Au trecut deja cateva luni de cand a inceput iadul... Au fost si sarbatorile de iarna... bla bla bla. Am trecut in 2013... Wow!! Big fucking deal!!! Parca ar fi nu stiu ce mare chestie!! Azi e 4 ianuarie... Ziua mea... Implinesc 14 ani. Yeeyyy... no!
Andy e destul de entuziasmata ca e ziua mea dar i-am zis ca nu trebuie sa se deranjeze.
Ciudat e ca ziua mea a picat luni... azi incepe si scoala...mda... Sam e vina ta!!!
Am mers la scoala impreuna cu Andy. Toti copii de pe hol se uitau de parca ar fi vazut o fantoma atunci cand ne-au vazut de mana.
Andy s-a apropiat de mine si mi-a strans mana mai tare. Simteam ca e speriata si vrea sa o apar. O voi apara chiar cu pretul vietii! Ea e tot ce mai am si daca ar pati ceva... nu mi-as ierta-o niciodata!
Am ajuns in fata clasei ei. Am sarutat-o pe obraz si am mers catre clasa mea.
Acolo ma astepta deja Alexander.
-Ce dracu' cauti tu cu femeia mea?!
-Ce ma?! Andy e prea minunata ca sa se incurce cu unul ca tine, deci nu-ti mai fa iluzii!!
-Aaa!! Deci mai si comentezi?!
Mi-a dat un pumn. De data asta eram asa de nervos ca m-am tinut tare. N-am cazut de data asta. M-am aparat.
I-am dat un pumn in brabie de a cazut pe jos.
Toti se uitau la mine cu spaima. Le era frica de ce se va intampla mai departe.
Mi-am dat seama ca el ii zicea lui Andy "femeia lui" doar ca sa ma enerveze. El o uraste pe Andy aproape la fel de mult ca pe mine.
Dupa prima ora am fost chemat la director.
-Domnule Adams... Ce ati facut?
Acolo l-am vazut pe Alexander care se tinea de barbie si se prefacea ca plange.
-Domnule Grannwell, eu nu i-am facut nimic. El a venit la mine si mi-a dat un pumn. Eu doar m-am aparat.
-Hai sa vedem. Ne uitam pe camerele de supraveghere.
A deschis o caseta. A vazut exact ce i-am spus eu.
-Domnisorule Readd! De ce ma mintiti?! Doar ca sa ii provocati probleme lui Noah?! Detentie!
-Dar...
-Fara dar! In clasa!
-Multumesc, domnule.,am spus eu politicos plecand.
Andy a auzit de ce s-a intamplat. N-a zis nimic...
Dupa ore am mers acasa. Acolo era pe masa un telefon nou si "smecher".
-Ce-i cu asta?
-Cadoul de ziua ta. Cum mama ta ti-a spart vechiul telefon...
Am luat-o in brate si am sarutat-o. Se ocupa atat de mult de mine! O iubesc! Mai spre seara am comandat pizza si am luat niste bere.
Si da... cam asa a decurs ziua mea!
CITEȘTI
I never had a happy ending...
Novela JuvenilNoah Adams. Un baiat prietenos si cuminte. Viata lui este exact asa cum orice copil si-ar dori. Totusi, dupa moartea surorii sale, viata lui va lua o intorsatura brusca si neasteptata.