1. rész

14K 423 147
                                    

Nos sziasztok..... A nevem Ádám.
Milyen fura.... Olvassátok a gondolataimat. Hol is kezdjem?
16 éves vagyok, gimibe járok...van egy nagy titkom. Mit kell még ilyenkor mondani? Ahh.... mindegy, még egy dolog amiben béna vagyok. Inkább olvassátok...ez az én történetem.

ÁDÁM SZEMSZÖGE:

Szeptember 1, Vasárnap

Komolyan ez hiányzott a életemből egy új iskola év ezzekkel az idiótákkal és ezt nemcsak úgy előítéletből mondom. Tavaly már volt szerencsém eltölteni velük egy évet és borzalmas volt. Joggal kérdezhetitek hogy; miért? hát..... had meséljek....

Álltalánosban egy nyitott barátkozós ember voltam. Rengeteg barátom volt, szerettek a tanárok mert én voltam az osztály egyik legjobb tanulója.

Viszont amint véget ért a 8. osztály szüleimmel elköltöztünk és az sem segített mikor első nap beléptem ebbe a nyomortelepre.

Konkrétan minden megváltozott...

Próbáltam beilleszkedni de nem találtam a helyem a fiúk között valamiért nem ment....

Ekkor ismertem meg a legjobb barátaimat. Éppen a büfébe tartottam mikor egy Nóri nevű lány utánnam futott, hogy elkísér. Mai napig emlékszem, hogy lobogott barna haja mikor felém futott és hogy csilligtak a barna szemei mikor nevetett. A büfé látogatás után egész nap velem volt aztán ebédnél megkért hogy üljek oda hozzájuk. És itt kezdődött minden. Bemutatta nekem Emmát aki legszebb és legviccesebb lány akivel életemben találkoztam szőke haját mindig kiengedve hordja és smaragd zöld szemeiből csak úgy sugárzik a jóság, és Sárát aki egyben a "kis csapat kapitánya" az egész osztállyal jó viszonyban van. Már a külsejéből is sugárzik hogy társasági ember. Szőke a haja és kék a szeme mint egy barbie babának az öltözködéséről ne is beszéljünk, csupa rózsaszín. Miután megismertem őket egész nap együtt lógtunk és attól a naptól így 4-en tartjuk egymásban a lelket.

Na de ennyi pozitív dolog szorult ebbe a röpke gondolatba most jön a lényeg..

Egy kollégiumba vagyok mivel az iskolánk egy eldugott helyen van minden civilizációtól elzárt "Kis városban" ami olyan mint egy falu. 30 km-re Keszthelytől és még messzebb bármi mástól.

Mivel fiú nem lehet egy szobába lányokkal egy Bence nevű sráccal vagyok egy szobában. És mondhatni ki nem álhatom a srácot mivel....tavaly rájött a titkomra. Hogy meleg vagyok. Azóta nem hagy nyugtot nekem. Mivel szerencsés formámmal beleszerettem. Ahjj...komolyan ez a önelégült srác kinek ne tetszene?

Hiszen ő tökéletes majdnem minden értelemben. Korom fekete haja van és világos kék szeme. Mint aki egy modell magazinból lépett ki...a testéről pedig ne is beszéljünk.
Nem is akarok rágondolni. Nem is lenne vele akkora gond ha a haverjai elött nem játszaná meg magát mert úgy gondolom, hogy ő nem is akkora szemét és talán még barátok is lehetnénk ha nem lenne mások előtt ekkora...bunkó.

Egyszer abba köt bele hogy túl vékony vagyok. Utánna pedig az a baja hogy miért nézek ki ilyen lányosan.

Komolyan arra várok hogy számonkérje rajtam miért barna a hajam vagy hogy miért kék a szemem.

Még ő is rátesz egy lapáttal arra hogy az önbecsülésem méglejjebb csússzon. Tudom ne hasonlítsad magad másokhoz. Ez egy nagyon rossz emberi tulajdonság. Barátnőim is próbálták az önbecsmérlést kinevelni belőlem de már sajnos ők is faladták.

Kezdjük is a vasárnapomat......
Mikor elindultunk otthonról apuval kiszabadulva anya ölelései közül.
Egy hosszú autó út állt elöttem és apa elött...figyelem a helyzet súlyossága érezhető; apa plusz a meleg fia egy 5 órás autó út közbe hmmmmmm nincs is jobb kezdése az új iskolaévnek..

Főleg hogy tavaly elmondtam nekik hogy meleg vagyok azóta apával kicsit eltávolodtunk egymástól anyának ugyanúgy az édes drága kicsi fia maradtam szerencsére.

Hogy miért mondtam el nekik? Miután nemcsak két barátnőm tudta hanem az a félkegyelmű is úgy éreztem plusz 2 ember nem ár és akkor azok legyenek a szüleim...

Mikor odaértünk "fájdalmas" búcsút vettünk egymástól és táskáimmal eggyütt a kollégium felé vettem az irányt...

BENCE SZEMSZÖG

Alig vártam hogy vége legyen ennek az unalmas nyárnak és végre elszabaduljak otthonról habár igaz hogy a kishugom hiányozni fog de már várom az iskolát...

Tavaly azt hittem meg fog ölni az unalom de már első nap felkeltette az érdeklődésem a szobatársam..elég magánakvaló srácnak tűnt viszont irtó aranyosan nézett ki...

Sosem tartottam magam melegnek de még biszexuálisnak sem igaz mindig megnéztem a fiúkat de a lányok is érdekeltek. Minden fiút gyorsan kivertem a fejemből de ez az Ádám gyerek valahogy nagyon beindította a fantáziámat. Egész évben az járt a fejemben hogyan szerezhetném meg. És távol álljon tőlem hogy csak egy éjszakára keljen. Viszont ötletem se volt egy fiút hogy környékezzek meg. De aztán jött a hab a tortán. Talán életem egyik legjobb pillanata mikor rájöttem, hogy meleg. Ezek után ki lettem volna ha nem szórakozom egy kicsit vele.

A legaranyosabb az volt mikor a szobában éppen átöltöztem és mikor nem volt rajtam póló a háta mögé álltam megszólítottam és amikor megfordult vérvörös lett az egész feje. Tudom, hogy bunkó tőlem de jó érezni, hogy hatással vagyok rá.

A tavalyi év arról szólt hogy játszadoztam vele de már meguntam és ebben az évben lépni fogok és mindent megteszek hogy az enyém legyen...

ÁDÁM SZEMSZÖG

Mikor a kollégium ajtaja elé értem....

SzobatitokWhere stories live. Discover now