Φτάνοντας στο πατρικό της Άντζελας, ο Γουιλ και η Νικόλ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό και ανυπομονούσα να δουν πως είναι το κάστρο από κοντά από τη στιγμή που το σπίτι της Άντζελας έμοιαζε σαν κάστρο.
Μπαίνοντας μέσα υπήρχε ένα μικρό κυκλικό χολ που είχε έναν καθρέφτη, δύο καρέκλες με ένα μικρό τραπεζάκι ανάμεσα τους και μια κρεμάστρα έπειτα ακολουθούσε μια μεγάλη διπλή πόρτα. Μόλις άνοιξε αντίκρισαν ένα πολυέλαιο με κρυστάλλους και πάνω του να υπάρχουν κεράκια όπου έδιναν φως μέσα στο δωμάτιο έπειτα παρατήρησαν ότι υπήρχαν δύο μικρές πολυθρόνες ένας μεγάλος καναπές και ένα μεγάλο τραπέζι ανάμεσα τους και μόλις διακρίνεις το μικρό σαλόνι ανακαλύπτεις ότι υπάρχει και μια πόρτα όπου διακοσμητέ από δύο μεγάλες πεζχρυσο κουρτίνες αυτή η πόρτα οδηγεί στην εσωτερική αυλή . Περνώντας τα μάτια τους από το κέντρο παρατήρησαν τις δύο σκάλες όπου οδηγούσαν στον επάνω όροφο, πίσω από της σκάλες υπάρχουν πόρτες μια στα αριστερά όπου οδηγούσε στην αίθουσα χορού και τραπεζαρία και μια από τα δεξιά όπου οδηγούσε στην βιβλιοθήκη. Μετά γύρισαν το κεφάλι τους δεξιά αριστερά όπου υπάρχουν και άλλες πόρτες άλλη μια προς τα αριστερά όπου οδηγούσε στην κουζίνα και στα δωμάτια τον υπηρετών και αλλη μια πόρτα προς τα δεξιά όπου οδηγούσε μετά από έναν χολ με διαφορά πότρετα από τους συγγενείς της Άντζελας στο γραφείο της .Ισόγειο:
Η Άντζελα τους οδήγησε στον επάνω όροφο μόλις ανέβηκαν τα σκαλιά είδαν μια πόρτα όπου στολίζονται από της ίδιες κουρτίνες ήταν ένα μικρό μπαλκόνι που μπορούσες να κάτσεις και να διακρίνεις την αυλή. Μετά παρατήρησαν ότι υπήρχα δύο διαδρομή αριστερά και δεξιά που οδηγούσαν στις δέκα πόρτες των δωμάτια, η Άντζελα τους έδειξε που βρίσκονταν το δωμάτιο της στον αριστερό διάδρομο στην δεύτερη πόρτα αυτός ο διάδρομος είχε έξι παράθυρα και επίσης στολισμένα με παρόμοιες κουρτίνες. Τα δωμάτια του Γουιλ και της Νικόλ βρισκόντουσαν στον δεξί διάδρομο, του Γουιλ ήταν η τέταρτη πόρτα και της Νικόλς ήταν η πέμπτη πόρτα ο διάδρομος ήταν ίδιος με τον άλλον.
Πάνως όροφος:
Το σπίτι έμοιαζε με παλάτι παλιάς εποχής και η Νικόλ όπου πάντα ήθελε να δει ένα σπίτι με τέτοια διακόσμηση χάρηκε πάρα πολύ στο μυαλό της ήρθε να ρωτήσει την Άντζελα για το βιβλίο όμως δεν χρειάστηκε .
<< Πρέπει να αλλάξετε πρώτα και μετά θα σου δείξω το βιβλίο.>>
<< Ωραία!!>>Η Άντζελα τους έδωσε κάτι ρούχα για να αλλάξουν αφού θα έβγαιναν έξω και θα έπρεπε να μοιάζουν με βρικόλακες για να μην τους καταλάβουν. Η Νικόλ ετοιμάστηκε πιο γρήγορα έβγαλε το λουλουδενιο της φόρεμα και φόρεσε ένα μαύρο τοπακι με ένα ψηλόμεσο με σκίσιματα κολλητό τζιν και χαμηλά μποτάκια με δέκα πόντους τακούνι επίσης βάφτηκε τόνισε τα μικρά καλοσχηματισμενα χείλη της με ένα έντονο κόκκινο κρανίο έβαλε κι λίγη μάσκαρα αφού είχε πολύ πυκνές βλεφαρίδες έβαλε και μια σκούρα μαύρη σκιά στο σταθερό της βλέφαρο για να τονίσει τα ανοιχτά κάστανα μάτια της όπου είχαν εσωτερικά και ένα απαλό χρυσό χρώμα. Βρήκε από το δωμάτιο και κατευθύνθηκε προς την βιβλιοθήκη όπου εκεί τους είχε πει η Άντζελα να την συνάντησουν για να μιλήσουν για κάτι ακόμα πραγματάκια .
YOU ARE READING
Ο Χαμένος Βασιλιάς των Βρικολάκων
VampireΣτην Αμερική σε μια περιοχή του Οστιν ζούσε ένα αγόρι ο Γουίλ Ντεμαρ που πιστεύει μόνο σε αυτό τον κόσμο αν και αυτό μια μέρα θα αλλάξει.... Μην ξέροντας ποίος είναι στα αλήθεια μαθαίνει νέα πράγματα για την ζωή του χαρείς την βοήθεια μιας παλιάς φί...