POV. Zaia
,,To fakt udělal?" ptal se snad už po několikáté Jimin.,,Jo. J-já to nechápu. Vlastně všechno se v poslední době začíná úplně obracet. I já jsem postřehla chování Taehyunga. A teď ještě Jungkook. Vůbec se mi nelíbí kam to všechno směřuje a ke všemu má pro mě údajně v pondělí přijet!" schovala jsem zoufale tvář do dlaní a zařvala si.
Byla sobota a jak jsem slíbila, nacházím se u Chima. Už jsme probrali snad všechno.
Potom jsme se rozhodli, že půjdem zhlédnout nějaké filmy. Sešli jsme do obýváku a Jimin šel připravit popcorn. Zrovna jsem si chtěla sednout, když někdo zazvonil. S lehkým zamračením jsem se vydala za mým kamarádem do kuchyně.
,,Ty někoho čekáš?'' zeptala jsem se ho.
,,N-ne." Stál pořád ke mně otočený zády a trhaně odpověděl. Postřehla jsem, že se trochu klepe. Asi se mi to opravdu nelíbí. Rozešla jsem se ke dveřím.
Otevřela jsem a vyskytl se mi pohled na Šutra v celé své kráse.
Tys tu teda chyběl.
Opřela jsem se o futra a zkřížila ruce. Jak jsem poznala, nečekal mě tu, takže když mě uviděl, byl mírně zaskočený. Ale to mu moc dlouho nevydrželo, protože ho pak vystřídal úšklebek. ,,Škvrně si zavolalo maminku jo.''
,,Co ti je do toho," řekla jsem. Naklonil hlavu na stranu a usmíval se. Ne tím pěkným, ale tím, který nenaznačuje nic dobrého. ,,Ptát se abys mi ho zavolala nebo mě snad dokonce PUSTILA dovnitř je zbytečný co?''
,,Páni, tebe museli vychovat v Německu u Einsteinů,'' udělala jsem překvapenou pózu. Uchechtnul se a jazykem si přejel po vnitřní straně tváří. Ucítila jsem za sebou pohyb, proto se Yoongiho zrak přesunul tam. ,,No nic...nebudu vás teda rušit," řekl očima propalujíc Jimina.
,,Přesně tak, rušíš,'' odvětila jsem a s našpulenými rty jsem přivřela oči. Ukázal na mě prostředníček. Zamračila jsem se. ,,Strč si ho někam.''
,,Já bych věděl kam,'' mrknul na Jimina. Ten vykulil oči a trhaně se nadechl. ,,Ale až po tobě,'' dodal už směrem ke mně. Teď jsem meč uprostřed louky pro změnu vytasila já. Z Yoongiho vyšel rádoby smích. ,,Tak se měj, CUKRÁTKO," pronesl k Chimovi a odešel.
Hej! Takhle mu říkám já!
~
V půlce asi čtvrtého filmu Jimin usnul. Bylo už něco kolem osmé hodiny večer. Nechtěla jsem ho probudit, tak jsem vzala huňatou deku co tam měli, přikryla ho a televizi vypla. Pak jsem šla do předsíně, abych se oblékla a vyrazila pryč. Musela jsem si ještě něco dodělat.Po cestě jsem mu ještě napsala zprávu, že jsem šla domů.
Skip to Sunday
Nemám ráda neděle.
Hned po pondělí samozřejmě. Člověku naskakuje myšlenka, že už mu moc volného času nezbývá a to je protivný.
Ke snídani jsem si po dlouhé době udělala tousty s nutelou a vzala si to do pokoje, kde jsem si pustila televizi a random přepínala kanály, protože ani ty podělaný pohádky tam dneska nedávali!
Zrovna jsem si kousla dalšího sousta, když jsem najela na už snad desátý program. Ovládátko mi spadlo na zem a málem jsem se zadusila. Byl to nějaký módní pořad a ukazovali tam krátké shrnutí přehlídky nováčků ze včerejška. A hádejte kdo tam byl! Taehyung si to kráčel na módním molu!
Najednou mi přišlo upozornění z instagramu. Jaká to náhodička.
Kim Taehyung vás začal(a) sledovat.
Další?
Myslela jsem že je to fake, ale byla jsem na omylu. Když jsem si účet rozklikla, nejen že měl přes 400 tis. sledujících, fotek z přehlídek a ty různý kraviny co tam modelové většinou mají, ale byl to officiální účet. Měl tam znak ověřeného účtu.
Ale vždyť- .... takže 'tigerCCI🐯' je jeho osobní účet?
Od mého dumání mě odpoutala část rozhovoru, který jim Taehyung poskytnul.
,,Dobrá tedy. A ještě poslední otázka, která je spíše pro vás dámy."
,,Tak. Jste mladý, zachvilku budete končit stření školu. Máte nějakou vysněnou slečnu?'' zeptal se ho moderátor, který se pak na něj tajemně se spikleneckým pohledem podíval.
Tae se jemně zasmál. ,,No...to vám asi úplně neřeknu, ale....ta možnost by tu byla," odvětil. ,,Takže mají děvčata šanci říkáte," usmíval se modrátor. ,,Zatím asi ano," odpověděl Taehyung.
~
Zatím asi ano.
Tahle slova mi v mysli přebíhala celý víkend. Od té doby za boha na něj nemůžu přestat myslet a škola mi tomu opravdu nepřispívá, když ho tu vídám. Co se to se mnou děje? Obzvlášť dneska. Byli jsme na jednu hodinu spojený s třeťákama.
Jungkook naštěstí ráno nikde na mě nečekal, ve škole jsem ho taky zatím nezahlédla a já doufám v to, že být jeho holkou byl jenom žert.
Šla jsem po chodbě, když mě zastavila čísi ruka.
Propletl si jeho ruku s tou mou a rozešel se se mnou do třídy. ,,Něco jsem ti v pátek řekl.''
Aha...zakřikla jsem to.
Snažila jsem se vymanit se, ale má bohužel pro mě moc síly.,,Pusť-mě," nepřestávala jsem. Zastavili jsme těsně před dveřmi. ,,Ne. Teď budeš moje a nehodlám o tom diskutovat," zavrčel, otevřel a vešel i se mnou dovnitř. Všechny pohledy spočinuly na nás, včetně šuškání, které nesmělo chybět.
Už teď jsem věděla, že místo vedle Jimina-
By stejně nebylo volné, protože tam dřepěl Yoongi. Parchant.
Dovedl mě až k lavici, kde seděl Taehyung. ,,Sorry brácho, dneska si sednu se Zaiou nevadí?'' Ani nepočkal na jeho odpověď a dotáhnul mě na místo o dvě lavice dozadu. Tae jenom zmateně koukal a než jsme odcházeli, viděla jsem jeho upřený pohled na naše spojené ruce.
Jo....mně se to taky nelíbí, neboj se.
Za chyby se omlouvám! ⭐️🌙
• 💛🧡
j-HOPE u enjoyed this shit ✨
~Nana 🐯
ČTEŠ
𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐘𝐨𝐮 𝐁𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈? ✓
Fanfiction•••••••••••••••••••••••••••••••• 𝐆𝐔𝐂𝐂𝐈 ① •••••••••••••••••••••••••••••••• ,,Je to moc drahé." ,,Stejně jako ty." -km.th •boyxgirl •1.6.2019 - 1 #taehyung 19.11.2018