*reklamlar*
Size güzel haberlerim var. Bölüm sonu söylerim belki sshsldhwşsjsşa
Bu bölüm uzun olacak sanırım 😌
Bi de multideki Tahir ❤ ben
*reklamlar bitmiştur*
Nefesten;
Aha sıçtın Nefes ne diyeceksin şimdi.
Hâlâ sarılıyorduk.
Tahir "Nefes?"
Gözlerimi kapadım anca böyle yırtabilirim sanırım. Tahir geri çekildi.
Tahir "Ne ara uyudun sen yha"
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Tipini görmem gerek. Bakma Nefes, gözünü açma Nefes, açma açma...
Tahir "iyi uyu bakalum. Eninde sonunda her şeyi öğreneceğum"
Üzgünüm Tahir. Seni zor durumda bırakamam. Affet..
1 ay sonra
Her şey güzel gidiyordu. Sadece Tahir'den uzak kaldığım için kötüydüm. Sanki yine bir yanım eksik gibiydi.. Artık gitmem gerektiği âşikardı. Bu konuyu sabah açmalıydım.
Yine kendi kendime konuşarak uyudum.
Sabah
Tahir'in ormanda küçük bir evi varmış. 1 aydır orada kalıyordum. Tahir ise ailesinde kalıyordu. Ama sık sık yanıma gelir bir ihtiyacımın olup olmadığını sorardı ahh canım yaa 😍 Eminim birazdan yine gelecekti. Üstümü giyindim ve kahvaltı yapmak için mutfağa geçtim. Artık elim tamamen iyileştiği için çok mutluydum. Morluklarım da geçmişti. Vedat ise 1 aydır hapishanedeydi. Ama hâlâ korkuyordum. O napar eder oradan çıkardı. Ne yalan söyliyim Tahir'in yanında kalmak bana iyi gelmişti. Sadece yalan söylediğim için kendimi hainlik yapmış gibi hissediyordum. Yine Tahir'i düşünerek çayı ocağa koydum ki kapı tıklatıldı.
'İyi insan lafın üstüne gelirmiş' hsşadhqşdndsj
"Geldim Tahir, kapıyı kırma" kapıyı açtım karşımda o bal, kehribar gözler. O gözler benim karadenizim.. Ben ise fırtınası.
"Kapıyu kırmak ve ben?"
"Aynen Tahir kapı kırmak ve sen"
"Aşkolsun Nefes ayıp oliy. Ben sağa burda sıcak simitle, sevdiğin gibi çikolatalı poğaça getiriyim sen ise benu nasul karşılaşsun"
Aşk olsun tabi Tahir diyemedim tabi. "Yhaaa" diye sevindiğimi saçma bir sesle gösterdim. "Unutmamışsın"
"Unutur muyum hiç?"
Gözlerimiz yine birbirleriyle buluşurken hemen gözümü kaçırdım.
"Hadi kapıda kaldın"
"Allah razı olsun biraz daha duraydum"
"Off Tahir geç işte da"
Tahir iç ses: Senin da diyen şivenu yerum yerum.
Güzelce kahvaltımızı yapıyorduk. Ben ise nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum.
Tahir "Nefes sen iyi misun?"
"İyiyim Tahir, neden iyi olmayım ki? Yani saatlerce gitmeyi düşünüp kafayı yemem dışında iyiyim. Sen nasılsın?"
Naptım ben????
Tahir birden "Nee" diye ayağa kalktı.
"Gidecesun ve benum bundan haberum yok. Öyle mu Nefes?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NefTah | Yarım Kaldık
Romansa"Yine fırtınamı dindirsen?" "Gel göğsüme sığ yarim desem?"