Eram in padure... Ametit... Credeam ca o sa cad...
M-am asezat sub un copac. Am lasat lama jos. Am inceput sa fumez un pic... Ma simt oribil... Acum pana si Andy ma uraste... Ii e frica de mine... Am luat 4 pastile deodata. Am adormit acolo.
~Perspectiva lui Andy~
Stateam in casa si plangeam in hohote. Ce am facut?! Cum am putut sa-l dau afara?! El e singurul care ma intelege... Sunt asa de idioata! Cine stie ce prostie o sa faca... Daca o sa... NU!! N-O SA-L LAS!!! Am fugit sus si mi-am luat un ghiozdan in care am pus: un cutit, o geaca, o sticla cu apa si o lanterna.
Mi-am luat un tricou cu BVB si niste blugi negri si am tasnit pe usa.
L-am cautat prin tot orasul... Sunt atat de obosita incat cred ca o sa cad...
Am gasit o banca si m-am asezat pe ea. Lumea se uita dubios la mine de zici ca eram felu' 7.
-CE?! CE VA UITATI TOTI?! N-ATI MAI VAZUT UN OM?!
Atunci toti s-au uitat urat la mine. M-am enervat si am plecat. Am mai mers ceva si s-a facut ora 12 a.m.
E tarziu... Ar trebui sa ma adapostesc si sa ma odihnesc... Continui cautarea maine... Sper sa nu fie prea tarziu...
Am gasit un bloc in paragina si am intrat. Am adormit acolo... M-am trezit pe la 3 dimineata si am pornit din nou la drum.
Am hotarat sa il caut in padure fiindca in oras nu era.
Am ajuns intr-un final in padure. Acolo l-am gasit pe Noah... Credeam ca e mort.
-N...Noah... Ce ai facut?... Ti-ai luat viata din cauza mea...
Am vazut ca s-a miscat. Semn ca nu era mort...
-Ce?...
-A..Andy?... De ce esti aici?
-Am venit sa te iau acasa! Mi-am dat seama ca fara tine nu o sa ma descurc... Numai tu ma intelegi... Nimeni altcineva...
-Nu... Am facut un lucru groaznic... Sunt un criminal... Daca te ranesc si pe tine?...
-Nu imi pasa! TU vii cu mine!
Avea vocea stinsa... Era bolnav. Palid. Ca un mort "ne-mort" (Nu va ganditi la vampiri sau zombie :))
~Perspectiva lui Noah~
Ma simteam de parca cerul mi-ar fi cazut in cap... Eram palid... Eram tot taiat pe maini... Luasem prea multe pastile... Agh!
Mereu fac eu ceva si stric tot!
Andy acum... Dupa tot ce am facut... Ramane un inger... Ma puteti numi demon... Dar aseara am favut un inger sa planga...
Tot nu pot sa imi dau seama ce a fost cu mine in ziua aia... Eu nu sunt asa... Eu sunt Noah! Nu vreun criminal in serie!
Andy mi-a luat mana si s-a holbat la taieturile mele... Apoi le-a sarutat...
Apoi a fazut sfoara care era "pregatita" si legata de o creanga.
-Daca o faci ma pierzi pe veci!
-Nu o fac... Acum e mai bine. Acum ca esti aici. Dar promitemi ca daca mai incerc sa te ranesc sau nu mai gandesc cum trebuie ma bati!
-Cu cea mai mare placere! a spus Andy zambind cald.
E atat de frumoasa... Parul ei negru cu reflectii verzui... Ochii ei albastrii ca un ocean nemarginit de sinceritate si iubire... Tenul ei alb... Totul! E perfecta! Si asa va ramane pe veci.
Eu in schimb ce sunt? Unu' care o raneste si o face sa planga.. Un retardat mental care se crede Jeff the Killer... Dar ea tot ma ajuta si ma iubeste.. Nici nu inteleg de ce! Dupa cate i-am facut... Nu merit! Reformulez. Nu O merit!
CITEȘTI
I never had a happy ending...
Ficțiune adolescențiNoah Adams. Un baiat prietenos si cuminte. Viata lui este exact asa cum orice copil si-ar dori. Totusi, dupa moartea surorii sale, viata lui va lua o intorsatura brusca si neasteptata.