doruk'un çiseli

524 16 2
                                    

yine mükemmel bi sabaha uyandım gözlerimi açmadan kolumu yatağın diğer tarafına koydum ama emre yoktu gözlerimi açıp baktığımda pembe bi not kağıdı vardı aşkım erken çıkmam gerekti bi daha böyle bişey olmaz uyandırmaya kıyamadım melek gibi uyuyodun öpüyorum kocaman ya bu çocuk çok şapşal diyerek sırıttım üstümü değiştirip çiseli uyandırmaya gittim melek gibi uyuyodu benim kızım yanağına öpücük kondurup hadi uyan meleğim okula geç kalıcaksın dedim gözlerini açıp günaydın annecim dedi zeynep teyzenleri kahvaltıya çağırıcam babanın işi çıkmış erken gitmiş hami enişteninde işi çıkmıştır beraber çalıştıkları için dediğimde gülümsedi ben kahvaltıyı haırlıyorum sende giyin diyerek odasından çıktım zeynebi aradım alo kardeşcazım nasılsın diyerek kahkaha attım noldu melis sabah sabah diye cevap verdi hami enişte evde yok dimi dediğimde nerden biliyosun bakışı attığına emindim mimiklerine kadar ezberledim çünkü :) emrede yok şirkette işi çıkmış dediğimde kahkaha attı tamam kahvaltıya geliyoruz dedi nerden anladın ya daha gelin bile demedim ki dediğimde kızım senin ne diceğini ben bilirim dedi ve suratıma kapattı hayır yani insan öptüm falan der dengesiz kardeş kahvaltılarımızı yapmak için masaya oturduk zeyneplerde 5 dakikada gelirlerdi çünkü aynı apartman dairesindeydik karşılıklıydı evlerimiz çisel bana bakıp anne ananemleri çok özledim görmeye gidelim tatilde dedi gideriz kızım dedim makas aldım bu arada okul nasıl gidiyo anne hiç sorma ya doruk nasıl kıskanıyo beni sınıfta benimle oturuyo tenefüslere benimle çıkıyo bakanlarada hiç kız görmedinizmi hayatınızda diyo dediğinded kahkaha attım doruk kuzenin olarak görevini yapıyo canım dediğimde alt dudağını sarkıttı zil çalınca gidip kapıyı açtım zeyneplerde gelince kahvaltıya başladık eee doruk çiseli hiç yanlız bırakmıyomuşsun dediğimde abilik yapıyorum ona teyze kısacık etek giyiyo millet bacaklarına bakıyo sinir oluyorum dediğinde zeynep kahkaha atıp doruk'un çiseli o okuldakilere öyle diyo sırasında bile rahat bırakmıyo kızı dediğinde gülümsedim birbirinizi hiç bırakmayın çocuklar dediğimde çisel yanındaki doruğa sımsıkı sarıldı kardeş olsanız bu kadar sevmezsiniz birbirinizi diyen zeynebe dönüp hıı sen sevmiyosun yani beni tamam dediğimde zeynepte gelip bana sarıldı dorukla çisel sarılmaya devam ederken cep telefonumu çıkarıp buraya bakın fotoğrafınızı çekicem deidğimde ikiside bana bakıp sırıttı ve fotoğraflarını çektim ( multimedyada doruk ve çisel var) kahvaltımızı yaptıktan sonra arabalara geçiş yaptık çisel zeyneplerle okula gidiceği için yanlız başıma yolculuk yaptım hastaneye geldiğimde ardımdan melis hanım diye bağıran bi adet ayşenle karşılaştım söyle ayşen dediğimde gülümseyip dün buraya liseden bi arkadaşınız geldi sizi sordu eşi gelip aldı erken çıktı dedim ismini sordum ama söylemedi süpriz yapıcaktım dedi ve gitti nasıl biriydi dedim yakışıklıydı dedi can yada barıştır dedim ve yürümeye devam ettim odaya geldiğimde herkesin oturup muhabbet ettiğini gördüm canı aradım o olduğuna emin olmak için ilk çalışından sonra açıldı tabi açan gamzeydi  efendim yenge can telefonunu evde unutmuş dediğinde gülümsedim gamzecim akşama bize yemeğe çağırıcaktım sizi kocana ulaş bi şekilde dediğimde kahkaha atıp tamam canım dedi telefonu kapattıktan sonra şansım barışa karşı kaldı barışta güldenle evliydi yani zeynebin görümcesiyle o da bir kere çaldıktan sonra açıldı efendim bebeğim diyen bi adet barışa saygılar neyse iç sesimi susturup dün bizim hastaneye geldinmi dediğimde hayır gelmedim dedi peki güldenede söyle akşama bize davetlisiniz yemeğe dedim tamm yanımda zaten o da dedi görüşürüz dedim ve telefonu kapattım kesin candır ya diye düşünürken düşüncemi bölen nazlının sesi oldu melis diye çığırışından sonra efendim dedim daldın gittin kzıım noldu dediğinde ya bilmiyorum uykusuzluktan heralde dedim bak sana ne göstericem dediğinde doktor ali bey melis hanım diye seslendi daha sonra bakarız canım gitmem gerek dediğimde tamam dedi ali beyin yanına gittiğimde melis hanım sizin kızınız hangi okulda dediğinde gülümsedim özel sayer koleji peki eğitimi nasıl diye sordu valla ikizimle ben ordan mezun olduk şimdide çocuklarımız orda okuyo eğitimi iyi dediğimde oğlunu oraya kayıt ediceğini söyledi peki diyerek odaya geri gittim ama nazlı yoktu kızlarla dedikodu yaparken hastaneden bağırış sesleri geldi o tarafa doğru koşarken hastanede anons yapıldı sayın melis güzel çalı ameliyathaneden bekleniyosunuz tekrar tekrar anons yapılırken ameliyathaneye koştum ama ameliyathanedki yatan kişi gözleerime inanamıyorum ağlamamak için kendimi tuttuğumda boğazımdaki oluşan  o düğüm...

dokunmadan sevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin