"Kelaslah..." Tzuyu mencebik. Mister Vamp ketawa lagi. Tapi, dia tidak menjawab dan hanya membiarkan soalan Tzuyu dibawa angin. ●●●●●
___________________________
Tzuyu menghantar pergi rakan-rakan sebiliknya pulang ke kampung dengan pandangan mata yang sayu. Sayu ke? Suka lagi adalah.
'I'm the king of the hostel. Huahuahua!' Tempik hatinya.
Suka dapat counqer asrama seorang diri.Apalah Tzuyu ni. Dah mereng agaknya tak dapat balik cuti bulan ni.
Malam itu, Tzuyu keluar melepak di tepi air terjun kecil buatan yang menambah keindahan sekolah berasrama penuh ini.
Sedang asyik termenung, Tzuyu merasa seram sejuk seperti ada aura kejahatan memerhatinya. Cewah! Banyaklah aura kejahatan dia.
Terus Tzuyu berpaling. Terkejut jugalah melihat lembaga hitam sedang tersengih ke arahnya. Tersusun giginya yang putih berseri itu.
"Tak balik ke?" Soal lembaga hitam itu.
Tzuyu memicingkan mata. Lah... Mister Vamp rupanya.
"Tak..." Jawab Tzuyu ringkas.
"Baguslah..." Ujar Mister Vamp sebelum berlalu meninggalkan Tzuyu terpinga-pinga.
Aik? Bagus??? 'Kau buat ku keliru wahai Mister Vamp...' Jerit hati Tzuyu berdrama. Drama queen betul budak ni. ●●●●●
Yahoo! Rakan-rakannya sudah balik. Apa lagi... Tzuyu pun mula meraih simpati mereka supaya mereka menemaninya keluar 'outing'.
Mana boleh menolak permintaan Tzuyu yang tidak dapat balik bercuti. Kesian..."Weyh, dah lewat ni!" Ujar Momo, rakan sebilik Tzuyu. Wajahnya dibalut risau. Keempat-empat mereka di dalam teksi itu juga sudah gelisah.
Kalau mereka lambat, kad-kad matrik mereka yang mereka tinggalkan di pondok jaga sebelum keluar tadi akan dirampas dan mereka akan didenda! Nehi! Nehi!
"Siapa warden bertugas hari ni?" Soal Dahyun cemas.
Be continue...
Sorry aku up date sikit je sbb aku malas......
YOU ARE READING
hello mister. Vampire (Completed)
VampireShort story.......... "hello mester. vamp" "Dah lama x jumpa hah" 😊☺ start :12-12-2018 end:15-12-2018 Cepat kan😂😂 Jangan menyesal tau baca ff ni cuz' i know ff ni bosan Top #taetzu -3 #tzukook -5 #once -4