V minulém díle:
Proběhl vánoční ples. Justin začal víct krást. Selena se snažila na něj zapomenout. Taky by se jí to povedlo kdyby se nestala jedna věc.
Z pohledu Seleny:
Jako každé ráno jsem se vydala do školy. Nasadila jsem si sluchátka a poslouchala písničky. Už pár měsíců nemám náladu. Sníh mi křupal pod nohy. Už jsem se blížila ke škole, když do mě někdo strčil. Sundala jsem si sluchátka. "Promiň, já tě neviděl" omluvil se. "Jo v pohodě" pokrčila jsem rameny. "Seleno. Já vím že se spolu nebavíme..." "Nebavíme, máš pravdu Justine..Měj se!" Otočila jsem se a šla do školy. Dala jsem si aktovku do skříňky a vzala si potřebné učebnice. Šla jsem do třídy a sedla si do lavice. "Ahoj Sel" došla za mnou Lucy. "Ahoj Lucy" pousmála jsem se. "Můžu?" Ukázala na místo vedle mě. "Jo jasně, Mad si stejně sedne za Chazem a Demi za Ryanem" mrkla jsem na ní. "Děkuju, vím že mi do toho nic není, ale nekašle na tebe Demi s Mad trochu?" Sedla si vedle mě. "No..vlastně, já nevím, asi.." Pokrčila jsem rameny. "Hmm..no a jak se máš?" Začalo zvonit. Ještě že tak.
Do třídy vběhli Demi s Ryanem. Jak jsem předpověděla sedli si spolu. Hned za nimi došla učitelka.
****
"Máš teď čas?" Zeptala se mě Lucy. "Promiň nemám" řeka jsem omluvně. "Aha nevadí, tak se měj, ahoj" objala mě a odešla. Šla jsem do tanečního sálu. Znám se s ředitelem a dovolil mi tam tancovat. Převlékla jsem se do tepláků a tílka. Košili co jsem měla dnes na sobě jsem si obmotala kolem pasu a stoupla si před zrcadlo. Nádech...výdech. Tohle jsem dělala asi dvě minuty. Pak jsem se rozcvičila. A pak (konečně) jsem mohla začít tancovat. Udělala jsem pár tanečních kroků a pobrukovala si melodii. Zavřela jsem oči a soustředila se jen a jen na tanec.
Po chvíli jsem přestala. Někdo začal tleskat. Od leknutí jsem nadskočila. Otočila jsem se abych viděla kterej kretén mě tak vylekal. "Ahoj" pozdravil mě s úsměvem. "Co. Ty. Tady." Řekla jsem naštvaně. "To co ty. Jdu si zatančit" sarkasticky se zasmál a šel ke mě. "Ty? Opravdu? Ha ha ha. Hodně blbý vtip Bieber" ironicky jsem se zasmála. "Ne to není vtip" zvedl oči v sloup a zapl si písničku. "Zatančíš si?" Natáhl ke mě ruku. Chvíli jsem váhala, ale proč né že jo. Podala jsem mu tu svou. Přitáhl si mě a začali jsme tancovat. Neuvěříte jaký styl tance. Tango! Taky jsem tomu nevěřila.
Ale musím přiznat. Tančí opravdu dobře. Když písnička byla u konce, Justin si mě přitáhl blíž. Byli jsme u sebe tak blízko že jsem cítila jeho dech. Odtáhla jsem se a šla si pro věci. "Ty už jdeš?" zeptal se mě nevěřícně. "No a? Už musím domů. Tak si to tu užij. Čau" dala jsem si kabelu na rameno a vyšla ze sálu. Sedla jsem si na schody a rozdýchávala to co se právě odehrálo.
Z pohledu Justina:
Ráno jsem zaspal. Takže jsem musel být mega-hodně- rychlí. Šel jsem pěšky. Proč? Protože já debil zapomněl vyměnil gumy na autě. Utíkal jsem (bral jsem to jako menší rozcvičku). Ani jsem si nevšiml, ale do někoho sem vrazil. "Promiň já tě neviděl" omluvil jsem se. Až pak jsem si všiml že je to Selena. "Jo v pohodě" pokrčila rameny. Agrr.. "Seleno. Já vím že se spolu nebavíme.." Začal jsem a hned taky končil. "Nebavíme, máš pravdu Justine..Měj se!" Otočila se a šla pryč. Za tohle ji fakt nesnáším! Nenechá mě nic vysvětlit! Naštvaně jsem šel do školy.
Sedl jsem si k Lilovi a hodil kabelu pod lavici. "Co je?" Strkl do mě Za. "Nic" sykl jsem. "Dělej. Co je?" Naléhal. "Nic doprdele" rozhodil jsem rukama. "Fajn, fajn. Se hned nerozčiluj" protočil panenkama. "Hm" zamumlal jsem. Do třídy došla učitelka. A dál to znáte. Hlavu jsem měl položenou na lavici a nereagoval. "Je konec hodiny kámo" šťouchl do mě Za. "Už?" Zvedl jsem se a vzal si batoh.
*****
"Čaute kluci." Rozloučil jsem se s něma. Pomalu jsem šel domů. Ale pak mě napadlo. "Jdu si zatancovat" šel jsem domů a vzal si oblečení. Šel jsem do tanečního sálu. Dneska tam nikdo není. Otevřel jsem hlavní dveře a vešel do budovy. Sáhl jsem na kliku. Otevřel jsem si a viděl ji. Tancuje tak ladně, lehce. Opřel jsem o dveře a sledoval ji. Přestala tancovat. Ani nevím co mě to popadlo, prostě jsem začal tleskat. Lekla se. "Co. Ty. Tady" zavrčela. Nadzvedli se mi koutky. "To co ty. Jdu si zatančit" zasmál jsem se.
"Ty? Opravdu? Ha ha ha. Hodně blbý vtip Bieber" ironicky se zasmála. "Ne to není vtip" zvedl jsem oči v sloup a zapl písničku. "Zatančíš si?" Natáhl jsem k ní ruku. Chvíli váhala, ale pak mi ji podala. Přitáhl jsem si jí k sobě a začali jsme tancovat. Když jsme začali tancovat Tango tak byla docela v šoku, ale po chvíli se uvolnila a poddala se hudbě. Na konci písničky jsem si ji přitáhl ještě blíž. Cítil jsem její dech.
Odtáhla se a šla si pro batoh. "Ty už jdeš" řekl jsem nevěřícně. "No a? Už musím domů. Tak si to tu užij. Čau" dala si kabelu na rameno a vyšla ze sálu. Sedl jsem si k zrcadlu. Jak to dělá že jsem z ní tak v prdeli. Ale tančí opravdu krásně! Stoupl jsem si a ještě si trochu zatancoval. Pak sem se sebral a šel domů. Pořád nemůžu věřit že jsem tancoval se Selenou Gomez.
(Omlouvám se za chyby! A pro další část 4+votes a 15+ reads)
ČTEŠ
Wanted
FanfictionMladý a krásný Justin Bieber není hodný. Po celé Atlantě je hledán za krádeže. Je chladný. Nemá srdce...do té doby než potká mladou a krásnou Selenu Gomez. Změní nová láska jeho život nebo bude dál krást a smutná Selena mu nebude moct nějak pomoct?