❤️1❤️

178 3 4
                                    

Wstałam dziś o godzinie 6:00,bo moja szkoła zaczyna się niestety o 8:00
Zrobiłam poranną rutynę, lekko się umalowałam i przebrałam w to:

Wstałam dziś o godzinie 6:00,bo moja szkoła zaczyna się niestety o 8:00Zrobiłam poranną rutynę, lekko się umalowałam i przebrałam w to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół na śniadanie, mama zrobiła mi naleśniki z owocami i nutellą, szybko je zjadłam i wyszłam do szkoły. Niestety musiałam biec bo zostało mi 10 minut do lekcji, a normalnie dochodzi się w 20 minut.
W szkole czekała już na mnie Klaudia.
(Klaudia-K, ja -J)
J-co teraz mamy (powiedziałam zdyszana)?
K-Fize ,dawaj szybko bo ta baba znowu będzie nas pytać całą lekcję
J- dobra to chodź
(W sali) (babka-B)
Byłyśmy już przed salą były już 2 minuty po dzwonku, trochę się bałyśmy,ale co tam.
Otworzyłam drzwi i wszystkie oczy skierowały się w naszą stronę.
B-Selena! Znowu spóźnienie,a ty Klaudia lepiej nie bierz przykładu z koleżanki.

Zirytowało mnie to co powiedziała Klaudii ta wiedźma,No ale cóż, przewinęłam oczami w stronę ławki, i z Klaudią zajelysmy nasze miejsca przy jednej ławce.

B-Selena może podeszlabyc do tablicy, i rozwiązała zadanie 11.

J-Aha! ( powiedziałam oburzona)

B- żadne ,,Aha'' tylko marsz do tablicy, bo inaczej wstawię ci jedynkę.

J-dobrze,dobrze tylko niech pani się tak nie spina bo pani jeszcze zawału dostanie.

Cała klasa zaczęła się śmiać.
B-koniec tego, jeżeli zaraz nie przyjdziesz do tablicy,to zaprowadzę cię do dyrektora,a wiem ze ostatnio często u niego bywasz.

J- dobra,dobra już idę.
B-No ja mam nadzieję

(I tak minęły wszystkie lekcje),czasem myślę sobie czemu nauczyciele robią o wszystko spinę ?

Wróciłam do domu,odrobiłem lekcje,przejrzałam social media, pogadałam z Klaudią, i tak zleciał cały dzień zjadłam kolacje ,wykonałam wieczorną rutynę, i poszłam spać.

Koniec na dzisiaj,jutro może pojawi się nowy rozdział ❤️
Sory że taki nudny rozdział ale to jest moja pierwsza książka i to dlatego

The BestOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz