Hoofdstuk 5 DEEL 1

25 2 0
                                    

De schoolweken waren weer aangebroken en ook Charlotte was weer aan het werk gegaan. Thomas is 18 en is bezig met de opleiding, Marinier. Simone's wekker stond op half 7, maar nu lag ze nog te dromen over haar grote liefde, Thomas.  Opeens klinkt het deuntje van haar wekker door de kamer. Snel draaide ze zich om en beweegt haar vinger over het scherm. Geeuwend staat ze op. Donderdag alweer, een week geleden had ze verkering met Thomas gekregen, bedacht ze zich. Ze pakt haar mobiel en begon met Lisanne en Charlotte te appe. Een kwartiertje later staat ze voor de kast. Die donkerblauwe broek maar. Ze hoort Jozua de zoldertrap afkomen. "Waar ga je heen?" "Over een halfuurtje naar mn werk" antwoord hij. "Owja das waar, jij begint vandaag ook weer!" Hij knikte en liep de trap af.

Even later loopt Simone naar buiten om haar fiets te pakken. "Dag zusje, succes vandaag!" "Dankje, jij ook. Tot vanavond!" Ze hangt haar tas aan het stuur en roept haar moeder gedag. Ze heeft best zin in school, gezellig met haar vrienden en vriendinnen. Bij de eerste afspreekplaats staat Marilyn al te wachten. "Goedemorgen, hoeist?" "Heei, goed! Met jou?" "Beterr! Zullen we gaan? Tis al laat.." Gezellig kletsend rijden ze naar de volgende afspreekplaats. Halverwege vraagt Simone, "Jij heb toch tijd gym vandaag?" "Ohja shit, ik ga even snel terug, rij jij maar vast door." "Ehm oke, tot zo!" antwoord Simone. Ze blazen een handkus naar elkaar en gaan dan allebei een andere kant uit.

De wind vliegt door haar haren, heerlijk..! Dan een klap, alles word zwart en een doffe pijn schiet door haar hoofd...

Raadsel opgelost door liefde ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu