Am ajuns acasa si eram foarte satisfacut de fapta mea. Andy era pe canapea foarte ingrijorata.
-Ce ai facut atata timp? De ce ai iesit asa repede din casa cand ti-am spus ce am patit? Iar te-ai taiat? Spune-mi te rog ca nu...
-Stai linistita. Totul e ok. Nimeni nu se va mai atinge de tine. Si nu. Nu m-am taiat. am spus eu cu un zambet psihopat pe fata.
Am mers in baie lasand-o pe Andy destul de speriata si plangand.
M-am uitat in oglinda. Ce am vazut? Un monstru.
M-am speriat si mi-am scos briceagul plin de sange din buzunar.
Sangele era inca destul de cald si proaspat.
-Imi place mirosul asta... am spus incet mirosind briceagul.
L-am spalat de sange, m-am spalat pe maini si am trantit tricoul meu cu Suicide Silence in masina de spalat fiindca era plin de sange.
M-am mai uitat odata in oglinda. De data asta m-am vazut pe mine. Am zambit.
M-am bagat sa fac un dus foarte rece. Dau drumul incet la apa rece ca ghiata si tresar la primul picur. Apoi incepe sa imi placa. Simt cum sangele meu incepe sa imi curga tot mai puternic in vene de parca ar vrea sa explodeze.
Ma gandeam tot mai mult la Shaunna. La cum plangea. La cum era plina de sange. Apoi la mine. La cat de maniac am fost. Cat de nemilos.
Ciudat era faptul ca incepea sa imi placa.
Am iesit din dus cu o fata de Jeff the Killer. Mi-am luat un prosop pe mine si am mers sa ma schimb in alte haine.
Chiar innebuneam. M-am imbracat ca Jeff the Killer. Hanorac alb si blugi negri.
Aveam inca acel zambet ciudat. Andy s-a uitat speriata la mine.
-Aaam... Noah... Esti... Bine?
-Mai bine ca oricand! am raspuns cu o voce serioasa.
M-am uitat din nou in oglinda din camera sa vad ca aratam chiar ca Jeff. Par negru, ochii parca erau arsi... (Nu erau. Doar asa aratau de la cearcane), zambet dubios... Totul.
Parca eram el in persoana.
-Ce ai patit? ma intreaba Andy cu glasul tremurand.
-Nimic iubire!
-Atunci de ce te tot holbezi in oglinda asa de ganditor?
-Fiindca mi se pare ca seman cu cineva celebru... Dar nu stiu cine. zic eu zambind din nou ca un psihopat.
-Jeff the Killer... sopteste ea crezand ca nu o aud.
-DA!! El e!!
Andy s-a speriat si a iesit din camera.
-De ce te-ai speriat de mine?!
Am spus ridicand tonul si pumnul fiind pe punct sa o lovesc.
-Ce .. Ce am facut?!...
Am spus si am cazut la pamant ca si mort.
CITEȘTI
I never had a happy ending...
Teen FictionNoah Adams. Un baiat prietenos si cuminte. Viata lui este exact asa cum orice copil si-ar dori. Totusi, dupa moartea surorii sale, viata lui va lua o intorsatura brusca si neasteptata.