12.část 1/2

838 31 3
                                    

Omlouvám se že tak dlouho nebyla žádná část, ale neměla jsem moc času. Učení, úkoly, občas venek s kamarádama, však to znáte. Tak doufám že si tuhle část maximálně užijete!

V minulém díle:

"Pojď dolů" řekl. Dala jsem na sebe župan a potichu šla ke dveřím. Otevřela jsem a sedla si na schody. "Sel..chybíš mi" řekl. Mlčela jsem. Sedl si vedle mě a chytl mě kolem ramen.

Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. "I ty mě chybíš, ale opravdu si myslíš že na to zapomenu?" klesla jsem hlasem. "Nemyslím si to, je mi jasný že mi to neodpustíš a že na to nezapomeneš, ale přišel jsem se omluvit" řekl. "Tak se omlouvej" zasmála jsem se. "Promiň mi to.."

****

Ráno jsem se probrala na něčí hrudi. Otevřela jsem ztěžka oči a podívala se kolik je. Půl šesté. Skvělé. Podívala jsem se na spícího Justina a pousmála se. Potichu jsem vstala a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a učesala si vlasy. Šla jsem do skříňe a vytáhla si čisté spodní prádlo, legíny a triko. Šla jsem zpátky do koupelny a vyslékla se. Špinavé spodní prádlo jsem hodila do koše na prádlo a oblékla si oblečení.

Vzala jsem si taštičku a vytáhla si řasenku a fixu na oči. Udělala jsem si linky a namalovala řasy. Šla jsem do pokoje vzbudit Justina. Sedla jsem si vedle něho. "Justine, vstávej" pohladila jsem ho po tváři. "Hm?" Zamumlal. "Musíme jít do školy" zašeptala jsem. Sedl si a promnul si oči. "Dobré ráno" řekla jsem. "Dobré ráno" kývl. "Můžu si půjčit koupelnu?" Stoupl si. "Jo jasně"

Zastala jsem postel a vzala si kabelu. Dala si do ní učebnice a mobil. Sedla jsem si na postel a čekala kdy se milostivý Pan Bieber uráčí vylést. "Justine sakra dělej! Nestihneme školu!" zaklepala jsem mu na dveře. "Jo už jdu" zavolal a otevřel. Vlasy měl nagelované na horu.

****

Šli jsme spolu do školy. Na školním parkovišti na nás všichni koukali. "Na tohle si asi nezvyknu" zamrmlala jsem. "Já už jo" zasmál se a doprovodil mě ke třídě. "Tak po škole?" Zeptal se. "Jo po škole" kývla jsem a objala ho. "Pa" mávl mi a šel pryč. Vešla jsem do třídy a všichni se na mě otočili. "To je Bieberova holka?" šeptali si. Protočila jsem panenkama.

Z pohledu Justina:

V momentě, kdy jsem došel do třídy, všichni ztichli. Zírali na mě a mlčeli. "Čau bro" přerušil ticho Za. "Čau" kývl jsem mu na pozdrav. "Tak ty a Gomez, jo?" Zachechtal se. "Ne!" sedl jsem si ke stolu a vytáhl si učebnice. Líbí se mi že si lidé..teda pokud se jim dá takhle říkat..že si myslí že chodím se Selenou. Bylo by to hezký. No..konec snění, vrátím se projistotu k realitě. Do třídy nám došla učitelka. a začala stěmi bláboli. Nemohl jsem se na nic soustředit. "Pane Bieber? Pojďte k tabuli" ukázala na tabuli. Stoupl jsem si a šel k učitelce. Podala mi křídu a čekala až napíšu odpověď. Díky bohu zrovna zazvonilo. Odložil jsem křídu a šel si vzít věci. "Hey, co je? Seš uplně mimo" přišel ke mě Chaz. "Co? nic. Nejsem, jen přemýšlím" pousmál jsem se.

******

"Pan Bieber?" ozvalo se zamnou. Jsem venku se Sel. Otočil jsem se a viděl dva policisty. "Ano?" ztěžka jsem polkl. "Půjdete snámi" Sel se na mě nechápavě dívala.

Z pohledu Seleny:

Šla jsem do jídelny s Mad a Demi. "Můžem si sednout za váma?" zeptal se nás Justin. "Jo jasně" přikývla Demi. Justin si sedl vedle mě. "Kdy dneska zajdeme ven?" Zeptal se mě. "Po škole?" Navrhla jsem. "Tak fajn"

*****

Šli jsme po parku. Držel mě za ruku. Byla jsem nervózní jako nikdo. "Pan Bieber?" Řekl někdo za námi. Otočila jsem se a otevřela pusu do kořán. "Ano?" řekl nejistě Justin. "Půjdete snámi" řekl. Nechápavě jsem se na něj dívala. Bylo mi mdlo.

WantedKde žijí příběhy. Začni objevovat