6. Bölüm

2.4K 160 16
                                    

                                               6. Bölüm

Deren bizi arabama kadar geçirdikten sonra telefonuna numaramı zorla ve aceleyle kaydetmiş, beni akşam mutlaka arayacağını belirtip arka bahçeye tekrar Arda’ların yanına doğru yola koyulmuştu. Tuhaf bir kızdı Deren. Eğer diğerleri yani Eda ve Mina olsa, Görkem’in dediğine bakılacak olursa durur acı çekmemi izler ve gülüp geçerlermiş. Onları benden biraz daha iyi tanıyan Görkem, Deren’in yaptığına benden çok daha fazla şaşırmıştı.

Açıkçası bunu düşünemeyecek kadar mutluydum çünkü o olmasa şu an Arda’nın beni öldürmemiş olması imkansız olurdu. “ Neden yardım ettiğini bilmem, ama bunu sorgulamaya da niyetim yok Görkem. Şimdi al şu anahtarı ve bize gidelim. Ellerim hala titriyor. “

Görkem arabamı ön bahçenin girişine park ettikten sonra evime kısaca göz atmıştı. “ Çok zarif ve güzel… “

Dadım Görkem’i kısa bir sorguya çektikten sonra odama çıkmamıza izin vermişti ve şansıma boynumdaki izleri fark etmişe benzemiyordu. Buna sevinerek Görkem’i odama çıkardım ve o kendini yatağıma salarken ben doğruca beyaz meşeden yapılmış boy aynamın karşısında aldım soluğu. Ellerim Arda’nın sıktığı yerler üzerinde gezindiğinde acıdığını fark ederek banyodaki ecza çantamı alıp içinden birkaç krem çıkardım ve aceleyle sürerek çok geç kalmamış olmayı diledim. Orda morluklar olmasını kesinlikle ve kesinlikle istemiyordum.

   “ Bu evde sadece dadınla mı yaşıyorsun? Anne ve baban nerede?”

Bu beklemediğim soru karşısında afallarken bir an ne diyeceğimi bilemedim.

   “ Bu konu, hakkında konuşmak istemediğim şeylerden. “ Görkem üzüntüyle yüzünü buruşturdu.

   “Kusura bakma. Anladım ben. Her neyse, şu despot dadı acaba bize yiyecek bir şeyler getirebilir mi? Kurt gibi açım da.”

 Abartılı bir şekilde gözlerimi devirdim.

    “ Sakın yanında böyle şeyler söyleme. O uluslar arası dokunulmazlığı olduğunu savunan birinci dereceden bir dadı, hizmetlilerin işlerini asla yapmaz. “

Sesimi onunki gibi çıkarmaya çalışmıştım çünkü işine gelmeyen bir şey olduğunda anında bunları sıralar ve ortadan kaybolur geldiğinde de iki saat nasihat verirdi.

Odamdaki zile basıp hizmetlimiz olan Sema’yı çağırdım ve yemek için bir şey hazırlayıp yukarı getirmesini rica ettim. Evet, ben şımarık ve evin tek kızıyım havalarında yetişmiş olsam da aynı evin içinde bulunduğum insanlara karşı büyüklük taslamıyordum.

Görkemle yemek yedikten sonra, biraz sohbet etmiş ve film izlemiştik. Olaylı geçen bir günün ardından verilen küçük bir kutlama gibi bir şey olmuştu bu bizim için. Görkem için hiç alışkın olmadığı bir durum olunca o haliyle benden daha fazla etkilenmişti. Saat on bire gelirken o kendi evine, okuldaki arkadaş grubuyla tuttukları eve, doğru yola çıkmıştı. Bense deminden beri gözlerimi dikmiş beyaz tavanı inceliyordum. Ordaki minicik lekeyi dahi görebilecek kadar hassaslaştığımda ve beyaz rengi görüşümü bulanıklaştırdığında gözlerimi kapayıp parıldayan noktaların gitmesini bekledim. Dııt- dıt..

Telefonumun hem ötmesi, hem de titremesiyle elimi yatağın içinde uzunca bir süre gezdirip sonunda o aptal aleti ayaklarımın ucunda bulduğumda derin bir iç çektim. Bir kere de elimi attığım gibi ortaya çıksa ölürdü zaten.

Cansız bir varlığa trip attığımı fark etmemle silkinip kendime geldim. İyice saçmalıyordum. Ekran kilidini kaydırıp mesaja baktığımda kayıtlı olmayan bir numara olduğunu görmemle kim olduğunu anlamış oldum.

LEYLİFER "ASKIDA"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin