V minulém díle:
A nemohl je normálně oslavit. *crrr* zazvonil někdo. Otevřela jsem dveře a zůstala jsem jako v tranzu stát. "Ahoj" řekl.
"C-co tady d-děláš?" Zakoktala jsem. "Jdu pro tebe. Odjedeme spolu pryč" popošel ke mě a políbil mě. Polibek jsem mu opětovala a hned se odtáhla. "Jak? Vždyť..Já tomu nerozumím." zakroutila jsem hlavou. "Neřeš to, ano? Mohl bych dál? Pomůžu ti sbalit se." nabídl mi. Kývla jsem a pustila ho dovnitř. Zabouchla jsem dveře, šla jsem za Justinem do pokoje. Už mi házel věci do kufru. "Kam se pojede?" zašeptala jsem a pomohla mu naházet oblečení do kufru. "Pojedeme do Evropy" řekl mi. "C-cože?" zamrmlala jsem. "Vadí ti to snad?" řekl trochu rozzlobeně.
"Ne..Ne, ale tak daleko?" pošeptala jsem. "Krásko.." pohladil mě po tváři. "..Věř mi" kývla jsem. Po chvíli jsme měli vše sbaleno. Pomohl mi vzít kufry a šel potichu do auta. Dal kufry do auta, nastartoval a já zatím běžela mamce napsat vzkaz. Dala jsem ho na lednici a otevřela dveře. "Ahoj" usmál se na mě Radim. "Ahoj..Co tu děláš?" pootevřela se mi pusa. "Jel jsem tě navštívit...ehm...ty někam jdeš?" spadl mu úsměv ze tváře. Justin mi ukázal abych šla do auta. "No..jo. Radime promiň, ale už musím" obešla jsem ho. Chytl mě za ruku. "Nechoď nikam" zadíval se mi do očí. "Promiň" sklopila jsem hlavu. Ukazováčkem mi nadzvedl bradu a lehce mě políbil. A sakra! Slyšela jsem jak bouchly dveře od auta. Justin nás od sebe odtrhl a dal Radimovi pěstí do obličeje. "Justine!!" klekla jsem si k Radimovi. Tekla mu krev z nosu. Justin mě vzal za ruku a táhl do auta.
"Justine, nech mě prosím!" křikla jsem. Položil mě do auta a rychle nasedl. Zamkl auto ze vnitř a rozjel se pryč. Chvilku jsem protestovala, ale pak jsem zjistila že to nemá cenu. Ani jsem se nenadála a byli jsme na letišti. Justin si dal kapuci a brýle. Aby ho nikdo nepoznal. Vzal kufry a dal je na pás. Ukázali jsme strážníkům pasy a prošli detektorem. Ani jeden nepípal. Našli jsme svoje kufry a šli ke vchodu do letadla. Justin jim podal letenky. Letíme do Paříže. Nejromantičtější město na zemi.
Prošli jsme dlouhým tunelem až do letadla. Kufry jsme dali nad sedačky a sedli si. Sedla jsem si k oknu abych viděla tu krásu. Mlčky jsme seděli, tak jsem si vytáhla sluchátka a zapla písničky. Zavřela jsem oči a odpočívala. Žaludek jsem měla jako na vodě a blbě se mi dýchalo.
*O 10 hodin později*
Leželi jsme v posteli, v tom nejluxusnějším hotelu. Hladila jsem Justina po hrudi. Začal mě líbat a hladit všude. Zavřela jsem oči a uvolnila se. A stalo se to.
*O 3 měsíce později*
Ubrečená jsem seděla v koupelně. V ruce jsem držela těhotenský test. Jsem v tom! Někdo zaklepal na dveře. "Zlato?" řekl Justin. Utřela jsem si slzy a otevřela mu. "Co se děje?" Zeptal se ustaraně. Podala jsem mu těhotenský test a čekala na jeho reakci.
Tato část je krátká, ale snad se líbila. Love Ya!<3
ČTEŠ
Wanted
FanfictionMladý a krásný Justin Bieber není hodný. Po celé Atlantě je hledán za krádeže. Je chladný. Nemá srdce...do té doby než potká mladou a krásnou Selenu Gomez. Změní nová láska jeho život nebo bude dál krást a smutná Selena mu nebude moct nějak pomoct?