14.část

729 31 2
                                    

V minulém díle:

"Co se děje?" Zeptal se ustaraně. Podala jsem mu těhotenský test a čekala na jeho reakci.

"Nevím co na to říct" podal mi zpátky test. "Asi jen jedno...jdeš na potrat!" zdůraznil. "Ne! Justine, to neudělám!" stoupla jsem si a dala ruce v bok. "Ano uděláš, aji kdybych tě tam měl dotáhnout násilím!!" odešel a neodpustil si bouchnout dveřmi. V koupelně jsem se nalíčila a učesala. Docupitala jsem do ložnice a vzala si uplé kalhoty s tričkem. Vzala jsem si mobil, klíče- už máme vlastní dům-a šla se projít.

Procházela jsem kolem lidí. Měla jsem namířeno k eiffelovce. Po chvíli jsem tam byla. Vlezla jsem do malé kavárny a objednala si kávu. Sedla jsem si ven a obdivovala věž. "Sel?" zavolal někdo na mě. Otočila jsem hlavu. Vyskočila jsem ze židle a pevně ho objala. "Radime!" zažvatlala jsem mu na ramenu. "Co ty tady?" zeptal se mě. "No..bydlím tu" pousmála jsem se. "Hledal jsem tě všude!" pokáral mě. "Promiň, já musela odjet..s Justinem" posadili jsme se ke stolku. Slečna mi donesla kafe které jsem si objednala. Radim si objednal také.

"Mohla si zůstat semnou doma!" "tohle je teď můj domov!" napila jsem se. "Hmm" povzdechl si. "S Justinem čekám dítě" kávu kterou teď pil vyplivl na zem. Začal kašlat. "To myslíš važně?" ironicky se zasmál. "Myslím to vážně" klidně jsem přikývla. "To..to nemůže být pravda!" zvýšil hlas. "..Já..to nechápu." Zakroutil hlavou. "Projdeme se" zvedla jsem se a šla zaplatit. Radim mi nabídl rámě. Zavěsila jsem se.

Procházeli jsme se asi 2 nebo 3 hodiny. "Je to tu krásné" zastavili jsme se přesně uprostřed eiffelovky. "To ano" řekl. Zvedla jsem hlavu nahoru. "Sel..cítíš ke mě něco?" šlo vidět že se bál odpovědi. Lehce jsem ho políbila na rty. "Mám tě moc ráda, ale víš..Justina miluji" falešně se usmál. "Budu už muset jít, napíšeme si?" zeptal se.

"Snad ano" přikývla jsem. "Tak ahoj" objal mě a odešel. Šla jsem domů. Procházela jsem malýma uličkama až jsem došla domů. Odemkla jsem si dveře a šla do kuchyně si udělat večeři. Mám chuť na špagety. Tak si je udělám! Justin není opět doma. Ani mne to nepřekvapuje. Za posledních pár měsíců není moc doma.

*O pár měsíců později*

"Jaké jméno by jsi chtěl pro holčičku?"zeptala jsem se Justina. "Gabriela nebo Mia" zakroutil hlavou. "Já spíš Emma nebo Madison" namítla jsem. "Madison je krásné jméno." Souhlasil Justin. Chytl mě za ruku a prstem mi ji hladil. "A pro kluka?" Zeptal se. "Austin nebo Patric" zasnila jsem se. "A nebo Will" dodal. "Já bych chtěla spíše toho Patrica." Pousmála jsem se. "Dobře"

Už jsem na konci osmého měsíce. Termín mám v lednu. Nevím přesně kolikátého, ale nějak nevím. Nechtěli jsme aby nám doktor řekl co je to. Jestli holka nebo kluk. Přišla mi zpráva.

Od Radima: Tento týden jedeme se školou do Paříže, mohli bychom se sejít?

Pro Radima: jasně, to by bylo super!

Už mi neodepsal. Zapomněla jsem říct že už mi bylo 18.

Doufám že se část líbila:)) a omlouvám se za chyby! Prosím, napište mi svůj názor. Co bych měla změnit a tak..

WantedKde žijí příběhy. Začni objevovat