POV. Zaia
Několikrát jsem zamrkala na místo vedle sebe.,,Co? To si nemůžu sednout?" koukal na nás. Ráno všechny ještě propaloval a teď jakoby nic? Co se s ním děje? Mlčky jsme ho pozorovali.
,,A co Jungkook?" zeptala jsem se. Jeho oči spočinuly na mně.
,,Co s ním?" upravil si vlasy a začal se věnovat mobilu. Nadechovala jsem se, že něco řeknu, jenže přišla další osoba.
,,Jo, co S NÍM, Zaio?" sedl si na poslední volnou židli. Navázal se mnou oční kontakt, když srkal z brčka svůj milkshake. Takže tu teď seděl jak Taehyung, tak i Jungkook. S vykulenýma očima jsem se pomalu otočila zpět ke svému poháru.
Nastalo tu ticho. Ne moc trapné, ale stejně tam ten náznak byl. Nebudu vám lhát když řeknu, že to ti dva svou přítomností zkazili.
Během chvilky přišly nějaké dívky a sedly si o stůl dál. Jedna se porozhlédla po cukrárně a zastavila se pohledem u našeho stolu. Pak začala nevěřícně mrkat a drkat rukou do své kamarádky. Ta se následně taky otočila a její pusa se dala do užaslého 'O'. Nebyly moc daleko, a tak jsem mohla zaslechnout jejich rozhovor.
,,Omo...není to?..." začla první, na což ji dívka s blond ombre doplnila.
,,Jo. O můj bože, to je Kim Taehyung. Viděla jsi tu minulou přehlídku? Sakra jak může být tak mladej a sexy model?"
Model? Přehlídka?
Se zamračením jsem se koukla na Taeho. Viděla jsem, jak se jeho duhovky se zornicemi podívaly směrem k dívkám. Takže je taky slyší.
,,Z korejských modelů ti řeknu, že GUCCI udělala sakra dobře, že vybrala právě jeho jako nováčka," pokračovala první.
Aha, jsme doma. Ale počkat...
On...je teda model pro...Gucciho?
Na tuhle větu se Taehyung napjal. Že by to byla pravda?
Začal mi zvonit mobil.
...Jimin...
Zvedla jsem to.
,,Ano? Děje se něco?"
,,Ahoj. Mohla by ses tu v sobotu stavit prosím?"
,,Samozřejmě, cokoliv řekneš prcku. V sobotu jsem tam i s teplým, pořádným jídlem dobře?"
,,Jo."
,,Tak fajn."
,,Jo a koupila bys popcorn cestou? Až sem půjdeš."
,,Je mi dáno tvým rozkazem," usmála jsem se, i když to vidět nemohl.
,,Děkuju, tak v sobotu, ahoj."
,,Ahoj."
Jakmile jsem to típla, někdo mě kopnul do nohy. Snažila jsem se přijít na viníka, až jsem narazila na Chanyho. S Baekhyunem naznačovali, abychom šli. Mé kývnutí jim postačilo, nebyla jsem proti.
,,Jdem? Ještě musím za dědou, slíbil jsem mu to," začal Chan jako první se svou výmluvou. Já s Baekem jsme se k němu přidali.
,,Ajooo, já si vzpomněl že musím vyzvednout sestřenku."
,,To už je tolik? Mamka se bude shánět," zvedali jsme se všichni najednou. ,,No nic, tak jdeme ne?" řekl Chanyeol a vyšli jsme.
ČTEŠ
𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐘𝐨𝐮 𝐁𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈? ✓
Fanfiction•••••••••••••••••••••••••••••••• 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈 ① •••••••••••••••••••••••••••••••• ,,Je to moc drahé." ,,Stejně jako ty." -km.th •boyxgirl •1.6.2019 - 1 #taehyung 19.11.2018