13.bölüm ~Nutella fantezisi~

1.9K 38 2
                                    

Siz istediniz bende bir halvet yazdım. Bunu yazarken öyle bir utandım ki anlatamam dhşshdşsd Tebrikler doğru dürüst bir kızı da yoldan çıkardınız .d Ben gül gibi geçiniyordum halvetsiz dyşadhwşsnwid

Nefesten;

Ben Tahir'i hak edecek ne yapmıştım?

Dakikalardır bakışıyoruz.. Ama benim gözlerim onun dudaklarına kayıyor, onun da.. Hayır Nefes öyle şeyler düşünme...

Tahir "Ne düşündüğüni biliyrum" diyip dudağıma yapışmasın mı? İlk ne olduğunu anlamasam da deli gibi onu istiyordum ben de karşılık verdim..

Tahir beni kucakladı ne ara yatağıma attı farkında bile değildim. Ayağa kalktı.

"Bir oyun oynayalım mı"

"O-olur" ne yapacağını merak ediyordum.

"Birbirimize iltifat edeceğiz ve iltifatın anlamına göre kıyafetlerimizi bir bir çıkaracağız"

"Tamamdır" ne yapıyorsun Nefes? Hadi ama kabul et çok eğleneceksin..

"Başla o zaman"

"Hemm seni seviyorum"

"Bu biraz klasik oldu ama neyse" diyip tshirtini çıkardı.

"Sıra sende"

"Sen kilo mu verdin?"

"Ciddi olamazsın 😒 Ama neyse" diyip ben de tshirtimi çıkardım.

"Ben de çocukluktan beri sana aşığım"

"Ooo Nefes Reis" diyip pantolonunu çıkardı.

"Güldüğünde belli bile olmayan gamzene kadar seviyrum"

"Gamzem mi var benim??"

"Benim içun var Allah Allah"

"Peki madem" diyip bende pantalonumu çıkardım.

İkimizde iç çamaşırlarıyla kaldık. Tahir'in gözleri ise benim üzerimdeydi.

"Hasretundan yandum yıllarca" diyip üstüme eğilip dudağıma yapıştı. O sırada sütyenimi çözmeye çalıştı ve yaptı da.. Şimdi ise elleri göğsümde geziyordu. Dudağımdan ayrılıp göğsümü yalamaya başladı. İstemsiz hafif iniltiler çıkarmaya başladım.
Tahir ise birden ısırdı.

"Ahh Tahir"

"E hemen pes ediysan yapmayız"

Ben yıllarca bu anı bekledim ne pes eetmesi?

"Devam et" tebessüm edip yalamaya devam etti. Aşağılara inmeye başladı bir çırpıda iç çamaşırımı yırtarak çıkardı.

"En güzel takımımdı"

"Ben sağa dükkanınu alırum"

"Diysın"

"He dedum bile" diyince o da bende hafif gülümsedik. Birden özel bölgemi yalamaya başladı. Acayip hissediyordum.

Oturur pozisyona geldi, erkekliğini kızlığıma sürtmeye başladı. Birden değişik oldum.

"Ahh, ahh"

Birazda ben mi yaramazlık etsem?

Birden Tahir'in alta alıp üste çıkan taraf ben oldum. Erkekliğini elime aldım.

"Yuh Tahir kaç cm bu"

Gülerek "17 sayende"

Güldüm ve sıkmaya başladı. Şimdi o inildiyordu.

"Kızum etma"

"Sen ederken iyi" diyip sıkmaya devam ettim.

"Ben ederum" diyip beni birden altına alıp ellerimi tuttu. Her yerimi yalamaya başladı. Göğüslerimi eline alıp sıktı. Kızlığıma gelince ben acayip bir şekilde inildiyordum.

"Tahir yap artık"

"Dur en güzelinu atlayacaktuk" diyip üstümden kalktı ve aşağı indi. Saniyeler sonra nutellayla döndü.
Ben nolduğunu anlamayıp sormam gerektiğini anladım.

"Ne yapacaksın?"

"Nutella fantezisi yapıcam" diyip yine üstümdeki yerine oturdu.

"Hâlâ anlamadım"

"Bensiz geçen günleru saflaşmaya ayırdun herhalde. Neysa şimdu görecesun" diyip parmağını nutellaya batırıp göğüslerimin ucuna sürüp yalamaya başladı. Hem acayip hissetmiş hem de bu fanteziye bayılmıştım.

Sonra nutellayı kızlığıma sürdü yalamaya başladı. Ben ise mal gibi sesler çıkarıyordum. Ama kabul etmeliyim ki bu çok güzeldi.

"T-tahir yap artık"

"Emin misin"

"Evet"

Erkekliğini, kızlığıma sürttü sonra aniden girdi. Benim ise gözlerim yaşardı..

"Nefes isters-"

"Devam et"

Girdikten sonra acı, hazza dönüştü. Gelgitler yapmaya başladı.

"Tahir geliyorum"

"Nefes geliyrum" diyip boşaldı saatlerce..
.
.
İkimizde çok yorulmuştuk. Kendimizi yatağa atıp tavana seyrediyorduk ben daha çok yaptığımız şeyi düşünüyordum. Birbirimizin olmuştuk. Mal gibi sırıtıyordum.

"Bu çok güzeldi" Salak Nefes ne diye söyledin?

"Öyleydi. Senle her şey güzel"

"Ben duşa giriyorum"

"Bende geliyum mi?"

"Saçmalama"

"Ne var sanki çıplak görmeduk"

"Sapık" diyip banyonun kapısını kapatıp kitledim. Ona belli olmaz belki gelirdi.
.
.
Çıkınca Tahir'in uyuduğunu gördüm. Bir süre bakıp uyanmadan giyiniyim diye giyinmeye başladım.

Giyindikten sonra fark ettim ki Tahir uyumuyormuş bön bön beni seyrediyormuş.

"Sapıksın"

"Sen mi ben mi?"

"Sen"

"Ben öyle sanmıyrum"

"Ne sanıyorsun"

"Az önce yaptuklarımuzi unutma istersen" diyip kendini yastığa attı.

Tahir "Teşekkür ederim"

"Ne için"

"Her şey için. Beni Dünya'nın en mutlu adamı yaptığun için"

"Asıl ben teşekkür ederim. Hayatıma girdiğin için"

Ayağa kalktı önüme gelip
"Seni seviyrum" diyip burnumu öptü.

"Ben de seni.."

Tekrar burnumu öpüp banyoya girdi.
.
.
Bi adam ıslak saçla nasıl bu kadar yakışıklı olabilir ki!

"Çok bakma"

"Ne-ne bakması"

"Yemezler"

"Üff Tahir"

"İyi tamam. Hadi hazırsan konağa gidelum. Asiye ablan seni özlemuş"

"Bilemedim. Saniye Hanım eskisi gibi değil bana karşı biliyorsun"

"Yengem nasul baş ediyorsa sende edersun merak etma"

"Edebilir miyim bilemicem"

"Edersun edersun. Sen Asiye Kaleli'nin eltisusun ve Kaleli gelinu adayısun. Nefes Kaleli.."

32 diş sırıtmaktan kendimi alamadım.

Nefes Kaleli..
Peki bu Vedat yaşıyorken mümkün mü?

NefTah | Yarım KaldıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin