Nefesten;
Tahir "gitme" diyerek koşuyordu. Ben bir an ne olduğunu anlayamasamda anladığım an karar vermem gerektiğini anladım. Ya Tahirsiz yaşayacak ya da Tahir'e sımsıkı sarılacaktım. Bu sefer kalbimi dinleyecektim. Artık ne olacaksa olsun ama Tahir ile birlikteyken olsun..
Tekne fazla uzaklaşmamıştı. İdris'e hemen limana geri dönmesi söyledim. İdris ilk boş boş suratıma baksada benim ciddi olduğumu görünce teknenin dümenini çevirdi. Tekne kıyıya yanaşırken benim içim içime sığmıyordu. Tekne kıyıya yanaşır yanaşmaz Tahir tekneye atladı ve aniden sarıldı.*kısa bir reklam*
Multiyi açıp öyle okumanızı öneririm tşk"Gitme Nefes gitme.. Ben sensiz yapamam. Beni nefessiz bırakma.."
Ben şok olmuştum. Öylece duruyorduk. Sessizliği Tahir bozdu.
"Civra'ya gidelum mu?"
"Durduğumuz kâbahat" diyince Tahir tebessüm etti.
İdris ise ne oluyor bakışıyla bize bakıyordu.
İdris "koçum noliy"
Tahir "İdris sen evune git. Her şey için teşekkür ederiz"
İdris "E-e rica ederim görüşürüz o zaman" diyince biz arabaya bindik.
Soluğu Civra'da aldık.Tahir kapımı açtı ve kucaklayarak kayalıklara doğru yöneldi. Ben ise gözlerimi Tahir'den ayıramıyordum. Kayalıklara gelince beni nazik bir şekilde indirdi. Kısa bir sessizlik oldu.
"Nefes sen benum için Karadenuz gibisun. Karadeniz'den nasul ayrulamıyorsam senden de öyle ayrulamam. Ben sağa sevdaluyum be kizum. İlk ve son sevdamsun.."
Kısa bir şok daha yaşadım ama kendime gelip
"Ama Mercan?"
"Sözlenmedum ki"
"Ama bana Mercan'a gidiyorum dedin??"
"Sence gerçekten Mercan'a mu gittum?"
"Nerden bileyim. O zaman niye öyle dedin ki"
"Sen Vedat'la evliyum diyince.."
"Evli değilim.."
Tahir'in şaşırdığı âşikardı.
Tahirden;
Evli değil miydi?
"Neden evliyum dedun?"
Nefesten;
"Seni korumam gerekiyordu"
"Böyle mu koruyacaktun? Benu hayal kırıkluğuna uğratarak mı?"
"Tahir.."
"Nefes beni koruma duydun mu benu koruma!"
"Tahir kötü bir amacım yoktu. Sana zarar vermesin istemiştim"
"Ama sen zarar verdun. Sen benum çocukluk sevdamsun be kızum"
Hangisine şaşıracağımı, hangisine sevineceğimi bilemiyordum.
"Sende benim.."
Saatlerce her şeyi, aşkımızı konuştuk. Sanırım bugün de mutluluktan uyuyamayacaktım. Galiba şuan dünyanın en mutlu insanı bendim. Bu ânın rüya olmasından korkuyordum.
"Tahir kolumu cimciklesene"
"Neden"
"Rüya olmasından korkuyorum. Daha fazla mutlu olmadan uyanmam lazım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NefTah | Yarım Kaldık
Lãng mạn"Yine fırtınamı dindirsen?" "Gel göğsüme sığ yarim desem?"