İLK AŞKIM 15 (DÜZENLENDİ)

874 45 2
                                    

Sun yeon 'dan devam

Odamda ders çalışırken telefonum çaldı . Masanın üzerinden telefonumu elime aldım arayan amerikada okuyan en yakın arkadaşımdı , hemen telefonu açtım.
" Soo bin nasılsın canım " dedim .
Soo bin " İyiyim canım sen " dedi .
" Bende iyiyim de senin sesin çok sevinçli geliyor birşey mi oldu " dedim.
Soo bin " Sun yeon ben galiba aşık oldum " dedi sevinçle " Ciddi misin ? " dedim .
Soo bin " Evet onu günlerdir aklımdan çıkartamıyorum , sürekli onu düşünüyorum gülüşü , bakışı , saçları , gözleri en önemlisi kokusu hiç aklımdan çıkmıyor " dedi .
" Sen gerçekten aşık olmuşsun " dedim .
Soo bin " Beni bırakta nasıl gidiyor evlilik , off zaten düğününe gelemedim ona canım sıkılıyor " dedi .
" Evlilik çok güzel gidiyor ve canını sıkma olacağı varmış " dedim .
Soo bin " Bebek varmı ? " böyle bir soru beklemediğim için öksürmeğe başladım .
" Bu nasıl bir soruya Soo bin hem daha erken hem de ben daha okuyorum biliyorsun " dedim .
Soo bin " Seni utandırmak için söyledim " dedi .
" Soo bin ders çalışmam gerekiyor sonra konuşuruz hadi öptüm seni " dedim ve telefondan öpücük yolladım .
Soo bin " Görüşürüz canım " dedi ve o da bana öpücük yolladı telefonu kapatıp tekrar dersimin başına geri döndüm .

2 saat sonra ...

Jimin işten gelmişti birlikte yemek hazırlamış sonra yemiştik onunla iyiki evlenmişim çok eğleniyoruz birlikte , bazı şeyleri bana unutturuyordu .
Sinema odasında film izliyorduk sonra Jimin bana döndü ve " Sun yeon ben bir çocuk istiyorum " dedi ona baktım .
" Jimin daha erken " dedim yüzünden belli oluyordu ne kadar istekli olduğu bu dediğimle yüzündeki istek biraz kayboldu .
Jimin " Erken değil Sun yeon yaşıtlarımın çocukları var ve benim yaşım geçiyor . Doğruyu söyle tek neden bu mu ? " dedi .
" Tabi ki bu başka ne olabilir , bende bir çocuğumuz olsun istiyorum ama ben daha okuyorum Jimin okulum bitince bir çocuğumuz olur " dedim tatlı bir gülümseme ile bana aynı şekilde baktı ve " Yaşımın geçtiğini söyledim Sun yeon sen okulu bitirdiğin an 28 olacağım " dedi ben bu yaşta çocuk sahibi olmak istemiyordum .
" Jimin ben daha on dokuz yaşındayım ve bu yaşta çocuk sahibi olmak istemiyorum " dedim bana sinirli bir bakış attı ve gitti .

2 hafta sonra...

İki haftadır Jimin bana soğuktu galiba hâlâ çocuk konusunda bana tavır yapıyordu ama haklıydım .
Bu soğuk davranmalar artık canımı sıkıyordu .
Akşama Jimin'in gönlünü almalıydım bu yüzden mutfağa geçip Jiminin en sevdiği yemekleri yaptım .
Tatlıyı yaptıktan sonra mutfaktan çıktım ve hazırlandım .
Aşağıya indiğimde masayı hazırladım ve her tarafa gül yaprakları ve mumlar koydum .
Jiminin gelme saatiydi birazdan gelirdi bu yüzden ışığı kapattım .
Kapı sesini duyunca hemen kapının oraya gittim ve Jimini kolundan tutup salona getirdim .

Jimin " Dun yeon bunlar ne ve neden yaptın " dedi ona gülümsedim .
" Özür dilerim , ben bana böyle soğuk davranmanı istemiyorum . Lütfen beni affet ben seni çok seviyorum " dedim yüzüme bakıyordu ben konuşacak sanmıştım ama o benim dudaklarıma yapıştı ve çok sert öpüyordu ona karşılık vermeye çalışıyordum .
Sonra yavaş yavaş öpüşerek yukarı çıkmaya başladık Jimin beni merdivenin başında kucağına aldı ve birlikte yukarı çıktık odamıza geldiğimizde beni indirdi ve kapıyı açtı sonra tekrar beni kucağına aldı ve ayağıyla kapıyı örttü sonra beni yatağa bıraktı .
Üzerini çıkardıktan sonra benim üzerimi çıkardı ve üzerimde yerini aldı ve içime bir anda girdi tekrar onun olmuştum .

2 ay sonra ...

Abimden uzun zaman sonra haber almıştım . Buraya dönüyordu ama yanında bir arkadaşı olacakmış .
Biraz daha iyi geliyordu sesi sanki mutlu gibi yada huzurlu umarım artık abim çok mutlu olurdu .
Bugün gelecekleri için hazırlık yaptım masayı hazırladığımda zil çaldı kapıyı açtığımda direkt abime sarıldım sonra ayrıldım ve abimin yanındaki kişiyi görünce şok oldum o da şok olmuştu .

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Diğer bölüm görüşmek üzere...

İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin