lanet olsun okuyamıyodum hafızasını kaybetmiş biri nasıl okuyabilirdiki heryeri dağıtıp ağlamaya başladım emre yanıma gelip anlımı öpüp sıkıca sarılıp sakin ol dedi ben ağlamaya devam ederken odaya çisel ve zeynep girdi baba anneme noldu diye bağıran çiselde ağlamaya başladı zeynep emre bize biraz izin verirmisiniz melisle yanlız konuşmak istiyorum dediğinde ikiside dışarı çıktı zeynep yanıma oturdu noldu dediğinde zeynep hiç bişey hatırlayamıyorum okuyamıyorum o defterde ne yazıyo zeynep dedim hıçkırarak zeynep defteri eline alıp bu senin günlüğün melis bana daha önce okutmamıştın şimdi sana okumamı istermisin belki bişey hatırlarsın dedi oku lütfen kendimi tanımak istiyorum diye hıçkırdım zeynep defterin ilk sayfasını açıp okumaya başladı yine kötü bi gün alıştık artık babamın işi nedeniyle ordan buraya sürükleniyoruz arkamızda bıraktıklarımız hoşlanıpta adını aşk koyduklarımız hepsini bırakıyoruz bu şehirde hayatımda unutamaadığım tek an mezuniyet balosundan sonra okuldan bi kızı ormana kaçırmaları zeyneple merak edip peşlerinden gitmemiz ve kıza tecavüz etmelerine şahit olmamız ve ordan kaçarken adamlardan birinin bizi farketmesiydi ama yolda taksi görüp izimizi kaybettirsekte o an hiç çıkmadı aklımızdan ne yaparsak yapalım silemedik o anı ... hiç bi erkekle öpüşücek kadar yakın olmamıştık zeynep sus diye acıyla inledim gözümün önüne karanlık gölgeler çığlıklar gelmeye başladı zeynep şaşkınca bakarken zeynep çığlıklar gölgeler var zeynep yardım et dedim zeynep sakinleştiriciyle su alıp yanıma geldi ilacı içtiğimde gözlerime bi ağırlık düştü uykuyla gözlerimi kapadım uyandığımda evde kimse yoktu sanırım hepsi işlerine okullarına gitmişti mutfağa gidip elma aldım salona doğru yürürken elmamdan i ısırık aldım zilin sesinide duyunca kapıya ilerledim kapıyı açtığımda tanımadığım bi adam karşımdaydı melis evde kimse yok biliyorum seni görmeye geldim dedi ve salona geçip koltuğa oturdu sen kimsin diye bağırdım melis şakanın sırası değil dediğinde dalga geçer gibi bi halim mi var hafızamı kaybettim lanet olsun zihnimde canlanmıyosun bile dedim adam yavaş hareketlerle yanıma yaklaşırken ellerini saçlarımın arasında gezdirip aksel ben eski sevgilin dedi ben evliyim git burdan diye bağırdım adam yanıma daha çok yaklaşarak duvarda beni sıkıştırdı bi nefes kadar yakındık birbirimize gözleri dudaklarıma kaydığında kendimi geri çekmek istesemde yapamadım dudaklarını dudaklarıma bastırırken ona karşılık verirken yakaldım kendimi ben evliydim böyle bişeyin olması imkansızdı ama geri çekemiyodum kendimi adam kendini bana daha çok bastırarak alt dudağımı dişlemeye başladı bende üst dudağını emiyodum ağzımdan hafif bi inleme çıktığında aksel yeter artık dedim benden biraz uzaklaşıp seni herşeyinle hissetmeyi özlemişim dedi sen kimsin gerçekten sana karşı koyamadım neden ayrıldık biz diye cırladım bilmesen daha iyi melis seni seviyorum bunu unutma olurmu dedi ve kapıyı kapatıp çıktı daha tanımadığım kaç kişi vardı ki tedirginilkle salona gidip koltuğa uzandım ne zaman hatırlıycaktım herşeyi düşüncelere dalmışken kapı zilini duydum acaba yine kimle tanışıcaktım ama yanılmışım gelen zeynepti kolumdan çekiştirerek melis ben keremle öpüştüm dedi neredeyse ağlamak üzere olan bi ses tonuyla kerem kim dediğimde gülümseyip eski sevgilim dedi zeynep aksel kim ya buraya geldi ve bizde öpüştük dedim zeynep şaşkınlıktan gözlerini kocaman açarak oha melis keremle aksel yakın arkadaştı bizde onlarla sevgiliydik herşeyin ilkini onlarla yaşadık dediğinde ee neden ayrıldık o zaman malmıyız biz dediğimde melis onlar bizi düğün günümüzde en yakın arkadaşlarımızla aldattı onları yatakta bastık dedi gözlerimden bi damla yaş geldi bize ihanet eden eski sevgililerimizle kocalarımıza ihanet ettik dedim zeynep de gözyaşlarını serbest bırakıp bana sarıldı hepsi geçicek bebeğim bi daha böyle bişey olmasına izin vermicez dediğinde bende ona sarıldım kardeş sevgisi buydu demekki.
keremin ağzından : ıslık çala çala evin önüne gelip merdivenlere oturdum karşıdan gelen 32 diş sırıtan aksel görüş alanıma girdi napıyon lan değişik dediğimde melisle öpüştük ama arkadaşız dedi zeyneple öpüştük ama arkadaşız dediğimde dalgamı geçiyosun benle dedi yoo bugün okuldaydım spor salonunda yanlızmış bende spor salonuna gittim arkası dönükmüş arkasına geçip korkutmak istedim sonra birden önüne yani bana doğru döndü dayanamadım yapıştım dudaklarına 5 dakika falan öpüşmüşüzdür sonra bu toparlandı aceleyle gitti dedim aksel dudaklarını yalıyodu tadı kaldı dediğinde kahkaha attım siz nasıl öpüştünüz dediğimde hafızasını kaybetmiş kimsin diye bağırıyodu duvarla arama sıkıştırdım kendimi bastırdım öpüşmeye başladık karşılık veriyodu sonra evliyim ben diye bağırdı bende çıkıp geldim dediğinde evinemi gittin dedim evet dediğinde kocası yokmuydu cenazen çıkardı dediğimde evi gözetliyodum herkes çıkınca girdim içeri dedi akselin omzuna vurup bacanak ben böyle hayal etmemiştim dedim aksel düz bi sesle bende dedi.