rahatsız oldun?''

Doyoung kaşlarını kaldırırken ''Ooohh..'' dedi. Jaehyun rahatlamayla nefes verdi.

Doyoung onun yalanına inanmıştı. Eh, sadece bir kısmını söylemediği için bu söyledikleri de dün olanlar arasında yer alıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Massage//LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin