hami centilmenliğini konuşturuyor :)

481 12 0
                                    

zeynebin ağzından: okuldaydım ve dersim yoktu sıkıntıdan bi kahve alıp bahçeye oturdum karşıdan gelen yakışıklı tam olarak benim kocamdı yanıma geldiğinde ellerimi boynuna dolayıp sevgilim çok özledim dediğimde kahkaha atıp bende özledim ama burda bu görüntüde yanlış anlaşılabilir dersin boşmu karıcım dediğinde gözlerim parladı öğleden sonraya kadar boşum dedim belimden tutup süprizim var hadi dedi arabaya binmem için kapıyıda açtı gaza gelip uuuv hami bey centilmenliğini konuşturuyor dediğimde anlımdan öpüp hadi dedi tam olarak nereye gidiceğimizi bilmiyodum bi evin önüne geldiğimizde kapıyı anahtarıyla açtı yeni ev falanmı aldın dediğimde sırıtıp hayır çocukluğumda yaşadığım yerleri görmeni fotoğrafları görmeni istedim dediğinde içimi bi mutluluk kapladı sevdiğim adamın çocukluğunu hissedicektim bu çok güzel bişeydi yavaş adımlarla odaları gezdik duvardaki tablolara baktım bu evde neden yaşamıyo annemler dediğimde gülümsedi burda çok hatıra oldu en güzel anılarımız oldu satmadı babam bende satmıcam çocuklarımıza bırakıcam dediğinde gülümseyip duvardaki çerçeveyi alıp küçükken çok tatlıymışsın dedim o zamanlar herkes öyle diyodu öpüyodu bütün kızlar ama şimdi senden başka kız öpemiyo bekarlığımıda özlüyorum sanki dediğinde koluna dirseğimi geçirdim acıyla inledi sonrada şaka yaptım ya sadece sen ol yanımda başka kız olmasada olur ben sadece sana aitim dediğinde gözlerine bakıp sen benim aldığım en doğru kararsın hami herşeyinle seviyorum seni kaybetmekten korkuyorum hep benimle kal olurmu dediğimde dudaklarıma minik bi buse kondurdu hadi gel bahçeye çıkalım dedi yavaş adımlarla bahçeye çıktık ağaçlarla doluydu bi ağacın yanına gidip erik koparıp verdi bu benim en sevdiğim ağaçtı çocukken sıkıldığımda bu ağaca tırmanır erik yerdim ve düşünürdüm sakinleşince eve girerdim bu eriği kimseylede paylaşmazdım ilk paylaştığım sen oldun dedi gülümsemem yüzüme yayıldı ve haminin elini tutup ağacın altına oturdum çocukluğunu hissettim en güzel şey bu birine böylesine bağlanmak sen benim hayattan vazgeçerken çıktın karşıma biri çıkıp hamiyle birlikte olucaksınız dese inanmazdım ama şuan senden başkasını istemiyorum yanımda bu aşk değilde ne dedim gülümseyerek yüzümdeki saçımı kulağımın arkasına attı bu aşk ve karşılıklı dediğinde dudaklarını dudaklarıma bastırdı birbirimizden ayrıldığımızda beni okula bırakmasını istedim arabaya geçip okula geldik dersim huysuzlarlaydı yani çisel ve dorukla bizi görünce koşarak yanımıza geldiler doruk el çırpıp hadi ama annem ve babam çok yakışmıyolarmı dedi çiseli dürterek evet teyzem ve eniştem harika dedi gülümsedi doruk telefonunu çıkarıp fotoğrafımızı çekti ( multimedyada hami ve zeynep var ) hamiyle vedalaşıp okula girdik iç sesim haklıydı ben hamiyi gerçekten seviyodum ve doruk sevdiğim adamdan bi parçaydı bunca olandan sonra yeniden sevip güvenmek nasıl olduğunu anlayamamıştım ama kerem yeniden çıkarsa karşıma hayatım alt üst olursa diyede korkuyodum ..

dokunmadan sevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin