İLK AŞKIM 16 (DÜZENLENDİ)

849 44 1
                                    

Karşımda Soo bin ve abim duruyordu bu nasıl olurdu birbirlerini nerden tanıyorlardı .
" Soo bin "
Soo bin " Dun yeon "
Abim " Siz tanışıyormusunuz "
" Evet abi Soo bin benim en yakın arkadaşım , siz nerden tanışıyorsunuz " dedim abim ve Soo bin birbirlerine baktılar .
Abim " Biz amerikada tanıştık ve birbirimizden hoşlandık ve sevgili olduk " dedi ben şaşkınlıkla çığlık attım nasıl yani Soo bin'in aşık olduğu adam abim miydi bu çok güzel bir haberdi .
" İnanmıyorum ya çok sevindim abi " dedim ve ona sarıldım o da bana sarıldı , sonra abimden ayrıldım ve Soo bin'e sarıldım .

Soo bin'in kulağına eğildim ve " Yine iyisin knk en yakın arkadaşın görümcen çıktı " dedim dediğimle öksürmeğe başladı .
Abim " Soo bin iyi misin ? " dedi abim endişe ile , Soo bin kafasını olumlu anlamda salladı.
Soo bin " İyiyim canım sadece gıcık tuttu " dedi ve bana sessizce " Ya kızım niye öyle söylüyorsun Tae'nin benimle evleneceği ne malum belki benden bıkacak bir gün " dedi ona gülümsedim ve " Merak etme böyle birşey olmayacak " dedim ve ondan ayrıldım içeri geçtik .

1 saat sonra...
Jimin bugün işten biraz erken gelecekti ama daha gelmemişti onu merak ettim ve elime telefonu aldım
Jimin üçüncü çalışta açtı .
Jimin " Efendim güzelim "
" Jimin nerde kaldın bugün erken geleceğini söylemiştin "
Jimin " Evet demiştim ama işim uzadı birazdan evdeyim yoldayım zaten " dedi ve o an bir ses duydum.
Jimin " Ahh " demişti Jimin ve bir çarpışma sesi , bağırmaya başladım.
" Jimin ses ver ne olursun " dedim gözlerimden yaşlar süzüldü ve elimden telefon kaydı ve yere düştü.
Biraz sonra abimler sesime geldi bana birşeyler söylüyorlardı ama onları duymuyordum tek odaklandığım nokta Jimindi , abim eğildi ve yerden telefonumu aldı kulağına götürdü .
Abim " Ne nasıl şimdi durumu " dedi.
Abim " Tamam bizde o hastaneye gidiyoruz şimdi " dedi ve kapattı.
Abim " Jimin kaza geçirmiş ve ambulansla hastaneye götürüyorlarmış " dedi ben hemen kapıya koştum ve arabama bindim arkamdan abim ve Soo bin'de geldi onlarda binince arabayı çalıştırdım .
Çok hızlı gidiyordum bu yüzden hastaneye hemen varmıştık hemen arabadan indim ve hastaneye koştum arkamdan abimlerde geldi .
" Park Jimin şu an nerde " dedim .
Hemşire " Hemen bakıyorum , trafik kazası ile gelmiş geleli 10 dakika olmuş şu an ameliyathanede ikinci kat " dedi hemen merdivenlere koştum ve ikinci kata çıktım ameliyathanenin önüne geldim ve diz çöktüm .
" Lütfen beni bırakma aşkım ben sensiz yaşayamam " dedim ve gözyaşlarıma boğuldum .
Abim bana sımsıkı sarıldı ve yerden kaldırdı ve koltuklara oturttu ona hâlâ sımsıkı sarılıyordum .

2 saat sonra...

İki saattir ameliyathanedeydi ve hâlâ çıkmamıştı .
Bir hemşire koşarak çıktı ayağa kalktım ve hemşireyi durdurdum.
" Jimin nasıl iyi mi ? " dedim .
Hemşire " Doktor size gerekli açıklamayı yapacaktır " dedi ve gitti neden birşey söylemiyorlardı.

3 saat sonra...

Jimin ameliyathaneye gireli beş saat oluyordu ve hâlâ bir haber yoktu hiç kimse birşey söylemiyorlardı .
Ben ayağa kalktım ve bir adım atmamla başım döndü ve abimin sesini duydum gözlerim kapanmadan önce " Sun yeon " sonrası karanlık .

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım . Kolumdaki serumu çıkardım ve ameliyathanenin önüne gittim o sırada doktor çıktı .
" Jimin nasıl iyi mi?" dedim ve doktor bana üzgünce baktı ve beni kalbimden vuran o sözleri söyledi .
Doktor " Üzgünüm biz elimizden geleni yaptık ama malesef Jimin beyi kurtaramadık " dedi ve gitti yere çöktüm hem ağlıyor hem de bağırıyordum .
" Hayır Jimin ölemez beni bırakamaz " dedim ayağa kalktım ameliyathanenin içine girdim Jiminin üstünü örtmüşlerdi hemen örtüyü açtım ve Jimine sarıldım .

" kım lütfen uyan sen beni bırakamazsın biz daha yeni evliyiz bizim daha çocuklarımız olacak yalvarırım uyan " dedim abim bana belimden sarıldı ve geri çekmeye çalıştı .
" Bırak o ölmedi bana sadece şaka yapıyor " dedim bağırarak .
Abim " Sun yeon o öldü lütfen böyle yapma " dedi hayır o ölmüş olamaz sadece bana şaka yapıyor .
" Hayır o ölmedi " dedim ve önce gözlerinden sonra dudağından öptüm .
" Lütfen sevgilim artık uyan aç o gözlerini " dedim abim beni kendisine çevirdi ve yüzüme sağlam bir tokat attı tokadın etkisi ile başım yana düştü .
Abim " Sun yeon şunu aklına sok Jimin öldü bir daha uyanmayacak " dedi ve bana sımsıkı sarıldı .
Artık Jimin yoktu ben onsuz ne yapacaktım nasıl yaşayacaktım .

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Sizce Jimin gerçekten öldü mü ?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...

İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin