İLK AŞKIM 1 (DÜZENLENDİ)

3.1K 106 21
                                    

Merhaba ben Sun yeon ailemi iki yıl önce bir trafik kazasında kaybettim.
Onlar öldükten sonra kimsesiz kaldım hiç kimsem yoktu sonra iş aramaya başladım çalışmalıydım yoksa kendime nasıl bakacaktım .

Üniversitesiye gitme hayallerimde suya düştü zaten liseyi zar zor bitirdim.
Eğer ailem yanımda olsaydı herşey daha iyi olurdu.

Kaza olduğunda 17 yaşındaydım babamla pek anlaşamazdık ama annemle çok iyi anlaşırdık onu çok özlüyordum.

Şimdiki hayatım ise 19 yaşındayım ve hizmetçilik yapıyorum . Hizmetçilik yaptığım evin sahipleri çok iyi insanlar bana çok iyi davranıyorlar iki yıldır burda çalışıyorum ben dahil hiç bir çalışana kötü davrandıklarını görmedim bir kişi eksik Jimin bey bütün çalışanlara iyi davranıyor ama bana çok kötü davranıyor.

Neden böyle yaptığını anlamıyorum haklı olduğum yerlerde bile beni azarlıyor , hiç suçum yokken azarlıyor , burda benim gibi hizmetçilik yapan bir abla var beş yıldır burda çalışırmış Jimin bey'in bir kere bile bir çalışanı azarladığını ona kötü davrandığını görmemiş aynı benim gibi bu duruma bir anlam veremiyor.

Chung cha " Sun yeon şunları masaya götürür müsün? " dedi ona gülümsedim ve " Tabi" dedim elindeki tabağı aldım ve içeri gittim ve biriyle çarpışmamla elimdeki tabak yeri boyladı kime çarptım diye baktığımda Jimin bey olduğunu gördüm eyvah bana yine kızacak yüzüme öfke ile baktı sonra bağırarak hatta kükreyerek " Ne yaptığını sanıyorsun sen beceriksiz bir işi düzgün yapamaz mısın sen ha üzerimi batırdın bir işi düzgün yapamayan aptalın tekisin" dedi ailesi yanımıza geldi.

Annesi " Jimin noluyor burda neden bağırıyorsun kıza "
Jimin bey " Anne üzerimi görmüyor musun? Üzerimi ne hale getirdi bu aptal kız "
Annesi " Jimin abartıyorsun oğlum alt tarafı üstün kirlendi bir yemek lekesi makineye atsan geçer hem Sun yeon'a böyle davranma "
Jimin bey " Kime nasıl davranacağımı sana soracak değilim bu arada sen bir daha ki hatanda gözünün yaşına bakmadan kovarım " dedi ve gitti eğer ben burdan kovulursam nereye gidecektim .

Benim hiç kimsem yoktu ki ne olursa olsun hata yapmamaya özen göstermeliydim burdan kovulamazdım .

Annesi " Merak etme Sun yeon  Jimin'in seni kovmasına asla izin vermem"
" Efendim benim yüzümden oğlunuzla aranız açılmasın "
Annesi " Sen işinde çok iyisin onun dediklerine bakma neden böyle davranıyor anlamıyorum ama seni asla kovmasına izin vermeyeceğimi bil " dedi ve içime umut tohumları atıp gitti artık bir umudum vardı ...

Merhaba arkadaşlar umarım beğenerek okursunuz ...
Yorum yaparsanız sevinirim .
Ben kısa ve sık bölümler atacağım için bölümler böyle kısa olacak ama uzun bölümlerde gelebilir ...
Arkadaşlar sizden ricam yorum yapmanız iyi veya kötü yorum yapın düşüncelerinizi yazın lütfen ...
Yazım yanlışlarım varsa çok özür diliyorum sizden ...
Ve son olarak medyadaki Sun yeon
Kendinize iyi bakın diğer bölümde görüşmek üzere ...
umarım beğenerek okursunuz...

İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin