Κεφάλαιο 9

38 4 2
                                    

Μόλις η Άντζελα έδωσε το ρούχα στον Γουιλ κατευθύνθηκε προς το γραφείο της ώστε να τον αφήσει να αλλάξει, το δωμάτιο του ήταν πολύ μεγάλο ήταν σχεδόν ίσο με τον πάνω όροφο που είχε στο σπίτι του στον κόσμο των ανθρώπων.
Άρχισε να χαζεύει τα πράγματα αφού έτσι κι αλλιώς είχε πολύ χρόνο στην διάθεση του από την στιγμή που και η Νικόλ έπρεπε να αλλάξει και της παίρνει ώρα αυτό.
Για αρχή άρχισε να βάζεις τα ρούχα που του έδωσαν και διαπίστωσε πως η μπλούζα ήταν μικρή, την έβγαλε και έκανε μια απότομη στροφή να πάει στην πόρτα για να ζητήσει μια άλλη μπλούζα, έτσι όπως γύρισε άρχισε να ζαλίζετε το δωμάτιο κουνιόταν και διαφορά οράματα άρχισε να εμφανίζονται μπροστά του.
Άντρες και γυναίκες να τρέχουν πέρα δώθε ώστε να σωθούν πολλοί από αυτούς πεσμένη κάτω, αίματα και φλόγες παντού άρχισαν να εμφανίζονται και πολλές φωνές από βοήθεια τρόμο και κλάματα άκουγε ο Γουιλ. Έπεσε γονατιστός στο πάτωμα κρατώντας τα χέρια του στα αυτιά πιέζοντας τα, ο πόνος και η θλίψη τον κυρίευσε.
Το τελευταίο που είδε ήταν έναν άνδρα να τον αρπάζει και έτσι αυτός ο τρομερός πόνος σταμάτησε, ο Γουιλ δεν είχε ξανά νιώσει τόσο πόνο ποτέ ξανά στην ζωή του και δεν γνώριζε καν γιατί ένιωθε αφού δεν είχε ζήσει ποτέ του κάτι τέτοιο.
Σηκώθηκε πήρε μια ανάσα πήρε την μπλούζα και κατευθύνθηκε προς την βιβλιοθήκη για να συνάντηση την Άντζελα και την Νικόλ όπου εύχονταν να ήταν έτοιμη και να μην χρειάζεται να την περιμένουν γιατί χρειάζονταν επείγοντος απαντήσει γι'αυτά που είδε.

Ο Χαμένος Βασιλιάς των Βρικολάκων Where stories live. Discover now