11.část

917 32 3
                                    

V minulém díle:

Přepočítával jsem si doma peníze. Osm tisíc. To jde. Dal jsem si peníze do stolku a vlezl si pod deku. Zavřel

jsem oči a usnul.

Z pohledu Seleny:

Ráno jsem se vzbudila hned jak mi začal pípat ten otřesný budík. Zvedla jsem se z postele a vydala se do koupelny. Vyčistila jsem si zuby,namalovala a šla k šatníku. Vytáhla jsem si čistý spodní prádlo a bílé šaty. Všechno jsem si oblékla a ještě si dala svetřík. Vytáhla jsem si ze šuplíku kytičku do vlasů a dala jí tam. Někdo zaťukal. "Dále" řekla jsem a dala si do vlasů květinu. "Ahoj" vešel do vnitř Radim. "Ahoj, co ty tu?" nechápavě jsem se na něj dívala. "No víš. Přišel jsem se rozloučit"řekl smutně. "Aha" klesl mi hlas.

"Tak se měj. Příští rok!" řekl mi. "Jo. Ty se taky měj! A piš mi!!" Ukázala jsem ukazováček. "Jasné." Kývl a objal mě. Dala jsem mu pusu na tvář a šla ho doprovodit dolů ke dveřím. "Tak pa" stála jsem u dveří a měla slzy na krajíčku. "Pa" otočil se a odcházel. Otočila jsem se a chtěla zavřít. "Sel?" zavolal na mě. Otočila jsem se. "Ano?" "sluší ti to" řekl. Usmála jsem se a počkala až bude dál. Pak jsme zavřela a šla do kuchyně. Vzala jsem si jabko. "Dobré ráno" přišla Lola s mamkou. "Dobré" zakousla jsem se do jablka a šla do pokoje.

Vzala jsem si mobil a sledovala jsem novinky na facebooku. Kousla jsem si do jablka. Otevřel se mi chat s Justinem.

"Ahoj. Prosím promiň mi to!" psal. "Neprominu." Odepsala jsem jednoduše. "Nech mě to vysvětlit, prosím" už jsem mu neodpověděla a šla vyhodit jablko. Strčila jsem si mobil do aktovky a dala si batoh na záda. Šla jsem si dát boty a šla na autobus. Dneska se mi nechce jít pěšky. Sedla jsem sem si uplně do zadu a čekala kdy autobus bude před školou. Ani jsem se nenadála a stál před školou. Vylezla jsem z autobusu. Okamžitě za mnou přiběhla Mad s Lucy a Demi. "Ahojte" pozdravila jsem je. "Ahoooj" řekly všechny sborově.

Všimla jsem si Justina a Miley. Chvíli si něco říkali a pak Justin odešel. "Sel? Jsi tu?" zamávala mi před obličejem Mad. "Jojo" zatřepala jsem hlavou. Miley se blížila k nám tak jsem vzala roha. Šla jsem do mé třídy. Sedla jsem si na židly a nachystala si Matematiku. Do třídy přišel Justin,Fredo,Za,Chaz a Ryan. Všichni se smáli. Kromě Justina. Ten se jen párkrát pousmál. Když si mě všiml šel za mnou. Hrála jsem si s mobilem a dělala že ho nevidím. "Ehmm..ahoj" opřel se o stůl. "Čau" dál jsem si hrála na telefonu.

Od Radima: strašně mi chybíš! Těším se až zase přijedu!-R

Pro Radima: I Ty mi strašně chybíš! Taky se hrozně těším!-S

"Ehm můžu ti to vysvětlit?" Zeptal se. "Ne. Doprdele co na slově je KONEC nechápeš?" Už sem byla trochu naštvaná. "Fajn jak myslíš" pokrčil rameny a šel pryč. Do třídy přišly holky a Miley. Justin šel hned za ní a začal jí líbat. To mi dělá naschvál. A upřímně? Nějak mě to nesere, ale co si to nalhávám sere mě to!

Z pohledu Justina:

"Ehm můžu ti to vysvětlit?"zeptal jsem se. Snad mě nechá. "Ne. Doprdele co na slově je KONEC nechápeš?" zvýšila hlas. Popravdě jsem tohle nečekal. "Fajn jak myslíš" otočil jsem se a šel k mé lavici. Do třídy vešla Miley. Tak Sel trošku podráždíme. Hah. Šel jsem k ní a začal jí líbat. Koutkem oka jsem pozoroval jak na nás znechuceně kouká. "dojdeš dneska?" zašeptala mi Miley. "Jo" taky jsem zašeptal.

*****

Čekal jsem na Miley na parkovišti. Někdo mi zakryl oči. "Hádej kdo jsem?" řekla Miley. "Hmm..Miley?" zasmál jsem se. "Vyhrál si" odkryla mi oči a dala mi pusu na tvář. "Sedej" ukázal jsem na auto. Přikývla a sedla si na místo spolujezdce. Nastartoval jsem auto a vyjel ze školních pozemků. Zamířil jsem k domu Miley. Před jejím domem jsem zastavil a vylezl. Zamkl jsem auto a šel za Miley. Odemkla dům a vešla. Vešel jsem za ní a začali jsme se líbat.

Z pohledu Seleny:

Po škole jsem šla s Lucy a Demi ven. Mad si musela něco zařídit. "A co ty a Justin?" zeptala se mě Lucy. Okamžitě mi klesla nálada na bod nula. "Nic." Pokrčila jsem rameny. "On se na tebe pořád dívá" řekla Demi. Holky se zasmály. "No jo. Ale teď asi chodí s Miley" její jméno jsem řekla znechuceně. "Proč myslíš?" Zamračila se Lucy. "Když s ní spí a cucá se sní..tak co si o tom mám myslet" zamrmlala jsem. "On s ní spí?!" Vykřikla Demi. "Už to tak bude" řekla jsem.

****

Vylezla jsem ze sprchy a šla si lehnout. Zavíraly se mi oči. Uslyšela jsem rány. Vstala jsem a šla se podívat z okna. "Sel!" křikl někdo. "No?" Neviděla jsem danému člověku do obličeje. "Pojď dolů" řekl. Dala jsem na sebe župan a potichu šla ke dveřím. Otevřela jsem a sedla si na schody. "Sel..chybíš mi" řekl. Mlčela jsem. Sedl si vedle mě a chytl mě kolem ramen.

Takže další část je na světě!! :D kdo myslíte že to je??:O omlouvám se za chyby a doufám že se část líbila!

WantedKde žijí příběhy. Začni objevovat