Sun yeon'dan devam
Jimin'in doğum günümü hatırlamaması beni üzmüştü Jimin'den biraz uzaklaştım ve " hadi hazırlanda kahvaltıya gidelim ben çok acıktım " dedim ve odadan çıktım , Jimin'e üzgün olduğumu göstermemeye çalışarak aşağıya indiğimde Jimin'in annesi yanıma geldi.
J/a ( Jimin'in annesi kısalttım ) " Kızım neyin var "
" Birşeyim yok anne sadece biraz hastayım "
J/a " Neyin var geçmiş olsun "
" Sadece soğuk algınlığı anne merak etme " dedim ve sarıldı bana dediği şey ile gülümsedim .
J/a " Doğum günün kutlu olsun benim güzel kızım " dedi sarılmayı bıraktık ve " Teşekkür ederim anne " dedim o sırada Jimin yanımıza geldi ve çıktık .
1 saat sonra ...
Kahvaltıyı yaptıktan sonra Jimin bir işi olduğunu söyleyip gitti bende abimi aradım belki o hatırlıyordur diye ama sonuç hüsran çıktı . Abim sevgilisi ile birlikteydi ve doğum günümü hatırlamıyordu .
Akşam ...
Telefonumun çalmasıyla gözümü televizyondan ayırıp telefona baktım.
" Efendim Jimin "
Jimin " Sun yeon evlendikten sonra oturacağımız eve gelir misin ? "
" Neden "
Jimin " Soru sorma güzelim sana göndereceğim elbiseyi giy ve gel " dedi ve kapattı o sırada kapı çaldı koşarak kapıyı açtım adamın biri elindeki kutuyu bana verdi ve gitti bende kapıyı kapattım ve odama gittim ve elbiseyi giydim .Eve vardığımda ışıklar sönüktü Jimin beni neden çağırmıştı ki böyle düşünerek içeri adım attım ve gördüğüm şeyle gözlerim doldu .
Herkes " İyi ki doğdun prenses " dediler gidip hepsine sarıldım .
Jimin " İyiki doğdun iyiki benimsin seni çok seviyorum " dedi ona kocaman sarılıp " Unuttun sanmıştım " dedim .
Jimin " Ben senin hakkında hiç birşeyi unutmadım unutmam güzelim "
" Seni çok seviyorum beni sakın bırakma "
Jimin " Seni asla bırakmayacağım eğer birgün seni bırakırsam bilki ölmüşümdür " gözleri dolmuştu benimde dolmuştu ağlamamak için kendimi zor tutuyordum .
" Jimin böyle konuşma sen hep benim yanımda olacaksın " dedim ve dudaklarına yapıştım .
Abimin öksürüğü ile Jimin'den ayrıldım .
Pasta kesilmiş tebrik edilmişti sıra geldi hediyelere çok heyecanlanmıştım.
Abim " Benim hediyemi yarın göreceksin prenses " dedi merak etmiştim .
" Ama neden ben merak ediyorum "
Abim " Soru sorma yarın vermem gerekiyor "
Jimin " O zaman hediyeni ilk ben veriyorum " dedi ve elime bir anahtar bıraktı bu bir araba anahtarıydı .
" Jimin ben bunu kabul edemem " dedim anahtarı ona uzattım .
Jimin " Yakında karım olacaksın benim olan senin , senin olan benim yani bu araba senin " dedi boynuna sarılıp " Teşekkür ederim " dedim onu çok seviyordum .1 hafta sonra ...
Gelinliğim ile aynanın karşısında kendime bakıyordum .
Çok güzel bir gelin olmuştum o sırada içeri abim ve Yu jin girdi bu kıza çok sinir oluyordum .
Abim " Çok güzel olmuşsun prenses " dedi ve sarıldı bende ona sarıldım .
" Teşekkür ederim abi " dedim .
Yu jin " Tebrik ederim Sun yeon umarım çok mutlu olursunuz " dedi sahte bir gülümseme ile bende ona aynı şekilde gülümsedim ve " Sağol " dedim o sırada kapı açıldı ve tüm yakışıklığıyla Jimin içeri girdi ve beni görünce yutkundu .
Jimin " Çok güzel olmuşsun tam bir melek gibisin "
" Teşekkür ederim "
Jimin " Hazır mısın ? "
" Evet " dedim ve koluna girdim düğünün yapılacağı yere kadar yürümeye başladık .Artık Jimin ile evliydim ve biz balayına parise gidiyorduk .
10 saat sonra ...
Uçak paris'e inmişti ilk önce otele yerleştik .
Gelinliğimin arkasını açamayınca Jiminden yardım istedim .
Yanıma geldi ve arkamı açtı gelinlik üzerimden düştü üzerimde sütyen ve tanga vardı şu an çok utanıyordum .
Jimin vücuduma bakıp yutkundu ve dudaklarıma yapıştı çok sert öpüyordu ona karşılık vermeye çalışıyordum ama pek başarılı olamıyordum .
Geri geri giderek sırtım yatağa değdi ve Jimin dudaklarımdan ayrılıp üzerini hızlıca çıkarttı ve tekrar dudaklarıma yapıştı sonra boynumu öpmeye başladı . Daha sonra aşağılara indi ve üzerimdekileri çıkarttı sonra yüzüme baktı evet anlamında kafamı salladım ve birden içime girdi acıyla bağırdım sonra bu acı zevk vermeye başladı .
İkimizde boşaldık sonra Jimin benim yanıma kendisini attı ve koluyla beni sardı başımı omzuna koydum .
Jimin üzerimize pikeyi örttü ve ikimizde uykuya daldık .Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz .
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ )
Fiksi PenggemarJimin : 24 yaşında ailesiyle yaşıyor yanlarında çalışanlara çok iyi davranan sadece bir kişiye kötü davranan bir gençtir.En yakın arkadaşı tae'dir . Sun yeon : 19 yaşında ailesini kaybettiğinden beri yanlız kalmıştır. Hiç kimsesi yoktur bu yüzden ji...