פרק שמיני

685 19 0
                                    

"אין כמו קצת כריס אוונס כדי לשפר את המצברוח" בר התמתחה כשנגמר הסרט

"צודקת בהחלט" הסכמתי איתה. אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב.

"אומג עדי יש לי את הרעיון הכי טוב בהסטוריה!!" בר קפצה ממקומה ללא שום אזהרה "בואי נזמין את אורי ונעשה ערב בנות!!"

"רציני בר? זה הרעיון הכי טוב שלך? אנחנו עושות את זה פעמיים בשבוע לפחות" צחקתי "וחוץ מזה, יש לימודים מחר"

בר נאנחה "את לא רוצה להגיד לי שאת מתכננת ללכת מחר לבית ספר?"

"אהממ האמת שכן, למה לא?" התפלאתי
"אולי כי תומר יהיה שם?"

שיט. שכחתי מהחלק הזה.

אבל זה לא שיש לי במה להתבייש. וחוצמיזה, הוא בטח שוכב בבית פצוע כרגע.

"שיזדיין תומר. יאללה תזמיני את אורי!!" חייכתי "אבל חסר לכן אנחנו לא קמות מחר לבצפר"

"עליי" בר הרגיעה אותי. אבל קשה לאמר שנרגעתי. הבחורה הזאת מאחרת כל יום בשעתיים לפחות.

"אני כאן ביצ'ס" שמענו את קולה של אורי מהכניסה

"אנחנו במטבח" צעקנו לה

"כאילו שהייתי מחפשת אותכן במקום אחר" היא גילגלה עיניים

"עדידוושש" אורי קפצה עליי בחיבוק דוב

"שמעתי מה קרה" היא חייכה בעצב "אני מצטערת שלא באתי להיות איתך, היה לי הנגאובר מהסרטים"

"זה בסדר אהובה שלי" הרגעתי אותה "בר ורועי כבר דאגו שארגיש טוב יותר"

"תגידי, מה את מתכננת לעשות בנוגע לדניאל?" בר נזכרה "הוא לא יצא מהחדר שלו כל היום"

"דניאל? מה הקשר לדניאל?" אורי ניסתה להבין

בר ואני עידכנו אותה בזריזות באירועי האתמול

"הממזר הזה" היא התרוממה באחת "אני הולכת לחנוק אותו"

"מוזמנת לתפוס מקום בתור" חייכתי בעצב

"שום תור. אני עכשיו הולכת להכניס קצת שכל לראש הקטן שלו" אורי החלה לעלות במדרגות

"שננסה לעצור אותה?" בר הביטה בי

"נעע שיסבול קצת את העצבים שלה" נשענתי בכיסאי "מגיע לאדיוט"

"עדידוש, אני לא רוצה ללחוץ או משהו.. אבל את לא חושבת שכדאי שתדברו?" היא הביטה בי בדאגה "כלומר, אני מבינה שהוא פגע בך. אבל ברור לי שהוא מעולם לא ירצה לפגוע בך בכוונה. ואני חושבת שהתגובה שלו נובעת מבורות. כנראה שזו פשוט הדרך שלו להתמודד עם מה שקרה"

"את כנראה צודקת" נאנחתי "אני עוד מעט אעלה לדבר איתו. נראה מה אורי תצליח לעשות לו"

"אח שלך אדיוט" אורי חזרה למטבח "אבל אדיוט שעוד כמה דקות ירד לדבר איתך"

unfinishedWhere stories live. Discover now