Cum a inceput totul...

2.1K 53 5
                                    

Salut... Eu sunt Noah Adams, am 15 ani, sunt in clasa a 9-a si va voi povesti mai multe despre viata mea... Daca o pot numi asa...

Totul a inceput din clasa a 7-a. Eram un baiat ca oricare altul. Ma imbracam normal aveam parul normal... Eram intr-un cuvant normal. Intr-o zi, cand am ajuns acasa de la scoala, am gasit-o pe sora mea Alice... moarta... Era plina de sange, langa ea un cutit, era taiata pe maini... A fost... groaznic. Am tipat cat m-au tinut plamanii. Atunci mama a coborat sa ma intrebe ce dracu' am patit, dar cand a vazut-o pe Alice pe jos a cazut in genunchi. S-a facut palida si ochii ei minunati, albastrii, calzi si blanzi au sticlit. Au devenit reci. Tata era mort de mult timp... Intr-un accident de masina... Deci in momentul de fata o mai aveam doar pe mama. Aceasta a inceput imediat sa planga groaznic. Eu inghetasem. O iubisem atat de mult pe Alice. Chiar daca era mai mare cu 3 ani decat mine, nu conta. Ea ma ajuta mereu... ma sprijinea. Nu ne-am certat niciodata, ceea ce e cam de necrezut. Nu ne-am certat nici macar cand fusesem mai mici. Alice era foarte diferita de mine. In primul rand la aspect... Eu eram blond iar ea satena, mai apoi vopsindu-se bruneta. Eu aveam ochii albastrii... foarte albastrii... ea ii avea gri-verzui. Deci da... nu semanam deloc. Eu seman mai mult cu mama, iar ea semana cu tata.

Alice fusese absolut devastata la moartea tatei...

Ea avea multe probleme la scoala. Desi invata foarte bine toata lumea o batjocorea doar pentru ca asculta muzica mai diferita, se imbraca altfel si se comporta diferit...

Nu la mult timp dupa inmormrntarea lui Alice, mama a inceput sa innebuneasca. Era alcoolica si tot mai agresiva... ma batea mai mereu.

Asta e doar primul capitol. Sper sa va placa si urmatoarele capitole.

#Sarah

(astept critici :*)

I never had a happy ending...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum