POV. Zaia
,,Prý jo." ,,Závidím jí." ,,Je beztak je to děvka." ,,Myslíš že je to pravda?" ,,Teď jsem je viděla!" ,,Taky bych chtěla mít kluka jako je on." ,,Nechápu jak s ní může něco mít, to ať se radši motá kolem ostatních a né takový blbky."Procházela jsem po boku Jimina školní chodbou a absolutně nechápala o co tu jde. Už od vchodu slyšíme pořád dokola ty samé věty. Jimin se vedle mě neustále nervózně ošíval.
,,Aahooooooj vy dvaaa," rozpřáhl ruce Baekhyun u skříněk. ,,Čáu." ,,Ahoj." řekli jsme. ,,Tak - jak se máte? Heheh," podrbal se na zátylku. ,,Ale jo, dobrý." ,,Přímo skvěle."
,,No...tak...to je fajn," odpověděl Baekhyun. Chovají se víc divně než obvykle.
,,Ahoj lásko," přišel Yoongi a vášnivě Jimina políbil. Uuuuuh...chlapci, nechci rušit, ale jako my jsme tu taky ano?
,,Nechte si to na doma. Tady prolízání skrz krkem neni povolený. Minimálně před všemi studenty," odtáhl je od sebe Baekhyun. Oh, dobrý zásah. Yoongi si začal samozřejmě stěžovat
,,Hej, to nemůžu ani políbit svého přítele? A čekal bych spíš že přijde jedovatá poznámka tady od té duhovky.'' Pronesl větu směrovanou na mě a dostal pohlavek od Chima.
,,Au, za co!" chytl se za hlavu. Jimin akorát kývl mým směrem.
,,Noa?" nadzvednul obočím. Jeho přítel protočil očima. ,,To neni možný," řekl si pro sebe Jimin. ,,Pojď, po škole ti to vysvětlím. Ahoj u oběda guys!" chytl ho za ruku a rozloučil se s náma.
Najednou přiletěl odněkud Hobi. ,,Už-to-ví?" řekl udýchaně. ,,No, soudě podle výrazu bych řekl že asi ne," odvětil mu zmateně Baekhyun.
,,Dobrá tedy. Zaio? Už jsi někdy byla za školou?" stoupl si vedle mě Hoseok a kulišácky se usmál. Proč? Začínám se bát. ,,Nebyla," odpovědela jsem mu.
,,Fajn, tak teď už jsi. Měj se Baeku, Zaie se udělalo špatně a já jako velmi dobrý kamarád ji odvedu domu, páa," dořekl a už mě táhl davem studentů k východu. Coo? Teď jsem přišla! A nemůžu jít za školu!
,,H-hobi stůj. Co blbeš!" Snažila jsem se ho zastavit, ale to už jsme byli před hlavní branou školního pozemku a mířili do centra. ,,Věř mi. Ještě mi poděkuješ že ti nezkazím pátek."
~
,,Tak, co by si naše milá princezna Zaia přála? Kam bychom měli zajít? Máme ceeeeeelý den jen na flákání," položil svou ruku kolem mého krku a zářivě se usmíval.
,,Zaia by se ráda dozvěděla odpověď na otázku, na kterou čeká už půl hodiny ale od pana Junga se jí pořád nedostává!" dupla jsem si.
,,Uhmmm, zábavní park zní dobře nemyslíš? Půjdem tam!" vyjekl nadšeně. To tak.
Zastavila jsem. ,,Tak za prvé, tam nejdeme ani kdybysme mohli, protože máme stále školní věci včetně batohů a za druhé, proč si mě vytáhl takhle v pátek za školu?! Budu mít problém!" vyjekla jsem a dožadovala se své odpovědi.
,,TAK ZA PRVÉ. Fajn, do parku nejdeme, máš pravdu a za druhé, už jsi byla takhle pryč někdy?"
,,Říkala jsem že ne."
,,Tak vidíš, snadno se vymluvíš na to, že je ti blbě a teď pojď aspoň na teplou čokoládu támhle do té pitíčkárny," řekl a ukázal.
~
To že mě takhle vytáhnul jsem mu po delší době nějak tak skousla. Byli jsme momentálně opření o vysoký stůl a povídali si. Hobi mi povídal o svojí taneční kariéře. Prý se mu teď hodně daří a dokonce si ho všiml nějaký producent hudební skupiny, takže to vypadá nadějně, že by v budoucnu po škole mohl nastoupit jako choreograf.
Zrovna jsme se bavili jestli ananas na pizzu patří nebo ne, když tu mě zaujaly jedny rychlé zprávy, které dávali v televizi na stěně v bistru, kde jsme byli. Kvůli jisté informaci.
,,Nedávno jsme se jednoho z nováčků od GUCCI ptali, zda má vyhlídlou nějakou slečnu a zjevně se to potvrdilo."
,,Ale ne," šeptl vedle mě Hoseok. ,,Měli bychom jít Zi," řekl a chtěl mě chytit za ruku. ,,Proč?" ucukla jem koukajíc na obrazovku. ,,Protože-" snažil se mě dostat ven. Vyskočily tam fotky mezitím, co hovořil moderátor. A mně se zastavilo srdce.
,,Včera byli zahlídnut Kim Taehyung se svou přítelkyní v nedaleké luxusní restauraci. Jméno údajné slečny, již si získala jeho srdce se jmenuje Min-Young. Spolu pak strávili ještě nádherný večer v Lotte World Magic Island."
Za chyby se omlouvám! ⭐️🌙
• 💛🧡
j-HOPE u enjoyed this shit ✨
~Nana 🐯
ČTEŠ
𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐘𝐨𝐮 𝐁𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈? ✓
Fanfiction•••••••••••••••••••••••••••••••• 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈 ① •••••••••••••••••••••••••••••••• ,,Je to moc drahé." ,,Stejně jako ty." -km.th •boyxgirl •1.6.2019 - 1 #taehyung 19.11.2018