V minulém díle:
Ale proč? Nemiluju ho. A co když jo. Ne! Nemiluju! Doběhla jsem domů a šla do svěho pokoje.
(Zapněte si tu písničku pro lepší atmosféru)
Vzala jsem si deku a sedla si na sedačku. Začala jsem brečet. Všechny pocity musí jít ven. Jen jsem tam tak seděla a brečela. Přišla mi zpráva.
Neznámé číslo: Proč si nepřišla čekal jsem na tebe dvě hodiny! -J
Uložila jsem si jeho číslo a položila mobil na stolek. Slzy si našly cestu a začaly znova téct. Nedaly se zastavit. Nevím proč mě to tak mrzí. Možná se mi líbí. Možná jsem do něho zamilovaná. Začal mi hrát mobil. Vzala jsem to. "Halo?" vzlykla jsem. "Ahoj, tak co jak dopadl venek s Justinem?" zasmála se. "Nijak,Mad. Nebyli jsme venku." "Jakto?" všechno jsem ji řekla. Samozdřejmě jsem se neubránila slzám. Mad se mi snažila nějak pomoct, ale její pomoc mi byla na nic. Zbytek dne jsem strávila na posteli zachumlaná v dece. Brečela jsem. Nic jiného jsem neděla. Několikrát mi hrál mobil. Ani jsem se nedívala kdo volá. Nechci s nikým mluvit.
****
Procházale jsem chodbou. Přes hlavu jsem měla hozenou kapuci. Šla jsem do třídy. Panebože je tu Justin. Dala jsem si věci na lavici a šla ven ze třídy. "Hey! Hey!" křičel Justin. Ignorovala jsem ho a šla dál. Někdo mě chytil za ruku a prudce mě otočil. Nahrnuly se mi slzy do očí. "Proč si včera nedošla!? Psal jsem ti, ale neodpovídala si"
Z pohledu Justina:
Nechápu proč nedošla. Přemýšlel jsem tak že jsem si nevšiml že už jsem doma. Co když mě viděla se Sophii? Ale to bych si jí všiml. Nevšiml..měl si moc práce..ozval se můj vnitřní hlas. Nejlepší bude když se zeptám přímo jí. Číslo jsem si zjistil od Madison a pak ji napsal.
Pro Selenu: proč si nepřišla čekal jsem na tebe dvě hodiny! -J
A čekal jsem. Doufal jsem že odpoví. Ale ono nic! Nic! Seru na to! Je to jen laciná děvka! Ne není! Nemůžu..*nedokážu o ní tak mluvit! Sebral jsem se a šel do města. Procházel jsem se a snažil se Sel dovolat. Nebrala mi to. Proč kurva?! Proč? Uplynulo pár hodin, vzdal jsem to a šel domů. Šel jsem hned do koupelny a osprchoval se. Nanesl jsem na sebe sprchoví gel a rozetřel po těle. Mydlinky jsem smyl, zastavil jsem tekoucí vodu a obmotal jsem si ručník kolem pasu. Vyčistil jsem si zuby a šel do pokoje.
Oblékl jsem si pyžamo a lehl si. Podíval jsem se na hodiny co stály na nočním stolku. Je 9:30. Zavřel jsem oči. Čekal jsem kdy usnu, ale ono nic. Tak jsem začal přemýšlet o zítřku. Unavilo mě to a usnul jsem.
****
Sedl jsem si vedle Chaza. Kecali jsme o dalším kšeftu. "Takže dneska. V devět v parku..počká na nás jeden chlapík a dán nám zboží..budeme ho muset rozvést po městě a doručit. Dostanem za to pár tisíc" plánoval Ryan. Do třídy vešla Selena. Přes hlavu měla hozenou kapuci. Oči měla napuchlé. Ona brečela? Proč? Položila si věci na stůl a šla pryč. Stoupl jsem si a šel za ní. Chtěl jsem vysvětlení.
"Hey! Hey!" Zakřičel jsem na ní. Ignorovala mě. Doběhl jsem jí a chytl za zápěstí. Prudce jsem jí otočil a podíval se jí do očí. Viděl jsem slzy. Nebreč! "Proč si včera nedošla!? Psal jsem ti,ale neodpovídala si" byl jsem naštvanej. Po tváři ji stekla slza. "Nech mě být." Řekla, otočila se a šla pryč. "Ne! Tak to teda ne! Chci vysvětlení proč si nedošla!" Znova jsem ji zastavil. "Proč? Když se tam cucáš s nějakou kurvou, tak nehodlám rušit!!" vykřikla a okamžitě se jí spustily slzy. Utekla pryč. Kopl jsem do zdi, ale okamžitě toho litoval.
"Kurva, doprdele!" Pohltila mě bolest.
O pár měsíců později:
Selena se s Justinem pořád nebavila. Mad se dala dohromady s Chazem a Demi s Ryanem. Selena se snažila Justinovi vyhýbat. Justin doufal že se se Selenou usmíří, ale ne. Proběhl vánoční ples. Justin začal víct krást. Selena se snažila na něj zapomenout. Taky by se jí to povedlo kdyby se nestala jedna věc.
(Příjde mi to o ničem, ale snad se část líbila..omlouvám se za chyby! Abych přidala další část tak tu musí být 3+ votes a 10+ reads)
ČTEŠ
Wanted
FanfictionMladý a krásný Justin Bieber není hodný. Po celé Atlantě je hledán za krádeže. Je chladný. Nemá srdce...do té doby než potká mladou a krásnou Selenu Gomez. Změní nová láska jeho život nebo bude dál krást a smutná Selena mu nebude moct nějak pomoct?