Dngn lafaz Bismillah,Arissa memandu dgn berhati-hati menuju ke KLIA.Slpas memarkir keretanya,dia mengeluarkn bagasi besar dri bonet kereta.
Arissa berjalan sambil menarik bagasi besarnya ke terminal check in.Kemudian dia ke tempat letak bagasi dan meletak bagasinya ke atas mesin pengesan.
Selesai semua urusan,dia mengeluarkn iphone 5 yg berwarna merah dan mendail nombor telefon ibunya.
"Assalamualaikum,ibu..Arissa dh smpai airport nih"
"Waalaikummussalam,Arissa...mcm mne semua dh settle?" soal Puan Kasmah
"Alhamdulillah,semua dh settle ibu,tinggal nk tunggu flight je nih,ade lg 1 jam sblum berlepas" jwb Arissa lembut.
"Ouh klau mcm tu kamu pergilah sarapan dulu..kamu tak sarapan lg kn sblum gerak td..ibu ada kerja sikit..nnt smpai sana call ibu terus jgn lupa" ujar Puan Kasmah.
"Ok ibu..mmg nk pergi sarapan pun ni..iyee nnt smpai sana Arissa call ibu terus..Arissa letak dulu ibu..assalamualaikum" kta Arissa lalu mengakhiri perbualan dengn ibunya.
Arissa berjalan ke Mcd untk mengisi perut yg sudah berkeroncong.Dia memesan sausage mc muffin with egg dan mc cafe.Dia membawa makanannya ke meja dan menjamu selera.
Perut pun dh kenyang apelagi jom cuci mata..hehe
Arissa kluar masuk dri satu ke satu kedai sehingga masa untk dia msuk ke flight ada lg 10 minit.Arissa membuka langkah seribu hingga smpai di lorong masuk para pelancong.
___
Di dlm pesawat,Arissa duduk di tepi tingkap.Aircond yg dipasang membuatkn dia menggigil kesejukan.Mujur dia sudah sediakan jaket awl-awl.
Suara interkom telah berbunyi menanda pesawat akan bergerak tidak lama lg.Iphone 5nya ditukar kepada flight mode.
Masa yg diambil untk smpai ke Istanbul amat lama.Jadi dia mengambil keputusan untk berehat.Sebelum dia memejamkn mata,dia menangkap beberapa gmbr suasana di luar pesawat.
Awan-awan di langit kelihatan sungguh cantik.Masya allah indahnya ciptaan mu Ya Allah.Kelihatan sekumpulan burung-burung yg berterbangan di udara
___
Sorry klau cerita pendek cz sy x de idea...ahakkss
Tunggu chapter yg strusnya untk mengetahui cerita selnjutnya
Enjoy my story n jgn lupe tekan bintang❤
YOU ARE READING
KITA (Slow Update)
RomanceStatus: in proses Start: 20/12/18 Finish: _______________________________ ARISSA SAFIYYAH sedih akan kehilangan suami tercinta, AMMAR SAFWAN dab membawa diri ke Istanbul untuk mengurangkan segala kesedihan yang dihadapi Tanpa diduga Arissa bertemu...