Hazırlanıp aşağıya indim . Jimin beni baştan aşağıya süzdü şu an çok utanıyordum . Üzerime lacivert pudra pembesi çiçekleri olan bir elbise ve pudra pembesi bir ayakkabı giydim .
Saçım ise salıktı hafif bir makyaj yapmıştım .
Jimin " Çok güzel olmuşsun " dedi .
" Teşekkür ederim " dedim ve evden çıktık arabanın yanına gittiğimizde kapımı açtı bende hafif gülümseyip arabaya bindim . O da diğer tarafa binince arabayı çalıştırdı .
" Jimin nereye gidiyoruz ve abimin haberi var mı? "
Jimin " Abinin haberi var ve süpriz gidince görürsün şimdi soru sorma güzelim " dedi ve ben somurtup arkama rastlandım Jimin'e baktığımda bana gülüyordu .2 saat sonra...
Hâlâ yoldaydık nereye gidiyorduk çok merak ediyorum havada kararmıştı . Arabanın durmasıyla Jimin'e baktım ve " Geldik mi ?" dedim .
Jimin " Geldik ama önce gözlerini bağlamam lazım " dedi torpidadan bir bez parçası çıkarttı ve gözlerimi bağladı .
" Jimin neden gözümü bağladın ?"
Jimin " Soru sorma güzelim " dedi . Arabadan indik Jimin bir elini belime koydu diğer eliylede elimden tuttu ve yürümeye başladık . Biraz yürüdükten sonra durdu o durunca bende durdum . Elimi bıraktı ve arkama geçti gözlerimi açtığında gördüğümle şok oldum .Kumsaldaydık her taraf gül ve mumlarla doluydu . Gül yapraklarıyla kalp şeklinde yapılmış içinde mumlarla baş harflerimiz yazıyordu .
Mumlarla benimle evlenirmisin ve mumlarla kalp yapılmıştı , yerde kırmızı uzun bir halı ve halının bittiği yerde çok güzel bir masa vardı herşey çok güzeldi Jimin'e baktığımda bana gülümsüyordu . Yere eğildi ve bana o soruyu sordu .
Jimin " Biliyorum sana çok kötü şeyler yaptım telafisi olmayan şeyler ama sana şunları söyleyim bunları sana unutturacağım . Sen benim ilk ve son aşkımsın bir ömür boyu benimle yaşlanır, kadınım olur musun ? Beni herşeyimle kabul eder misin ? Benimle ömür boyu mutluluğa adım atar benimle evlenir misin ? " dedi şu an heyecandan bayılabilirdim .
" Evet " dedim bağırarak ayağa kalktı ve bana sarılarak döndürdü .
" Seni affediyorum Jimin seni çok seviyorum " dedim durdu bende durdum beni yere indirdi ve kadife kutudaki yüzüğü parmağıma taktı yüzük çok güzeldi kalp şeklinde taşı vardı kenarlarında taşlar vardı çok Beğenmiştim yüzüğümü , masaya oturduk ve yemek yemeye başladık .Saatler ilerledi Jimin beni evime bıraktı sonra gitti . Eve girdiğimde direkt abimin odasına girdim ve bağırarak " Jimin bana evlenme teklifi etti " dedim abim yataktan düştü ve bana sinirli bir şekilde baktı .
Abim " Biliyorum Sun yeon bu saatte gecenin bir yarısı beni uykumdan ettin " dedi bağırarak .
" Sen biliyor muydun ? " diye sordum .
Abim"Evet" dedi şimdi ikimizde sakin konuşuyorduk .
" Neden bana söylemedin abi " dedim .
Abim " Neden söyleyim ki çocuğun süprizi boşamı çıksın ,hadi yat uyu " dedi başımı salladım ve " İyi geceler " dedim abimde "İyi geceler" dedi ve odayı terkettim .
Odama girer girmez üzerimi çıkarttım ve kendimi yatağıma attım elim ise yüzüğüme gitti ben bu heyecanla nasıl uyuyacaktım .Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz .
Bölüm nasıldı ?
Sizce diğer bölüm neler olacak ?
Kendinize iyi bakın diğer bölüm görüşmek üzere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ )
Fiksi PenggemarJimin : 24 yaşında ailesiyle yaşıyor yanlarında çalışanlara çok iyi davranan sadece bir kişiye kötü davranan bir gençtir.En yakın arkadaşı tae'dir . Sun yeon : 19 yaşında ailesini kaybettiğinden beri yanlız kalmıştır. Hiç kimsesi yoktur bu yüzden ji...