'A part of me will always be with you'
..............
Korang nak tau tak apa yang membuat kami terkejut sampai meremang bulu roma?
Takpe, tak nak tau pun aku akan bagitau.
Sebab apa?
Aku kan watak utama cerita ni, suka hati akulah nak bagitau pasal apa pun.
Apa benda aku merepek ni ya ampun dah teruskan skroll dan baca.
Bulu roma kami meremang sebab ayat tu baru sahaja muncul selepas kami buka helaian ini seperti awal tadi.
Kali ni tulisan bewarna hitam yang muncul.
Sila pilih jejaka idaman anda diantara lima putera ini dan tuliskan nama anda di ruangan atas gambar tersebut dengan pen yang disediakan.
"Gambar? Takde pun" kata Areum.
Belum sempat aku membuka mulut, beberapa gambar lelaki handsome dan tampak bergaya muncul di atas helaian itu.
Aku dan kawan-kawan ku agak terpersona dengan kekacakan mereka.
Wow! Series handsome.
Secara tiba-tiba, muncul sebuah pen bulu burung hantu berdakwat biru gelap di atas meja.
Segera aku ambilnya terlebih dahulu.
Aku nak booking dulu takut yang lain ambil.
Aku tersengih melihat kawan-kawan aku yang memandang aku dengan pandangan menikam.
Aku meneliti gambar-gambar tu semula.
Keputusan aku muktamad untuk memilih lelaki yang berwajah putih pucat itu.
Senyuman dia tampak menawan.
♥ Kim Yoo Na ♥
Aku terus jadi malu-malu kucing bila tengok gambar tu semula.
Baru sahaja aku ingin letak pen bulu burung hantu tu, Jiyoo merampasnya. Areum dan Hyemi berebut-rebut mengambil pen tu daripada Jiyoo.
"Aku dapat dululah!"
"Hish! Bagilah aku dulu!"
"Aku nak dululah!"
Mereka terus berbalahan.
Risau juga aku pen tu hancur.
"Wei, dah lah... Gilir-gilir" aku menenangkan mereka. bahu mereka aku pegang.
Tapi kata-kata aku diendahkan malah mereka menolak aku jatuh ke lantai.
HUHU
Sampai hati depa.
YOU ARE READING
WITH YOU | BTS
AdventurePertemuan di dunia yang berbeza. ' I never had a dream come true Till the day that I found you ' status :- [ on going ] By berrylovelyana