Kezdet (vagy mi?)

343 16 4
                                    

Most komolyan?! Komolyan azt akarod, hogy mondjam el az egész történetemet a születésemtől egészen idáig?! Na jó, ha már ilyen szépen kérted, megpróbálom beleélni magam. Khm... Szóval a nevem Toph Bei-fong. A világ egyik leggazdagabb, legelőkelőbb, legpuccosabb, leg... bla... bla... Szóval ja, gazdagok a  szüleim ezért elég unalmas életem volt. Jó, az elejéről. Arra már nem emlékszem pontosan milyen volt megszületni, de azt tudom, hogy a vakságom miatt furcsán éreztem magam. Ilyenkor még kicsit bizonytalan voltam, de amint  megtanultam járni - ami elég korán bekövetkezett - már sokkal magabiztosabb lettem.

Mikor 2 évesen először elszöktem az nem a magány, és nem a lázadásom miatt volt, hanem mert kicsi voltam és hülye. Ekkor találkoztam először borzvakondokkal, ilyenkor tettem meg az első tudatos földidomár mozdulataimat. Megtanultam kavicsokat tologatni és azt is, hogy hogyan lássak apró részleteket is a szemem nélkül, ami valjuk be, nagyon nagy hasznomra vált. Tök jó muri volt az egyetlen haverjaimmal lófrálni... aztán persze a szüleim és 50 ,,szigorú bácsi" (azt kérded WTF? Csak az őrséget hívtam így régen) talált rám rémülten a falu végén. Nem tudom mitől voltak ennyire betojva, hisz csak egy közeli barlangba mentem. Mikor otthon megmutattam mit tudok, a szüleim 2 évre rá (kicsit sem késve... irónia) beírattak engem Yu mester földidomár akadémiájára. Persze ekkor már mindent tudtam, úgyhogy csak hallgattam a vénember dumáját és néha egy kis erőltetést színlelve tettem amit mond.

A tanárokról eszembe jutottak azok a rémes etikett órák. Fújj! Így kell meghajolni kishölgy... nem beszélünk ameddig nem szólítanak... nem szürcsölünk... húzza ki magát... tegye amit mondanak... Annyira idegesítő volt! Komolyan még a számolás óra is jobb volt. De persze elméletileg nehezebb mivel mindent fejben kellett kiszámolni. Írni és olvasni hála az égnek nem kellett megtanulnom mivel úgysem látok. Amúgysem bírtam volna elviselni még egy tanárt. Hát a következő szökésemben ezek is szerepet járszottak de nem mellékesen az is, hogy nem csinálhattam semmi értelmeset csak kövek előtt hajlongtam, jól viselkedtem, olyan dolgokat tiszteltem amikről fogalamam sem volt, hogy kik vagy mik és titokban éltem. Mind ezt miért? Mert ennek így kell lennie!

Remélem eddig tetszik! Lesz még folytatás😊 Egyébként a rajzot én készítettem, kíváncsi vagyok a véleményetetkre.☺

Toph sztorija |Avatar ff.|Where stories live. Discover now