V minulém díle:
Od Radima: Tento týden jedeme se školou do Paříže, mohli bychom se sejít?
Pro Radima: jasně, to by bylo super!
Už mi neodepsal. Zapomněla jsem říct že už mi bylo 18.
Justin musel zase odejít.Strašně se mi stýská po kamarádkách. Ale pokud je Radim ve třídě s holkama, tak by měli také dojet. Rychle jsem si vzala počítač a šla na facebook. Dvacet zpráv. Rozklikla jsem je. Byla tam zpráva od mámi, táty, Mad,Lucy,Miley,Demi,Radima a další. Justin bude vyvádět že jsem vůbec na facebook šla. A ještě víc až zjistí že odepisuji.
Pro mámu: Mami, jsem v pořádku. Nedělej si starosti! Mám tě ráda, pozdravuj doma! Snad se ještě někdy shledáme. Miluji tě!
Poslat. Tak a je to. Teď bych mohla odepsat Mad, Demi a Lucy.
Pro Mad,Lucy a Demi: Ahoj, já vím že jsem bezeslov odešla, ale jinak to nešlo. Moc mě to mrzí. Zjistila jsem že jedete na cestu do Paříže. Tak se tam možná uvidíme. Mám vás moc ráda holky. A neskutečně mi chybíte!
Od Miley a Radima jsem si jen přečetla,ale neodpověděla. Miminko začalo kopat.To bude fotbalista, nebo fotbalistka. Zasmála jsem se a rychle se odhlásila. Smazala jsem historii a vypla počítač. Sedla jsem si k televizi a přepínala programy. Slyšela jsem otevřít a zavřít dveře. To bude Justin! "Ahoj lásko" polibil mě na tvář. "ahoj, jak si se měl?" přisedl si ke mě. "Jako vždy, bez tebe..mizerně!" zasypal mě polibky na krk a tvář. "Miluji Tě" řekla jsem mu. "já tebe taky" stoupl si. "Máš hlad?" zeptal se mě. "Aji jo" přikývla jsem. Těž kývl a šel do kuchyně.
Po pár minutách jsem cítila báječnou vůni. Stoupla jsem si a dokráčela do kuchyně. Až teď jsem si všimla že mě nehorázně bolí záda. Posadila jsem se na židly a sledovala Justina. Dělá palačinky. "chceš pomoct?" nabídla jsem se. "Ne, to je dobrý." zakroutil hlavou. Vzal Nuttelu a namazal palačinku. Dal mi je na talířek a s příborem mi to položil na stůl. "Dobrou chuť" popřál mi. "Děkuji" dala jsem mu pusu na tvář a sedla si ke stolu. Vzala jsem si příbor a pustila se do palačinek.
*Další den ráno*
Probudila jsem se celkem brzo. Je teprve půl deváté. Hrozně mě bolí břicho. Mimčo hrozně kope. "Dobré ráno" vešel do ložnice Justin. "Ahoj" zvedla jsem se. Šla jsem k Justinovi a políbila ho. "Jdu nachystat snídani" řekl. Kývla jsem a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby, namalovala se a učesala se. Dala jsem si čisté spodní prádlo a oblékla si volné tričko a teplály. Šla jsem do kuchyně kde už Justin seděl u stolku. Jakmile mě viděl stoupl si. Přišel ke mě. Klekl si na jednu nohu.
"Seleno Gomez, vezmeš si mě?" řekl. Nahrnuli se mi slzy do očí. "Ano" stoupl si a objal mě. Políbila jsem ho a chvíli ho ještě objímala. Vzal mě za ruku a šel semnou ke stolu. Sedli jsme si naproti sobě.
***
"Justine?" Nervózně jsem ho oslovila. "Ano?" sedl si ke mě. "Mohla bych..zavolat mámě?" řekla jsem nejistě. "Proč ne. Musí vědět o té novince..ale nezmiňuj se kde jsme" jeho odpověď mě překvapila. Šáhla jsem po telefonu a vytočila mámu. Po pár pípnutích do vzala. "Ano?" Řekla. "Ahoj mami" řekla jsem s úsměvem. "Sel? Jsi to opravdu ty?" Začala brečet. "Ano jsem." Měla jsem slzy v očích.
"Kde jsi?" zeptala se mě s nadějí v hlase. "To ti bohužel nemůžu říct.. Ale mám novinku, no vlastně dvě" zasmála jsem se. "Tak povídej" povzdychla si. "Tak ta první je, že čekám dítě a jsem už v devátém měsíci. A ta druhá že se budu vdávat!" řekla jsem radostně. "Páni! A bude to holčička nebo chlapeček?"
A takhle jsme si povídali asi hodinu. Ale pak to přišlo. Kontrakce. Bolelo to. Hrozně to bolelo. Mám je brzo. Jsem teprve na začátku devátého měsíce. Justin mě odvezl do nemocnice. A tam se mi narodila nádherná holčička. "Je to Madison" řekla sestřička. "Dejte mi ji" natáhla jsem ruce a ona mi jí podala.
Tak. A je tu konec. Měla bych nápad že bych udělala druhou 'sérii' kde by byl jen pohled Madison. Pište do komentařů jestli mám nebo ne. Jinak děkuji za neuvěřitelné číslo v reads. Děkuji za krásně kometáře a hlavně, že jste to vůbec četli. Díky!
ČTEŠ
Wanted
FanfictionMladý a krásný Justin Bieber není hodný. Po celé Atlantě je hledán za krádeže. Je chladný. Nemá srdce...do té doby než potká mladou a krásnou Selenu Gomez. Změní nová láska jeho život nebo bude dál krást a smutná Selena mu nebude moct nějak pomoct?