Ending- adakah ini jodoh??

283 44 2
                                    



Tzuyu semakin sibuk dengan persediaannya untuk menghadapi peperiksaan manakala Mister Vamp pula sudah ditukarkan untuk mengajar murid tingkatan 4.

Tak dapatlah mereka bertemu muka kerana kesibukan masing-masing. Dan malam di kubik itulah pertemuan akhir mereka tanpa mereka sendiri jangka.

Tzuyu melanjutkan pelajaran di universiti manakala Mister Vamp sudah berpindah sekolah.

Skip... 2 tahun selepas itu...

"What??? That's all?" Jerit Dahyun tidak puas hati. Tzuyu angguk.

"Habis tu, kau tak try contact dia?" Soalnya lagi. Tzuyu mengeluh.

"Nombor dia hilang masa phone aku rosak. Well, I did try to find him on the Facebook. Still, tak jumpa. Tak ada jodoh dah." Dahyun geleng kepala.

Skip...

Tzuyu pov

Malam tu aku mengambil keputusan untuk pergi jalan-jalan di sungai han untuk tenangkan fikiran dan lepaskan kerinduan...

Tapi aku terserempak pula dengan orang yg aku rindu selama ni...

Sesungguhnya kita memang ditakdirkan untuk berpisah takpa saya terima tapi izinkan lah saya untuk terus mencintai awak...
Sejujurnya sekarang ini saya masih mencintai awak.
Tapi akhirnya kita berjumpa jugak membuatkan saya terasa rasa cinta saya semakin membuak dan membuatkan saya terfikir adakah ini jodoh??

Lalu aku pun mengambil keputusan untuk mendekati dia, dia pun sama berjalan mendekataku. sampailah kami betul-betul dekat dengan aku.

(Sebenar nya Takde lh dekat sangat ,dia dekat tapi sikit so maknanya dia dekat SIKIT je😂😂)

End pov

"Hello mister. Vamp"

"Hhmm... Lama tak jumpa kan..." Kata mister. Vamp sambil tersenyum

Kami pun saling membalas senyuman

😊☺

END...

Akhirnya tamat jugak cerita ni...
Best tak ending die... Kalau best jangan lupa vote tau. Tenggok lh kalau aku rajin nanti aku buat bonus story... K lh bye. 🤗🤗

hello mister. Vampire (Completed)Where stories live. Discover now