Vím že jste to nesplnili, ale neva, snad se vám tahle část bude líbit:)) A také chci tuto část věnovat @SabrinaBieberCz příjemné čtení^^
V minulém díle:
Stoupl jsem si a ještě si trochu zatancoval. Pak sem se sebral a šel domů. Pořád nemůžu věřit že jsem tancoval se Selenou Gomez.
Z pohledu Seleny:
Stoupla jsem si a šla domů. "Sel?" Otočila jsem se abych viděla kdo mě volá. "Radime?" Vykulila jsem oči. "Seš to ty Sel" zasmál se a šel ke mě. "Ano jsem, co ty tu?" Radim,je můj kamarád ze školky, který se odstěhoval. Heh. "Přijel jsem na pár dní za babičkou a dědou." Usmál se a prohlídl si mě od hlavy až k patě. "Pořád stejně krásná" dodal. "Ale,nepřeháněj" mávla jsem rukou. "Nepřeháním. Nevyrázíme si někam?" nabídl mi. "Klidně, kam třeba?"
"Někam na kafe, nebo ták" pokrčil rameny. "Tak jo, ale musím si nejdřív domů odnést věci" ukázala jsem na kabelu. Chápavě přikývl. "Vezmu ti ji" už si bral kabelu. "Ne to je dobrý, není težká" vzala jsem si ji zpátky. "Nene, já ti ji rád vezmu" znova se pro ni natahoval. "Ani omylem" vyrazila jsem domů s Radimem v patách. "A co nového?" zeptal se mě. "No vlastně nic. Co u tebe?" "Čekám dítě s jednou holkou" pokrčil rameny a zasmál. "C-co? Děláš si ze mě prdel? No to nemyslíš vážně" rozhazovala jsem rukama. Ani nevím proč mě to štve, ale v sedmnácti mít dítě. Klobouk dolů. "Jo dělám si prdel. Měla ses vidět." Smál se jako totální retard. "No to bylo opravdu vtipný" bouchla jsem ho do ramene.
"Au" chytl se za místo kam jsem ho udeřila a tvářil se uraženě. "Álé nebuď labuť" zasmála jsem se a znova ho bouchla. "Hele to není fér" zamumlal. "Co není fér?" pořád jsem se smála. "Že vy holky můžete bít chlapy a my CHLAPY nemůžeme protože se to bere jako týrání a šikana..agrrr" zdůraznil slovo Chlapy. "Tak tebe se to netýká, protože CHLAP pořád nejsi" miluju když si z něho dělám srandu. "No tak v tom případě ty jsi hermafrodit" zasmál se. "Pff" protočila jsem panenky a odemkla si dům. Doma nikdo není, dost divný. "Co je dneska za den?" Otočila jsem se na Radima.
"Ehm..já nevím, počkej. Mrknu se" vytáhl si mobil a podíval se. "30.ledna-Pátek" schoval mobil. "Jo díky" položila jsem si kabelu na zem. Mamka je ze ségrou na představení (ségra chodí na balet) a táta jak jinak v práci. "Můžem jít?" zeptal se. "Ještě počkej" běžela jsem do pokoje a svlékla ze sebe oblečení. "Hmmm" otočila jsem se a stál tam Radim. A já tam stála jen ve spodním prádle. "A padej!" zrudla jsem a zabouchla mu dveře před nosem.
Vzala jsem si na sebe kalhoty,triko, mikinu a rukavice. Stejně mi bude zima tak proč to řeším že jo. Vzala jsem si kabelku a dala do ní klíče mobil a kapesníky. Šla jsem do předsíně. "Už jsem si myslel že snad nedojdeš" kousl se do rtu. "Ale prosím tě" dala jsem oči v sloup. Obula jsem si kozačky a vyšla jsem z baráku. Radim šel hned zamnou a já zamkla dům.
Z pohledu Justina:
Šel jsem domů. Přemýšlel jsem nad Selenou. Otevřel jsem dveře od bytu a šel hned do obýváku. Rozplácl jsem se na gauči. "Ahoj Justine, jak bylo ve škole?" zeptala se mě máma. "Jo dobrý" dal jsem ji pusu na tvář. "Mám dobrou zprávu" přisedla si zamnou. "No tak povídej" "táta se vrací domů" udělalo se mi černo před očima. "Prosím? Asi jsem tě špatně slyšel. Říkala si že se táta vrací?" Promnul jsem si oči. "Ano říkala. Nemáš radost?" Usmála se. "Ne jasně že mám, ale neříkali náhodou 20 let?" Táta je vězení už od mích sedmi let. Zabil jednu babu když kradl.
Chtěla ho udat, ale on ji stihl zabít dřív. Mám strach aby něco neudělal mámě, Jazzy nebo Jaxonovi. "Ano, ale za dobré chování ho pustili dřív. Není to skvělí" zaradovala se. "Jo..to je" falešně jsem se usmál. "Jdu se projít" zvedl jsem se a beze slov jsem se obul. Vyšel jsem ven a přemýšlel kam půjdu. Možná bych mohl k Sel. Ale okamžitě jsem tento nápad zavrhl. A nebo se 'nenápadně' půjdu projít kolem jejího baráku. Třeba si mě všimne. Hah. Dobrý nápad. Usmál jsem se sám pro sebe.
Když mám svůj den tak mi to myslí. Vzal jsem to zkratkou a šel 'nenápadně' kolem jejího domu. Šel jsem pomalu aby si mě stačila všimnou. Ale ono nic. Aaaa.
****
"Za 15 minut jsem u tebe" položil jsem to Ryanovi. Má u sebe pařbu. Rodiče nemá doma, tak proč toho nevyužít. Dal jsem si na sebe červenou čapku a šedou mikinu. Kalhoty jsem si stáhl pod zadek a trochu se navoněl. "Mami jdu ke kámošovi, nečekej na mě" zamával jsem ji a obul se. Nasedl jsem si do auta, dal klíčky do zapalování a nastartoval. Vyjel jsem za Ryanem.
Zanedlouho jsem stál u jeho baráku. Slyšel jsem hlasitou hudbu.
Z pohledu Seleny:
"Mad mě se tam moc nechce." Protestovala jsem. Ryan má párty a pozval nás. "Pojď bude sranda" přemlouvala mě. "Tak jo. Ale pokud budu chtít půjdu hned domů" varovala jsem ji. "No jo tak za dvacet minut u tebe?" Navrhla. "Jo tak jo měj se pa" típla jsem ji hovor a začala se chystat. Radim odešel asi před hodinou. Musel už jít. Kecy kecy kecy. Přemalovala jsem se, vlasy si stáhla do culíku. Vzala jsem si bílé tričko, kalhoty a na to mikinu. Navoněla jsem se a vzala si kabelku. "Mami jdu k Mad. Nečekej na mě" zamávala jsem jí a šla ven.
Koukla jsem se na mobil. Ještě pět minut. Ale jak znám Mad bude tu dřív. "Ahoj" zamávala mi. "Čau, jdeme?"
***
"Call me maybe!!" Zpívali všichni. Je tu půlka školy. Ale je to skvělá pařba! Všimla jsem si Justina a šla za ním. Sedla jsem si naproti němu. "Chtěla bych tě políbit" řekla jsem tak aby to slyšel jen on. "Já tebe" usmál se. Už se mě chystal políbit, když v tom nás někdo odstrčil od sebe. Aaaa. Nesnáším je! Všechno mi musí kazit. Justin se smál. Šel ke mě a přitáhl si mě. Naklonil se.
(Omlouvám se za chyby! A pro další část 2+ komenty, 3+ votes a 15+ reads Love Ya!<3)
ČTEŠ
Wanted
FanfictionMladý a krásný Justin Bieber není hodný. Po celé Atlantě je hledán za krádeže. Je chladný. Nemá srdce...do té doby než potká mladou a krásnou Selenu Gomez. Změní nová láska jeho život nebo bude dál krást a smutná Selena mu nebude moct nějak pomoct?