Chapter 8

277 10 0
                                    

8.dio - Glavobolja

Zaynov stari Harley Davidson nije bio kao Emmina Yamaha, ali je uživala u vožnji gradom dok joj je vjetar mrsio vrhove crvene kose. Ubrzo se zaustavila ispred svog kluba koji je preko dana dijelovao tako pusto. Brzim korakom je u ušla u tu dvokatnicu i bez riječi prošla do svog ureda u prolazu dobivajući Harryev ozbiljan pogled. U njenom uredu je već sjedio Niall koji je prstima nervozno tapkao po finoj koži fotelje.

Kada ju je Niall vidio otvorio je usta da nešto kaže, ali je ipak zastao i ponovno ih zatvorio dok je pogledom pratio Emmu kako skida jaknu i sjeda za svoj radni stol.

"Hajde, pričaj." rekla mu je Emma dok se naslonila u svom stolcu i prstima masirala područje slijepoočnica. Ovo u novinama je značilo probleme sa ljudima s kojim je poslovala. Oni nisu bili skolni skandalima i zato nisu voljeli  kada bi njihovi suradnici izazivali skandale. Inače je ne bi brinulo, ali ti ljudi su donosili trećinu njena prihoda i bila bi u gubitku kada bi oni sa njom prestali poslovati. Ma šta u gubitku, u bankrotu, pred stečajem. Da to je bila samo jedna vožnja gradom u polu pijanom stanju, ali za njih dovoljno da promjene njen klub za neki drugi. U koje se samo sranje dovela, ali je uživala i opet bi to ponovila, ništa ne bi mjenjala ma da se ne sjeća dosta toga no sudeći po slikama divno se provela sa crnokosim dečkom.

"Nisu zadovoljni i treba organizirati sastanak sa njihovim odvjetnicima." rekao je Niall ozbiljno, a Emma je osjetila užasnu bol kako joj para glavom. Mrzi poslovne sastanke sa uštogljenim starim odvjetnicima koji je preziru i gledaju s gađenjem. Niall je malo zastao i nastavio. "Pričao sam sa Kelly... Sjećaš se Kelly, zar ne, ona brineta s kojom sam hodao nekada?" upitao ju je sa podignutom obrvom. Emma je kimnula kao znak da se sjeća pa je on nastavio. "Ona je rekla da će riješiti taj skandal s novinama, a pošto nam je ministar dužan uslugu rekao je da će se pobrinuti da to ne završi u vijestima i da nemamo brige da će se to negdje drugdje pročuti." Emma je vidno odahnula no znala je da ljudi vole pričati i da će se to svejedno saznati, ustvari koga zavarava pa već se saznalo za to i zato ima sastanak.

Emma se ustala i prošetala do prozora. Nije znala zašto, ali imala je osjećaj kao da je Jake povezan sa svim time pa joj se čelo namrštilo. Opet se počelo oblačiti i padat će kiša, ali ta dosadna kiša joj je sada nije jedini problem, u stvari bila bi presretna kada bi kiša bila jedino što je muči no ništa nije moglo biti jednostavno.

"Sutra u sedam neka njihovi odvjetnici dođu u sobu za sastanke na katu, ja sam spremna za njih." rekla mu je mirno i staloženo dok je promatrala ljude u odijelima kako prolaze sa aktovkama u rukama i negdje se žure. "To im je jedina briga da stignu na vrijeme i obraduju svoga šefa kako bi dobili povišicu ili nešto slično."  razmišljala je o svijetu u kojem žive.

"Emma, ali kako ćeš..." Emma se naglo trgnula i pogledom prostrijeljila Niall.

"To je moja briga, ti samo riješi to da ja više nisam na naslovnici nekog PlayBoy časopisa i da ne pišu neka sranja i gluposti koje nisu ni i od istine. Da li se razumijemo?" procijedila je kroz zube i hodala po sobi.

"U redu, samo sam mislio pomoći." rekao je uvrijeđeno i ljuto Niall dok se meškoljio u kožnoj fotelji. Nije volio takve razgovore sa Emmom svejedno što je znao da je to sve samo nervoza i bijes koji govore umjesto nje. Emma je glasno uzdahnula i rukom si prošla kroz šiške koje su sada bile raščupane, a rep neuredan. Istresa se na ljudima do kojih joj je stalo.

"Ah, znam Niall, ali ne ide sve tako lako. Ti znaš što znači ako oni prekinu ugovor s nama, svojim dugogodišnjim partnerima? To znači da će milijuni ispariti, ne par funti, ni tisuću, ni par stotina tisuća već milijuni, milijuni, da li razumiješ?" upitala ga je bespomoćno no ona je u tom trenutku bili sve samo ne bespomoćna. Imala je izlaz iz svega i nakon sutrašnjeg sastanka bi svi problemi trebali biti rješeni. Koji skandal nije strašan i dobro bi joj došao, ali baš u trenutcima pregovora ne. Ona je ovakve stvari rješavala brzo i bezbolno, a tako će i sutra. Uvjeriti će ih sve kako oni jednostavno ne mogu bez nje. To joj je najbolje išlo. Koliko god je budu mrzili sutra će sve proći kako ona planira. Možda onda zvuči ludo zašto se toliko brine i ludi, ali takva je ona voli pretjerivati. U stvari bila je realist i to teški realist koji vuće pomalo na pesimista. Nije voljela one izraze tipa "Nakon kiše dolazi Sunce."  zato što je smatrala da kod nje jedno vrijeme samo pada kiša, a nakon toga jedno dugo vrijeme samo sija Sunce dok se ona kupa u njenim zrakama i toplini.

Ljudi bi rekli da je presretna i uživa u životu, ali više muka si je nakupila sa svojih dvadeset i tri godine nego netko sa sedamdeset godina. Sama si je kriva i znala je to, ali takav je život izabrala i ne bi ga mjenjala ni za jednog. Sada je bogata, školuje se, ima svoj klub, prijatelje koji je podržavaju, ali i otvaraju joj oči onda kada je to potrbno, možda nema muža, sretan brak, djecu, roditelje i toplinu svoga doma no to joj i onako nije bilo potrebno. Voljela je taj svoj način života da se druži s kim hoće, kada hoće i koliko hoće.

Nikada nije imala stalnog dečka, a i da ga je imala vjerojatno bi ga varala. Nikada ni sa jednim dečkom nije imala ništa ozbiljno i ni jedan joj nije bio poseban ili da ga je voljela. Nije vjerovala u brak i sve što dolazi sa njime kao da će živjeti sretno do kraja života ili dok ih smrt ne rastavi. Uvijek se pitala zašto ne stave i ono ili dok ih ne rastave odvijetnici. Ona nije neke ljude podnosila duže od pet minuta, a ne sada da živi i voli nekoga do kraja života i da bude poslušna žena kod kuće, kuha i brine se za djecu dok joj muži radi. To nije dolazilo u obzir niti se ona mogla zamisliti u toj ulozi. Ona čak nije ni htjela djecu barem ne tamo dok ne bude imala trideset i neku, ali i onda bi vjerojatno bila samohrana majka kojoj nije potrebna ničija pomoć.

***

"Gdje je dečko?" upitao je Niall nakon dugo vremena provedenog u tišini. Emma je hranila svoje ribice pa se okrenula prema njemu i sijela u fotelju do njega. Treba joj jaka kava i to pod hitno da bi preživjela narednih par sati. Rukom mu je pokazala da pričeka i posegnula za telefonom. Ubrzo je mogla čuti Harry kako toči neko piće u čaše.

"Donesi jednu jaku kavu u moj ured i Niallu.." pogledala je u Niall. Ustima je oblikovao riječ "Isto" i nastavio odsutno gledati prema velikim crnim vratima u Emminoj sobi. "..i Niallu isto samo sa mlijekom."

Jedno tiho "U redu." je čula i zatim poklopila slušalicu. Harry je za nekoliko minuta bio u njenom uredu i stavljao im kavu na mali stakleni stolić koji se nalazio ispred njih. Oboje su mu zahvalno kimnuli i on je otišau u smjeru iz kojeg je došao.

"I?" pitao je Niall dok se Emma pripremala za njegovu reakciju.

"U mom stanu." rekla mu je jednostavno dok je ispijala svoju vruću kavu sa puno šećera.

"Kako si ga mogla samog ostaviti ondje?" razgoličio je oči, a Emma je neprimjetno zakolutala svojim očima. "Evo ga opet."

"A kako ne? I onako nema ništa za vidjeti i ništa za ukrasti. Sada mi je dečko pa valjda može biti kod mene." rekla mu je pokušavajući odglumiti smješak.

"Ali Em ni ne poznaš ga par dana, čak ni ja nisam vidio tvoj stan tako brzo." rekao je Niall ne vjerujući šta ona radi. Emma se nasmijala ovaj put malo glasnije. Bio je u pravu, ona nikoga nije puštala u svoj stan i nikome nije govorila gdje živi jer je to bilo jedino mjesto gdje je mogla pobjeći od svega i sviju oko nje.

"Ne znam i onako bi ga vidio, a večeras će mi dobro doći njegovo društvo. Barem sutra neću biti nervozna." rekla je i popila još jedan gutljaj Harryeve kave. Niall je zakolutao očima jer je znao da će spavati sa njim. Nije ona bila kurva da je spavala sa svakim tko je naišao. Spavala bi samo sa onima koji bi ispunili njene kriterije i to samo jedanput, drugog puta nije nikada bilo. Čak nije radila ni iznimke ako je bio poznat ili tako nešto, ali nije to radila često tako da je bilo malo onih koji su ispunili njene kriterije.

"Dobro, ali nemoj zakasniti sutra...." i tako je Niall nešto pričao, a Emma je samo kimala glavom kao znak da razumije, ali ga u stvari nije slušala već je razmišljala o crnokosom dečku koji ju je na neki čudan način privlačio sa svojim sexy tijelom, tetovažama i neodoljivim osmijehom s kojim je zavodio svaku.

Odjednom se izraz na njenom licu promjenio. On je nju zavodio i baš to hoće, da je iskoristi. Čelo joj se namrštilo pa se zlobno nasmijala. Neće on nju tako lako dobiti bude se morao dobro namučiti oko nje. I tako je otpao njen plan da se večeras malo zabavi s njim, umjesto toga bude ga malo navlačila za nos.

***

"Em s čijim si ti to motor došla kada je tvoj dolje u garaži, a ključevi kod mene?" upitao ju je Niall zbunjeno kada je vidio da sjeda na motor i pali ga. "Ah tako znači! Tu je moj motor zalutao." samu sebe je lupila u čelo i nasmijala se.

"Zaynovim." rekla je i mahnula mu pa zatim odjurila niz ulicu zadovoljna obavljenim poslom i narudžbama koje je Harry napravio skupa s njom. Izgladili su odnose i sada se opet zabavljaju zajedno. "Samo da i sutra bude tako...."  s tim mislima se zaputila prema prilazu sive tmurne zgrade u kojoj živi.

Love you 'till the end ~ z.m.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum