Yazardan;
"Hayır Nefes bırakma benu.."
"Doktor, doktor"
Tahir dualar etmeye başladı. Bir kez daha Nefessiz kalamazdı..
Doktorlar apar topar geldiler. Hemen defibrilatörle 100 olmayınca 200 sonra 300e kadar yükselttiler zor da olsa Nefes'in nabzı normale döndü.
Tahir görür görmez bu sefer mutluluktan ağlamaya başladı.
"Bırakmayacağınu biliyordum. Her şey daha güzel olacak Nefesim.."
Doktor çıkar çıkmaz;
Tahir: "Doktor bey durumu?"
Doktor: Kalbi durdu ama tekrar hayata döndü. Birazdan normal odaya alınacak görebilirsiniz. Geçmiş olsun
Tahir: Sağolun.
O sırada Yangazlar ve Asiye ile Mustafa da gelir.
Mustafa: Koçum bu halin ne?
Tahir: Hiç sorma abi, az kalsun Nefessiz kaluyordum ama şuan iyi normal odaya alacaklarmuş.
Asiye: Oyy paşam ben dediydum Nefes güçlüdur.
Tahir: İnşAllah yengem inşAllah..
O sırada Nefes'i çıkarırlar.
Tahir: Nefes burdayuz..
Nefes odaya alınınca Tahir, Nefes'in yanına gider.
"Nefes benu tekrar yalnuz bırakma. Daha benum ne hayallerum var benum hayallerimu nefessiz bırakma"
-Sabah olmuştur-
Tahir günlerdir uyumadığı için Nefes'in elini tutup, Nefes'e dayanıp uyuya kalmıştır. Asiyegilde dışarda sandalyelerde uyumuştur.
Nefes ilk parmaklarını oynatır sonra yavaş yavaş gözünü açar.
Nefesten;
Uyanır uyanmaz kokusuna hasret kaldığım ilk ve son aşkımın yanımda uyuduğunu gördüm. Ne de güzel uyuyordu. İlk tereddüt etsemde diğer elimle saçını okşamaya başladım.
(Tahir aslında uyanmıştır fakat çaktırmaz 😍)
Nefes ise kendi kendine Tahir'in uyuduğu düşünüp konuşmaktadır.
"Seni ölmeden bir kez bile olsa tekrar görmek için ne dualar etmiştim. Şimdi ise yanımdasın. Bu ânı çok bekledim. Keşke eskisi gibi fırtınamı dindirsen, yine kollarında saatlerce ağlasam. Her şeyi sana anlatabilsem. Sana eskisi gibi ihtiyacım var Deli Tahir.."
"Demek öyle Nefes Hanım"
"-Nee öy-le"
"Anlattuklarunun hepsu"
"Ne anlatmı-şım"
"Ne anlatmadun ki"
"Sen uyumuyor muydun?"
"Uyuyordum uyandum"
"Günaydın o zaman"
"Günaydun (ne de güzel gün aydı)
Ağrun var mu? Sızun var mu? Nasılsun? İyisun misun? İyisun dim-i?""Ayy Tahir bi dur da. İyiyim tamam"
"Ben bi Asiye Yengemlere haber verem o zaman"
"Asiye ablamlar burda mı?"
"E herhalde"
Tahir çıkar ve bağırarak;
"Yengeeeee"-Asiyegil sıçrayarak uyanır.-
"Paşam noliy"
"Nefes uyandu"
Hep bir ağızdan: "Nee"
Koşarak odaya dolaşırlar.
Herkes konuşmaktadır.
Nefes ise hiç görmediği aile kavramını Tahir'in ailesinin güzelliğine bakıp tebessüm eder..Az oldu kusura bakmayın. Pek vaktim olmuyor da :(( Umarım beğenirsiniz sonraki bölüm görüşürük yengem 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NefTah | Yarım Kaldık
Romans"Yine fırtınamı dindirsen?" "Gel göğsüme sığ yarim desem?"