9.část

912 40 10
                                    

V minulém díle:

Lehce jsem zazvonila a čekala. Hned někdo otevřel. "Ahoj. Mohla bych dál?"

"Jasně, děje se něco?" Pokynul rukou abych šla dál. Vešla jsem. "Trochu jsem se chytla s mámou" mávla jsem rukou. Zasmál se. "Jo ták" šel někam, nejspíš do jeho pokoje, já šla hned za ním. Cupitala jsem za ním jako malé dítě. Otevřel dveře a vstoupil. "To je můj pokoj" pousmál se a zavřel za mnou dveře. "Máš to tu..ehm..pěkný?" Zasmála jsem se. Jeho tapety byly do fialova, nábytek měl černý a obrovská postel zabírala půlku pokoje.

"Díky?" zeptal se tázavě. Kývla jsem hlavou. "Posaď se" ukázal na postel. Sedla jsem si vedle něho a byla jsem čím víc nervózní. Nevím co mě to napadlo sem jít. Sedl si vedle mě a koukal se mi do očí. "Pamatuješ si něco ze včerejška?" Zeptal se najednou. "Matně" řekla jsem. "A co přesně?" přiblížil se ke mě. Srdce mi začalo bušit jako o závod, měla jsem motýlky v břiše a ruce se mi začaly potit. "N-no..tak ž-že jsem pila..hodně pila. A p-pak jen t-to že jsme se l-líbali" zakoktala jsem, ale to už měl svoje rty na mojich. Začali jsme se líbat. Cítila jsem se jako v sedném nebi.

Z pohledu Justina:

Když se po několika sekundách odtáhla začervenala se. "Si rozkošná když se červenáš" zasmál jsem se. Začervenala se ještě víc. Věnoval jsem ji polibek. Sklopila hlavu. Což sem trochu nepochopil. "Ehm...n-no děkuju. J-já už asi p-půjdu" zvedla se. Chytl jsem její boky a přitáhl si jí k sobě. Lehl jsem si a Sel položil na sebe. Začali jsme se líbat. Sundal jsem ji tričko, pak i podprsenku.

Rukama si zakrývala prsa. "Nene. Nestyď se" zašeptal jsem. Sundala mi triko a rukou mi přejížděla po hrudi. Sundal jsem ji legíny a ponožky. Sundala mi tepláky a boxerky. Hladila mě po celém těle. Sundal jsem ji kalhotky a trochu ji uspokojil. "Opravdu to chceš?" zeptal jsem se jí. Přikývla. A stalo se to. Její výkřiky se ozývaly po celém pokoji. (Omlouvám se víc toho u tohodle nenapíšu. Nerada to píšu do podrobna, snad vám to nevadí)

****

Leželi jsme a já ji prstama přejížděl po ruce. Hlavu měla na mé hrudi. "Měla bych už jít" podívala se na budík na mém stolku. Ukazoval 13:43. "Jak myslíš" políbil jsem ji špičku nosu. Zvedla se a oblékla se. Sedl jsem si a pozoroval ji. Šla ke mě a políbila mě. "Bylo to skvělí" zašeptala mi. Stoupl jsem si a chytl ji za pas. Ani jsem si neuvědomil že stojím nahý. Chytl jsem ji za zadek a znova ji políbil. Ruku jsem přesměroval pod tričko. "Už ne" zasmála se. "Prosím" udělal jsem smutný obličej. "Nech si to na jindy" políbila mě a odešla. Vzal jsem si mobil a vytočil číslo Miley. "Ahoj kotě necheš se stavit?" řekl jsem ji. "Jasně za deset minut jsem tam" položila to. Ustlal jsem postel a oblíkl si boxerky. Přišla mi zpráva. Koukl jsem kdo píše.

Od mámy: ahoj Justine, s Jaxonem a Jazzy jsme jeli k babičce. Do večera jsme doma. Obědval si už?

Pro mámu: dobře, pozdravuj je. Ano mami obědval.

Položil jsem mobil na noční stolek a šel do kuchyně. *crrr* ozval se pištíví zvuk zvonku. Šel jsem ke dveřím a koukl se kukátkem. S úsměvem jsem otevřel. "Ahoj" řekla mi. "Ahoj" vtáhl jsem ji dovnitř. Vyzula si boty a kabát si dala na věšák. "Potřeboval si něco?" usmála se na mě. "Ano" začal jsem ji líbat. Hned pochopila co chci a začala sebe i mě svlékat. Dotáhl jsem ji do kuchyně a posadil na stůl. Vlezl jsem si za ní a vyspali se spolu. Byla skvěla.

Z pohledu Seleny:

Odešla jsem od Justina a šla domů. Odemkla jsem si a vyzula si boty. Šla jsem do pokoje, ale až pak jsem si všimla že doma nikdo není. Jupí. Tak překvapím Justina. Vyběhla jsem do koupelny a vysprchovala se. Vyfénovala jsem si vlasy a přemalovala jsem se. Vzala jsem si čisté spodní prádlo. Dala jsem si triko s výstřihem do V a kalhoty. Hodila jsem na sebe ještě bundu a šla se obout. Vyšla jsem ven a šla k Justinovímu baráku. Zazvonila jsem. Chvíly jsem čekala ale pak mi otevřela Miley. Cože? Co ta tady dělá? A byla jen v kalhotkách a podprsence. "Ahoj Sel" pozdravila nejistě.

"Kotě kdo to je?" ozvalo se z kuchyně. Vběhla jsem do domu a uviděla nahého Justina. "Sel. Já ti to vysvětlím" začal. Vzal si boxerky a oblékl se. "Nic mi neříkej. Je konec." Hrnuly se mi slzy do očí. "Sel.." Zamumlal Justin. "Sel tak..nechceš tu zůstat? Dát si třeba trojku?" přišla sem Miley. "Děláš si prdel? Vyliž si ty děvko" ukázala jsem prostředníčka a šla pryč.

Takže a s touhle částí jsem maximálně spokojená. Je tam všechno co tam mělo být. Omlouvám se za chyby! A snad se část líbila ^^

WantedKde žijí příběhy. Začni objevovat