İLK AŞKIM 3 (DÜZENLENDİ)

1.8K 92 11
                                    

Sun yeon'dan devam

Aşağıya indiğimde zil çaldı kapıyı açtığımda Tae bey'in olduğunu gördüm .
" Hoş geldiniz Tae bey "
Tae bey " Hoş bulduk Sun yeon Jimin evde mi ? "
" Evet efendim odasında " dedim Tae bey yukarı çıktı bende mutfağa girdim .

Jimin'den devam

Sun yeon'u odamda ve Haneul'un resimlerinin bulunduğu kutuya baktığını ve resimlerini görünce sinirlendim .
Üzerine yürüdüm korkudan titriyordu nasıl dokunurdu o resimlere o kadar sinirlenmiştim ki gözüm hiç birşey görmüyordu .

O sinirle kolundan tutup kendime çektim ama saçlarından gelen koku beni eskilere götürmüştü aynı Haneul gibi kokuyordu .
Haneul benim ilk ve son aşkımdı biz birbirimize çocukken bağlanmıştık benden beş yaş küçüktü ama ona olan sevgim o kadar büyüktü ki o zamanlar bu duygunun aşk olduğunu bilmiyordum , sonra onu kaçırdılar şimdi en yakın arkadaşım ve sevdiğim kızın abisi olur kendisi onunla arıyoruz yıllardır ama tek bir iz bile bulamadık sağ mı ? Ölü mü ? Bilmiyoruz ve bu durum benim canımı sıkıyor .

Sun yeon'a yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım bana soru sorunca ona cevap verecek değildim kolundan tutup kapı dışarı ettim .
10 dk sonra kapı açıldı ve içeri Tae girdi .
" Haneul hakkında birşey öğrenebildin mi ? " diye sordum başını olumsuz anlamda salladı .
Tae " Jimin artık umudumu kaybettim eğer kardeşim yaşasaydı onu şimdiye kadar bulmuş olurduk " dedi üzgünce sinirlendim dediğine hayır Haneul ölmüş olamaz .
" Tae sen ne saçmalıyorsun Haneul yaşıyor onu bulacaz lütfen böyle konuşma "
Tae " Jimin o benim kardeşim ben bir abi olarak onu koruyamadım ailemi gözümün önünde öldürdüler kız kardeşimi alıp gittiler ben engel olamadım buna canım o kadar yanıyor ki ya onuda ailem gibi kaybettiysem diye düşünmediğim tek bir gün bile yok " dedi ona sarıldım.

" Tae sana birşey itiraf edecem ben Haneul'u çocukluğumdan beri seviyorum o benim ilk ve son aşkım bana ister vur ister sarıl istediğini yap" dedim ve Tae bana sarıldı ve " Ne zaman söyleyecektin bunu " dedi nasıl yani biliyor muydu ?
" Sen biliyormuydun "
Tae " Sence ben anlamayacak kadar aptalmıyım , o kadar belli ediyorsun ki " dedi çok mu belli ediyordum .
" Ne zaman anladın "
Tae " Haneul'u aramaya başladığımızda anladım "
" Nasıl yani o zamandan beri biliyor muydun " dedim evet anlamında kafasını salladı .
" Peki neden söylemedin "
Tae " Senin bana söylemeni istedim "
" Ben böyle karşılayacağını bilmiyordum bilsem dakikasında söylerdim " dedim oh be rahatlamıştım birde Haneul'u bulsam bir daha hiç bırakmayacağım .

Merhaba arkadaşlar lütfen vote verip yorum yapın .
Kendinize iyi bakın diğer bölüm görüşmek üzere ...

İLK AŞKIM (BTS ile hayal et serisi 2)// TAMAMLANDI ( DÜZENLENDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin