פרק שלישי

863 29 2
                                    

"אני רוצה ארוחת ביג מק"

"ואני אשמח למק רויאל" המלצרית החלה לקחת את ההזמנות שלנו.

"ומה בשבילך?" היא פנתה אליי

"אוקיי, את רושמת?" לקחתי אוויר " אני אשמח לצ'יפס גדול, טבעות בצל, קולה גדול, מק רויאל, ביג מק, ו.. ישמצב להפתעה של המנת ילדים?"

המלצרית בהתה בי.

"אני אראה מה אני יכולה לעשות" השיבה, ופנתה לעבר המטבח, המומה.

רועי הביט בי. "עם כל רגע שעובר אני מתחיל לחבב אותך יותר ויותר" הוא צחק "יש לך פה בחורה לעניין" הוא טפח על כתפו של דניאל.

"לא יכולה להתווכח עם ההצהרה הזו" צחקתי

"אז תגידו, איך בכלל הכרתם?" התעניינתי

"האמת שזה סיפור משעשע" רועי צחק "האח הסתום שלך שכח להביא איתו מגבת למקלחת, ואני עזרתי לו לגנוב מגבת של מישהו אחר" רועי ודניאל התחילו לצחוק, נזכרים בסיטואציה

"מאז אנחנו יחד, אפילו התחילו שמועות בבסיס שאנחנו זוג" דניאל בקושי נשם מרוב צחוק.

"אנחנו לא." רועי מיהר להבהיר "אני לגמרי ולחלוטין סטרייט"

אני חייבת להודות שנשמתי בהקלה. זה פשוט בזבוז למין הנשי אם יצירת אומנות כמוהו מעדיפה גברים.

"אז יש לך חברה?" שאלתי בזהירות

"האמת שלא" הוא השיב "אני רווק נחשק" הוסיף בגאווה.

"שלא ייכנסו לך רעיונות לראש, עדי" דניאל הזהיר בצחוק, ואני הסמקתי אל מול מבטו של רועי.

"אאזז, עדי, ספרי על עצמך קצת" ביקש רועי "חוץ מזה שאת בחורה רעבה שנוהגת לא רע בכלל אני לא יודע עלייך כלום"

"האמת שאין כל כך מה לספר, אני בחורה משעממת סך הכל" משכתי בכתפיי.

"הדבר האחרון שהייתי אומר עלייך הוא שאת משעממת" רועי צחק "בטוח יש משהו" הוא הפציר

"אהממ אוקיי האמת שיש משהו אחד שאתה כן צריך לדעת" נזכרתי "אני ממש. אבל ממש. לא בן אדם של בוקר. אז הייתי ממליצה לך לשמור מרחק עד שאני שותה את הקפה שלי"

דניאל צחק, מאשר את דבריי "בהחלט לא הייתי ממליץ לך להיות זה שמעיר אותה".

"אוקיי, רשמתי לפניי"

לאחר מספר דקות של דיבורים, בהם יצא לי ולרועי להכיר טוב יותר אחד את השניה, האוכל שלנו הגיע, וכמובן שהקדשתי לו את תשומת ליבי המלאה.

"לאן לעזאזל הכנסת את כל האוכל הזה?" רועי שאל בהלם לאחר שסיימתי לאכול

"לכאן" ליטפתי את ביטני, שבזכות אהבתי לספורט היתה לגמרי שטוחה, וצחקתי למראה פניו ההמומות של רועי

unfinishedWhere stories live. Discover now