Στην βιβλιοθήκη έμεινε η Άντζελα μαζί με την Νικόλ.
Εκεί η Άντζελα έδειξε το βιβλίο με τις ικανότητες πως μπορεί κάποιος μπλοκάρει τις σκέψεις του.
<<Ορίστε.>> είπε η Άντζελα και έδωσε το βιβλίο
Η Νικόλ το άνοιξε και άρχισε να διαβάζει τους τρόπους για να καταφέρει να μπλοκάρει την σκέψη.
Υπήρχαν τόσοι πολλοί που ήταν περίεργει ή ένας τρόπος για να αυτοκτονήσει από την στιγμή που ένας τρόπος ήταν να σκοτώσεις δράκο.
Εκείνη την στιγμή έκανε μια εικόνα στο μυαλό της, πως θα ήταν αν μονομάχουσε με έναν δράκο.
Κακος το έκανε γιατί η Άντζελα απλά άρχισε να ξεκαρδιζετε στα γελοία.
Η Νικόλ μούτροσε και είπε
<< Μπορείς να σταματήσεις να διαβάζεις τις σκέψεις μου!!>> φώναξε.<< Συγγνώμη αλλά βρες τον τρόπο να τις κρύψεις αλλά θα ήμουν ευγνώμων αν ξανά έκανες τέτοιες σκέψης.>>
Η Νικόλ αναστέναξε.
<< Έστω με βοηθάς να βρω τον τρόπο.>>
<< Για να ρίξω μια ματιά.>>
Άρχισε να διαβάζει κάτι σελίδες από το βιβλίο και περίπου από κάνα πεντάλεπτο...
<<Μάλλον το βρήκα βασικά είμαι σίγουρη πως αυτό πρέπει να κάνεις για να μην ξανά διαβάσει κάποιος την σκέψη σου. >>
Της έδωσε το βιβλίο και η Νικόλ άρχισε να διαβάζει φωναχτά τον τρόπο.
<<" Πρέπει να εξομολογηθείς τα συναισθήματα σου σε αυτόν που αγαπάς" >> διάβασε.
Κι εκείνη την στιγμή μπαίνει μέσα ο Γουιλ.
Ο Γουιλ γύρισε φορώντας μια μπλούζα που του έκανε επίσης από πάνω του είχε ρίξει και ένα δερμάτινο τζάκετ.
Η Νικόλ μουρμούρισε από μέσα της
- Τέλειος συγχρονισμός αλλά μάλλον θα καταλήξουμε στον δράκο - και η Άντζελα απλά ξανά άρχισε να γελάει.Γεια παιδιά !!! Τι κάνετε ??
Συγγνώμη που άργησα να να ανεβάσω καινούριο παρτΑπλά είχα κολλήσει και λόγο σχολής....
Γράψτε πως σας φαίνεται κι αν έχετε κάποια ερώτηση για την ιστορία
Επίσης σας παρακαλώ διαβάστε την καινούρια ιστορία - Η παρέα ενός "Βλάκα" -
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Ο Χαμένος Βασιλιάς των Βρικολάκων
VampireΣτην Αμερική σε μια περιοχή του Οστιν ζούσε ένα αγόρι ο Γουίλ Ντεμαρ που πιστεύει μόνο σε αυτό τον κόσμο αν και αυτό μια μέρα θα αλλάξει.... Μην ξέροντας ποίος είναι στα αλήθεια μαθαίνει νέα πράγματα για την ζωή του χαρείς την βοήθεια μιας παλιάς φί...